[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gespot in de Plus supermarkt in Peize, een zwarte Suzuki gsx600f? streetfighter.
Ik liep nog ff langs je om te zeggen dat je gespot was, wil je de volgende keer niet meer zo verbaasd reageren haha. :P :W
Foto volgt nog, die post ik maandag.

ps: kom je uit Peize?

Laatst bewerkt:
Vanochtend *Tijgertje* gespot even voor 8 uur in Den Haag voor het gerechtsgebouw :W

bij deze terug gespot :W

paar min daar voor op de a4 een motor gespot
je halde me in je had een gele motor meer kon ik ff niet zo snel zien

en net rond half 5 richting wateringen een groenen kawa gespot wie o wie

De kawa meld zich. Een hele mooie terugspot. Ik moest nog ff naar van veen én jij ging links de veilingroute op. Prettig weekend!

Zojuist op de A16 en in Breda, rond 17.20.

Zwarte ZX10 met xenon, MT-GH-xx.
Berijder fel groene Arai helm en groene jas met zwarte broek, achterop de jas staat met rode letters 'Samallo' (kon even geen nick vinden op MF met die naam, de enige die ik tegenkwam is mijn naamgenoot Tazzzzz, maar die rijdt toch een grijze ZX9 :?).

Je haalde me in op de A16 tussen Zonzeel en Prinsenbeek, ging net als ik bij Prinsenbeek van de snelweg af, richting Breda. Bij het verkeerslicht richting Haagse Beemden (de eerste, richting station) ging je linksaf de HB in.
Oh ja, op de A16 had je nogal haast :X en was je lekker aan het slalommen })

Mij heb je niet gezien denk ik, zwarte Golf 6 van de baas :]

Gespot :W

Trouwens nog een spot op de A50, bij Heteren rond ik ergens na 19:00?
Ik zat op de zwarte GS500, met allu/zwarte velgen en street-figter stuurtje :)

Je zwaaide nog wel actief, met als teken, dat je ook een MF-sticker had.. :P
Wie o Wie was dit?

Ikke :) :)

En achter je reed nog een rode motor met sticker, maar die stopte op de oprit van de A50. :)

Vanmiddag rond 14 uur op de N245 Alkmaar richting Schagen, ter hoogte van de afslag Sint Maarten, een rode, wat oudere sportief uitziende motor met berijder in zwart pak met witte details. Ik stond met koekblik te wachten voor het verkeerslicht en was voor mijn werk onderweg van het ene kantoor naar het andere. Het ging allemaal wat snel om meer details te kunnen geven :/

Ikke :) :)

En achter je reed nog een rode motor met sticker, maar die stopte op de oprit van de A50. :)
Klopt, Ik bleef expres achter die vrachtwagens hangen omdat ik op hun wachte..
Die Rode VFR hoorde bij mij, En die andere motor, die nog moest wachten bij het stoplicht, hoorde ook bij mij :)

allemaal met een MF sticker.

welke scooterrijder spotte ik om 18:50 uur op de a7 richting purmerend?

ik reed een paar banen naast je, toeterde even, je keek me aan, we zwaaiden en toen reed ik door.
ik reed op blauwe R6.

:W

Gespot:

Wat: Hele mooie zwarte Gixxer
Waar: Huizen, Delta t/m crailose weg.
hoelaat: Rond 10 voor 8 vanochtend.

(ik was die donker rode GS 500 die vanaf de delta t/m de voetbalvelden achter je reed)
:W

He leuk om weer eens te worden gespot. Zag wel wat achter mij zitten maar na wat stoplichten was je weg of ik net hoe je het bekijkt :W :W

Vandaag gespot om 17:35 voor de appiehein in Hoorn een zwarte VFR met berijder met systeemhelm en mooie legergroene korte broek |(

Vandaag gespot een Bandit aan het eind van de weg vanaf Uitgeest op de kruising richting Casticum(Zeeweg).

Kwam naast je staan voor het verkeerslicht. Riep nog gespot, weet niet of dat is aangekomen.
Volgens mij heb ik laatst nog bij jou een briefje onder je tankdop achtergelaten.

iig :W

Welke mf'er heeft er vanmiddag bij van veen waarschijnlijk zn rood witte r1 ingeruild voor een blauw 2005? model? Mn Zx9r stond naast je oude én ikzelf stond op de hoek van de balie. Bij deze gespot! Grappig 2 spots binnen 5 mins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan