(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaag spotje vanmorgen, rond kwart over 8 tussen de file door op de A9 net na afslag Uitgeest een donkergroene motor, racer model. De bestuurder droeg een oranje regenpak, kenteken niet gezien, weet alleen dat die met een M begon :p
 
Vanmorgen in de ellenlange file op de A1 een aantal keer gespot beginnend bij Amersfoort tot helemaal bij Amsterdam....
13501589_1240360739307682_3751577390093921289_n.jpg
 
Vaag spotje vanmorgen, rond kwart over 8 tussen de file door op de A9 net na afslag Uitgeest een donkergroene motor, racer model. De bestuurder droeg een oranje regenpak, kenteken niet gezien, weet alleen dat die met een M begon :p

C'est moi!!! *D

Kleur is calypsoblauw btw. ;)

Thanx voor de spot.
 
Cbr600 ouder model zwart met bietje rood/bruin op ettensebaan breda nabij Ikea gespot vandaag. Was rond half 4 denk. Wij gingen op onze zwarte honda vtr firestorm & yammie thundercat wit met blauwe details links richting mediamarkt. Wij hebben geen stikker en zijn dus altijd underkoffer.
 
Vanmorgen een groene Kawasaki ZXR-750 op de A7 richting Groningen. De 'gespot'melding bij de verkeerslichten op het Julianaplein gedaan. Ging lekker rap :]
 
Gisteren om 15:30 in Hoogvliet op de Aveling richting de Spijkenisse brug, een gele BMW met koffers. Zag in mijn achteruitkijkspiegel pas het stickertje dus niets van het kenteken kunnen lezen.
 
Kwartier geleden op de Abram van Rijckevorselweg richting Nieuwerkerk een zilverkleurige all road. Motor had oa koffers, schijnwerpers aan de voorkant auto sticker onder de kentekenplaat en een lekker geluidje :+ Ik stond met een rode kle voorgesorteerd om richting Slotplein te rijden.
 
Vandaag, 24Jun, omstreeks 11:00 op de A2 Utrecht->Deil, +/- bij afslag Culemborg (?) :
3 motoren waarvan de achterste een MF sticker had.

Ik kwam met die beauty-case achterop voorbijzetten.

(vandaag trouwens heeel veel motoren gezien, en maar 1 (een) sticker ???
 
Rond 20:30 op de A9 een donkere naked gespot, je nam afrit Haarlem. Had nog ff getoeterd en met lichten geseind, geen idee of je het zag. Je reed naast me en ging toen voor me langs de afrit op.
Ik reed in die belachelijk grote grijze bus met aanhanger. En ik denk dat de oranje bordjes je wel waren opgevallen ;)

En sorry geen duidelijkere beschrijving, de zon was nogal irritant..
 
Laatst bewerkt:
Vanavond om iets van 18:30 in Zandvoort, een witte Suzuki. ik toeterde vanuit een nieuwe witte Astra en stak mijn hand nog op. :W
 
Vanmiddag / vanavond op Schiphol/EHAM/SPL Motorparkeerplaats onder de toren: ML**71, Honda CBR900RR FB.
Mijn VTEC stond er vlak naast. :]
 
Verschillende mf'ers gezien bijna TT circuit vandaag maar eigenlijk niks onthouden. Een cbr1000rr onder de zonnepanelen en een ktm? met koffers op het grasparkeerveldje verderop :)
 
Vanmiddag aan de Admiralengracht in Amsterdam een donkere Yamaha. Je reed voorbij toen ik in het zonnetje de GP aan het kijken was :)
 
In de TT-file vanaf Assen op de A28 meerdere MF'ers gespot, niet allemaal onthouden helaas.

Mijn kinderen op de achterbank de opdracht gegeven foto's te maken van MF'ers maar de vraag is in hoeverre je dat van twee vijf-jarigen kunt verwachten _O-

In ieder geval één MF'er op de vluchtstrook zien staan met twee andere motoren, als ik gok was het een grijze Suzuki. Ergens rond hectometerpaaltje 150 (??).

En dan twee fotospotjes:
mijn zoontje spotte en fotografeerde deze:
full


mijn dochtertje deze:
full
 
2 spots vanmorgen:

Gele/oranje BMW op de a7-a8 rond 8u

Zwarte gsxf? In de ijtunnel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan