[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot:

Wanneer: Vandaag om 18.10 uur
Waar: Rochussenstraat, Rotterdam
Wat: Rode Yamaha FZS600, kenteken MZ-01-**

Ik was op die groene Diversion en stopte even naast je, riep "gespot" en reed vervolgens op uiterst illegale, maar doeltreffende manier de rij auto's voorbij.

Dat was ik! Had ff niet door dat je naast me stond, vandaar misschien de ietwat verwarde reactie. Ach ja, illegaal? Ik heb mooi je voorbeeld gevolgd. Duurde mij toch ff iets te lang.

De andere keren dat ik je gespot heb kwam ik vanaf de andere kant.

Tot spots!

gr,

Hermen

Gespot,
vanavond bij Hans van Wijk motoren Zoetermeer:
zwart/grijze ZRX1200S, voorzien van stikker.
Ik was met mijn jongste zoon ff op zoek naar een nieuwe helm, niet geslaagd overigens...

Frank :]

Laatst bewerkt:
Vandaag rond 17:30 uur een dame op een rode Kawasaki op de Thorbeckeweg in ZAANDAM (volgens mij) gespot.

Ik riep nog gespot en wees op mijn plaat.
Volgens mij snapte je wel wat ik bedoelde.

In ieder geval: :W

Laatst bewerkt:
Vanmorgen op de Oranjelaan in Castricum RampeStamp gespot.
We passeerden elkaar op de drempel/kruising met de Will.de Zwijgerl. en Admir.de Ruyterlaan.

Toen je voorbij was zag ik je sticker en viel het muntje. :)

Was alweer even geleden dat ik je gespot heb.
(de laatste was volgens mij een fotospot vorig jaar zomer)

Vandaag (vrijdag 19 juni) rond 20:30 op de A9 een Zwarte Bandit met stickert,
textiel pak aan en zwarte helm met donker vizier.
Ik reed al een tijdje naast je met een zwarte bedrijfswagen.
Jij nam afslag hoofddorp.

Bijdeze Gespot :P

Goed weekend *D

Beetje laat, maar toch gespot.

Vanochtend om ongeveer 07.10u wachtend voor de Spijkenisserbrug richting Hoogvliet.
Een rood/witte CBR 900? met sticker, rijder met zwarte jas met veel emblemen.

vandaag rond 13:15 net laren uit op de rotonde bij de pomp richting Eemnes een voornamelijk rode CBR. We rden tot aan café Eemland ( :? toch? Zo heet t toch?) in een BMW een eindje achter je mmaar ik denk niet dat je je daar bewust van was.

Even later op t terras aldaar (rond kwart voor 3 dacht ik?) zagen we een zilvergrijze SV 1000 (denkt ze denkt ze denkt ze) langsrijden..

welke lucky bastards (met rijdende motoren zònder lekkende koelvloeistof) waren jullie? Wij hadden lunsjpauze van het repareren van de mijne -O- ....

Vanmiddag wederom een blauwe fazer gespot. Nu langs het Ebbehout (cq belastingkantoor/NS) in Zaandam gespot. Tijdstip ergens in de middag (14 of 15:00 uur) tijdens m'n rookpauze.

Wie-o-wie is deze onbekende fazerrijder in Zaandam?

vandaag in hoorn voor het horizon college,
de Er5 vaker zienstaan maar nu zag ik op allebei een stickert!
[afbeelding]

Thx voor de spot, ik ben een beetje laat met reageren want de laatste tijd erg druk met het afronden van het project op school. Zit jij ook op de horizon college? en hoe komt het dat ik dan nooit jouw motor zie?

Gister gespot in Den Bosch, in de buurt van de Pieter Breughel.
ik zag een auto op de stoep staan en dacht.. HEEJ.. iets blauws aan de rechter kant van het kenteken. Had er nog een brief onder de ruitewisser gedaan met GESPOT. Later kwam je zoon langs en die vroeg of ik motor reed. Toen vroeg ie maar of ik soms iemand gespot had. :+

Bij deze dus geplaatst. :W

spot.JPG

Laatst bewerkt:
Vandaag (vrijdag 19 juni) rond 20:30 op de A9 een Zwarte Bandit met stickert,
textiel pak aan en zwarte helm met donker vizier.
Ik reed al een tijdje naast je met een zwarte bedrijfswagen.
Jij nam afslag hoofddorp.

Bijdeze Gespot :P

Goed weekend *D

Dat zal ik wel geweest zijn. Kwam van een bedrijfs BBQ in Zandvoort en was opweg naar huis.

Ook een goed weekend :W

zonet op cpz, heb je naam alleen niet , iig gele firestorm! !

Ik was inderdaad iets later als normaal.
ik wil een burgman 400, lekker, vooral in de stad.
lijkt me heerlijk straks die zware rugtas niet meer op mn rug.
zet je toch een topKoffer op die R-serie van je, want je rijdt toch als een opa :X

Rond 1 uur op de hoge ring in Almere.
CrazyDungeon bij stoplichten blauwe olifant.

Tijd: 13:20
Locatie: Naast de Super de Boer bij een vis- of patatwagen rondom/ in Amerongen.
Wie/wat: Geen idee, 2 kerels in wit/groen/zwart leren pak, zwaaide, reed verder en zag jullie motoren. Geen idee welke types, zullen dus wel Suzuki's zijn :Y

Ik reed achter een 45 km wagentje B|

Gespot! :W

welke scooterrijder spotte ik om 18:50 uur op de a7 richting purmerend?

ik reed een paar banen naast je, toeterde even, je keek me aan, we zwaaiden en toen reed ik door.
ik reed op blauwe R6.

:W

Dat is de ghost of christmas to come: jij hebt de eenmalige zegen gehad om jezelf alvast te zien rijden op je burgman. ALs een waarschuwing, denk ik. :X

En ... lijkt het je wat?

O-)

Gespot op de A12, zwarte R1?, Je had mij in ieder geval ook gespot :W :W

Geel/zwarte VFR400 ;)

:W Nice spotting you :P

Kijk je volgende keer wel uit voor zilvergrijze tourans die ook op jou rijstrook willen invoegen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan