[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen idee wie het was, de motor leek een houder voor zwaailicht achterop te hebben. Heb het niet van dichtbij kunnen bekijken omdat die oude bruine Volvo zo nodig met 130 km/h 3 meter voor mij weer naar rechts kwam. Heb de motorrijder maar niet ingehaald, hij had er een aardig tempo in zitten en ik kon een overheidsfunctie niet uitsluiten...

die gedachten had ik ook

veilige kilometers.

Leduke gespot @ Motozoom vandaag.
Ook The Bastard met nog 2 jongens, één een flip flop kleur gixxer SRAD en de ander een nieuw type R6 Dungeon Keeper geloof ik.

Gespot back @ you hihi ;)

Ik was met CrazyDungeon(r6 zwart), The Predator en P-W(SRAD)

Tevens ook MAC-D gespot :P

leuk jullie ontmoet te hebben :W

:W Nice spotting you :P

Kijk je volgende keer wel uit voor zilvergrijze tourans die ook op jou rijstrook willen invoegen :o

Ja, dat was niet zo aardig..

Vandaag uurtje of 2-3? in Noordwijk, Rode R1 met 2 mensen erop. Bestuurder in Legerbroek print. Achterop een meid. Op de boulevard geparkeerd, je kwam net terug van de pin automaat.

ik zie er bijna elke dag een. ik weet het het is flauw omdat hij mijn collega is.
en het is JeGo. of op z'n kawa of z'n zoekzoekie.

rond 3 uur in geldermalsen;

zwarte gixxer :W

ik zat als duo op die blackbird dus had geen stickertje om te showen :P

GESPOT!!

Ik was inderdaad iets later als normaal.
ik wil een burgman 400, lekker, vooral in de stad.
lijkt me heerlijk straks die zware rugtas niet meer op mn rug.
Aha, jij zit ook in de vroege groep :+

Burgman 400 is een mooie scooter :Y

Ik heb een rugtas met frame en die kan ik niet onder mijn zadel doen of in een koffer. Frame kun je niet buigen. :$
Dat is de ghost of christmas to come: jij hebt de eenmalige zegen gehad om jezelf alvast te zien rijden op je burgman. ALs een waarschuwing, denk ik. :X

En ... lijkt het je wat?

O-)
Burgman 400 is niet te vergelijken met mijn Honda Dylan :N
Buiten dat een Burgman 2x zo groot is rijdt die ook een stuk harder en veel meer comfor :)

Beetje laat maar vrijdag gespot:

op de Oberhauser Kreuz ca 13:00 uur kon niet zo gauw zien welke fiets, kenteken MX-**-BR, jij reed met een groep we kruisten elkaar, ik reed in grijs koekblik.

later om ca. 13:00 uur tussen steenwijk en wolvega, gele hornet? kenteken MH-**-71, je reed me voorbij bij de wegwerkzaamheden

pff vannacht een stuk of 60 mf stickers gespot bij de nachtrit helaas ben ik de kentekens vergeten :P

Laatst bewerkt:
Gisteren tussen 20:00 en 21:00 uur een witte Ducati 848 of 1098 (weet niet welke :X ) met Akrapovic dempers op de A27 voor Houten

Er reden nog 2 motors achter je. Ik zat in mijn koekblik Peugeotje.
U is gespot! :W

Gisteravond voor Sportschool Den Edel in Gouda:

Een GS500 met topkoffer. :W

Ging je examen doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan