(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dinsdag een bordeaux rode tourmotor op de N242 te Alkmaar.
Je passeerde mij toen ik de N242 af kwam bij viaduct HHW thv intratuin.

je ging bij afslag KFC er af en reed bij de rotonde linksaf richting de Stad / ah / lidl enz enz.

grote MF sticker op je koffer
 
Net toen ik op de zaak aan kwam rijden werd ik aangesproken door een motorrijder die daar stond, hij vroeg of ik hem kon vertellen hoe hij weer in Afferden (Gelderland) kon komen.

Ik had al gezien dat de motor een garagekentekenplaat erop had zitten en in Afferden zit Jan van Sommerenn dus ik wist meteen waar hij heen moest.

Dus, was het toevallig iemand van hier en zo ja: hoe is de proefrit bevallen? :+
 
Dinsdag spotte ik iemand op de S108 in Amsterdam, zo rond 07:30 uur. Wij gingen samen via de Amstelveenseweg naar de De Boelelaan. Voor het verkeerslicht van de Amsteleenseweg - De Boelelaan heb ik tot 3 keer geprobeerd duidelijk te maken dat je "gespot" bent. Na drie keer "Wat is kapot?" besloot je maar dat je me niet begreep, en zijn we doorgereden. Mocht je het later nog bedenken: :W.

(en als je de motor met sticker en al hebt gelezen is deze post nutteloos, en heb ik voor niets mezelf voor **** gezet :+)
 
Dinsdag spotte ik iemand op de S108 in Amsterdam, zo rond 07:30 uur. Wij gingen samen via de Amstelveenseweg naar de De Boelelaan. Voor het verkeerslicht van de Amsteleenseweg - De Boelelaan heb ik tot 3 keer geprobeerd duidelijk te maken dat je "gespot" bent. Na drie keer "Wat is kapot?" besloot je maar dat je me niet begreep, en zijn we doorgereden. Mocht je het later nog bedenken: :W.

(en als je de motor met sticker en al hebt gelezen is deze post nutteloos, en heb ik voor niets mezelf voor **** gezet :+)

Een paar maanden geleden motor met sticker gehad op hetzelfde stukje met precies dezelfde reactie. Vermoed dat ie niet reageert.
 
Een drietal gespot tijdens de TT, op de ekte zonnepanelen parkeerplaats 8-)

full

full

full


*O*
 
2 spotjes vanmiddag vanuit de file.

Daarna tussen 17.00 en 17:30 in Wassenaar een Kawasaki Z1000, MN-D*-6* Je gaf eerst in de file op de rotonde voorrang aan een rode vrachtwagen, daarna reed ik nog een tijdje als 2e achter je, totdat je bij Duinrell de file voorbij kon.
Fotooooo:

[afbeelding]

Haha mijn eerste spotster!! Leuk ja lekker ritje naar huis na het werk altijd goed einde van de dag :-)
 
Vanmiddag aan de hoofdingang van het Erasmus MC Rotterdam stond een wat oudere kawasaki GPZ550 geparkeerd. Bordeauxrood.
Gespot.
 
Gister aan de Nassaukade rond 3 uur, ten hoogte van Waterkant een rode (vermoedelijk) Tuono met een goede braaap. Je reed voorbij toen ik op de trapfiets reed :W
 
gistermiddag Gespot in Groningen. Een zwarte yamaha R-3.thv de AH bij de A kerkm kenteken 9x-mg-jf
 
Laatst bewerkt:
De rode Honda weer gespot op de ring Alkmaar west, rond kwart voor 8 reed ik rechtdoor op de ring (ingeblikt) langs jou toen je de afslag links nam :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan