[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 11.20h reed er een groepje van 6 tot 8 motoren over de Voorhaven in Edam, jullie gingen rechtdoor de dijk richting Hoorn op.

De voorste had als enige een stickert...zag het te laat, heb alleen de achterkant gezien, was in ieder geval een tourfiets. Verders reed er in de groep een BlackBird mee, deze reed als laatste.

Ik was m'n stoepje onkruidvrij aan het maken.
:W

vanmorgen om 7.45 op de A2 richting Utrecht een toerfiets met
zijkoffers,volgens mij kleur zwart/blauw.
Je kwam me voorbij en ik zag je stikker, even gas geven om een piccie te maken
je snapte m helemaal :+
volgens mij ging je er bij Maarsen vanaf.

:W :W :W
full

Laatst bewerkt:
vanmiddag rond 12.45? op de A50 net voor de brug over de waal een groene kawa met duo.
Ik ging met een groene opel nog opzij voor jou in de file en jij stak je hand nog op

Laatst bewerkt:
Zojuist zxr-yo gespot bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Sorry dat ik je van werk afhield met mijn slappe gelul. ;)
Wel cool trouwens zo'n mooie dame op een supersport. :9~

Welke MF'er met rode hanekam kwam ik gisterochtend rond 0745 tegen op de A4 thv de PlasPoelPolder? Ik zag zogauw niet wat voor motor het was (had nogal haast om op mijn werk te komen :X ) :W

Dat is de ghost of christmas to come: jij hebt de eenmalige zegen gehad om jezelf alvast te zien rijden op je burgman. ALs een waarschuwing, denk ik. :X

En ... lijkt het je wat?

O-)
:Y lijkt me heerlijk
Maar ik hoop dat ik em eerder heb als Xmas hoor, kon het niet de Ghost-of-the-end-of-june zijn?

Vanmiddag gespot op de binnenweg in Rotterdam een gele SV650 of 1000 :$

Je stond op de hoek geparkeerd bij een van de kraampjes.

Om 17:00 stond je er nog :W

Vandaag gespot een Bandit aan het eind van de weg vanaf Uitgeest op de kruising richting Casticum(Zeeweg).

Kwam naast je staan voor het verkeerslicht. Riep nog gespot, weet niet of dat is aangekomen.
Volgens mij heb ik laatst nog bij jou een briefje onder je tankdop achtergelaten.

iig :W

Ja dat was ik weer inderdaad. Ik dacht al wel dat jij degene van het briefje was toen je naast me kwam staan, want ik had je wel even opgezocht op mf en wist dus watvoor motor je had. Aangezien het niet een heel vaak voorkomende motor is, moest jij het haast wel zijn.

Ik kon je alleen niet zo goed verstaan, omdat ik uiteraard oordopjes in had. Vandaar ook mijn niet echt uitbundige reactie :P :$

In ieder geval leuk om je eens gespot te hebben!

Welke MF'er met rode hanekam kwam ik gisterochtend rond 0745 tegen op de A4 thv de PlasPoelPolder? Ik zag zogauw niet wat voor motor het was (had nogal haast om op mijn werk te komen :X ) :W

denk dat ik dat was op mijn hornet :Y

op wat voor motor ree jij dan

Laatst bewerkt:
Even voor vijf uur op de A28 met een zuidelijke koers, dame op een oranje achtige motor met staartje. Ik toeterde en wees toen ik je inhaalde, je keek me wat verschrikt aan. Ik was de Bandit rijder met rode hanenkam en duo. :W

Vrijdag (gisteren) in La Roche en Ardennes in Belgie een tour motor (ik gok n honda, maar weet het niet echt zeker want ik stond in een winkel) met sticker (aardige groep van ongeveer 8 man, 1 maar met sticker). Als het goed is heb je de CB1 van Ken en de Fireblade van mij ook zien staan... Of je let niet op stickers :+

Zojuist zxr-yo gespot bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Sorry dat ik je van werk afhield met mijn slappe gelul. ;)
Wel cool trouwens zo'n mooie dame op een supersport. :9~~
haha, je hield me toch niet van m'n werk af, je was toch op zoek naar een motorpak?? :+ wellicht tot een volgende keer :W

o ja en HeerVeen nog gespot bij Hans van Wijk ;)

Laatst bewerkt:
zonet op cpz, heb je naam alleen niet , iig gele firestorm! !
Ja die heb ik ook gespot... wat stom dat ik je naam niet meer weet :X Firegirl *O*
(zelfde shirtje hadden we aan)

En Bas600 jou ook gespot :) Toen je in de nabespreking was!

Hoop dat jullie lekker hebben gereden vandaag *O*

Laatst bewerkt:
Even voor vijf uur op de A28 met een zuidelijke koers, dame op een oranje achtige motor met staartje. Ik toeterde en wees toen ik je inhaalde, je keek me wat verschrikt aan. Ik was de Bandit rijder met rode hanenkam en duo. :W

hihihihi

ja dat had ik door.

ben nog niet gewend dat men mij er op wijst.

dank dank u.

btw; die oranje achtige motor is een BT 1100 Bulldog

maar die was de motorrijder voor jou, met die gele helm???

Laatst bewerkt:
Vanmorgen om 11.20h reed er een groepje van 6 tot 8 motoren over de Voorhaven in Edam, jullie gingen rechtdoor de dijk richting Hoorn op.

De voorste had als enige een stickert...zag het te laat, heb alleen de achterkant gezien, was in ieder geval een tourfiets. Verders reed er in de groep een BlackBird mee, deze reed als laatste.

Ik was m'n stoepje onkruidvrij aan het maken.

Ja dat zou ik geweest kunnen zijn.

Vandaag de langste dag tocht van promotor gereden.

Starten in de kwakel en via een hoop forten van de stellling van Amsterdam, eindigen in wassenaar op het strand met een bbq. Erg leuke rit en dag gehad.

:W :W

Vandaag een stlstaande groep gespot ergens vlakbij Luxemburg stad (bij een cafe of zo) . Zeker 2 met sticker.
Later in Pommerloch nog bij de pomp en bij de Delhaize met staan praten met motorrijders. Beiden geen MFers!
Er was een 1000 bochtentocht?????

Iemand van hier?

Leduke gespot @ Motozoom vandaag.
Ook The Bastard met nog 2 jongens, één een flip flop kleur gixxer SRAD en de ander een nieuw type R6 Dungeon Keeper geloof ik.

Laatst bewerkt:
Ja die heb ik ook gespot... wat stom dat ik je naam niet meer weet :X Firegirl *O*
(zelfde shirtje hadden we aan)

En Bas600 jou ook gespot :) Toen je in de nabespreking was!

Hoop dat jullie lekker hebben gereden vandaag *O*
Wat een spontane spot :P , ja het was helemaal top.

Bij mijn bijna vertrek van CPZ, reed er een blauwe ..uuh R6? weg uit het paddock , met een blauwe hanekam op de helm :W

Laatst bewerkt:
maar wie was de motorrijder voor jou, met die gele helm???
Ik heb geen idee wie het was, de motor leek een houder voor zwaailicht achterop te hebben. Heb het niet van dichtbij kunnen bekijken omdat die oude bruine Volvo zo nodig met 130 km/h 3 meter voor mij weer naar rechts kwam. Heb de motorrijder maar niet ingehaald, hij had er een aardig tempo in zitten en ik kon een overheidsfunctie niet uitsluiten...

Vanmiddag op de A 20, 15.30 uur thv Postdistributiecentrum een groene (Kawa :? ) MX-NH-?? tussen de file door, ik maakte ruimte voor je donkerblauwe peugeot 607 met MF sticker op kentk.plaat je stak je duim op

Bij deze gespot :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan