[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin het spotten een beetje ZINLOOS te vinden.

Vandaag heb ik nagenoeg de hele dag op de weg gezeten ( ja in een auto, niet op het asfalt ! ) en ben met motoren tellen gestopt bij nummer 86.

In alle gevallen GEEN stikker gezien !!!!! Komt dit doordat het woon/werk verkeer het forum niet kent ( Kantoor-file ontwijk - pikkies ) of zijn er maar zo'n gering aantal mede-forum leden die er prijs op stellen gespot te worden en een stikker plakken ?????

Zoals al gemeld de hele dag klaar gezeten met mijn telefoon ( camera ) in de hand , NADA !

Gespot:

Wanneer: Vandaag om 18.10 uur
Waar: Rochussenstraat, Rotterdam
Wat: Rode Yamaha FZS600, kenteken MZ-01-**

Ik was op die groene Diversion en stopte even naast je, riep "gespot" en reed vervolgens op uiterst illegale, maar doeltreffende manier de rij auto's voorbij.

Vandaag heb ik nagenoeg de hele dag op de weg gezeten ( ja in een auto, niet op het asfalt ! ) en ben met motoren tellen gestopt bij nummer 86.

In alle gevallen GEEN stikker gezien !!!!! Komt dit doordat het woon/werk verkeer het forum niet kent ( Kantoor-file ontwijk - pikkies ) of zijn er maar zo'n gering aantal mede-forum leden die er prijs op stellen gespot te worden en een stikker plakken ?????

Zoals al gemeld de hele dag klaar gezeten met mijn telefoon ( camera ) in de hand , NADA !
4 motoren met sticker en ik rij elke dag, weer of geen weer 8-)

Een Yamaha Ténéré uit midden jaren 90 gok ik.
Vanmiddag bij Motozoom te Utrecht.

Hahah, sarcastische opmerking of niet? Anders ben je een flapdrol :j

Volgens mij wordt je namelijk niet automatisch lid van MF bij de aanschaf van een motor, en bovendien moet je dan zelf nog het stikkertje bestellen. Gewoon lekker rijden en als je een stikkert ziet even spotten. Als iedere motorrijder die ik op een dag spot een stikker zou hebben zou ik iedere dag een a4tje met spots kunnen typen.

Maar euh? Waar rijd je zoal met je koekblik? Misschien kan ik dan een keer langs komen rijden, voor een spot & zwaai :W

Yep was ik dan :) Thanks

En reed je vandaag rond half 6 toehoevallig weer ri. die kant? Ik (ook op kawa) kwam weer een kawa tegen bij verkeerslicht bij Nieuw Sloten, meende weer een stikker te zien...

Laatst bewerkt:
Vandaag gespot
blauwe kawasaki zephyr op de ring Utrecht.
Nog bedankt voor het bevestigen dat ik goed reed. Was namelijk in het centrum geweest, ben redelijk bekend. Maar was een beetje aan dwalen gegaan.

Vandaag
of all places, weer in Oosterbeek +/-17.00u centrum richting Wageningen
Naked Suzuki
Vanaf de trapfiets

En helemaal vergeten:
Dinsdag, provinciale weg Ede-Arnhem, vlak voor Arnhem des middags rondom 17.00u
Vrouwspersoon op donkere sportmotor, in grijze koe
Even kort gemeld dat je gespot was, daarna voorweg gereden
Kwas op de rode NTV, naked

Allebei gegroet.

En reed je vandaag rond half 6 toehoevallig weer ri. die kant? Ik (ook op kawa) kwam weer een kawa tegen bij verkeerslicht bij Nieuw Sloten, meende weer een stikker te zien...

Nee was ik niet, reed daar weer in de middag, maar niet zo laat :z

Hahah, sarcastische opmerking of niet? Anders ben je een flapdrol :j

Volgens mij wordt je namelijk niet automatisch lid van MF bij de aanschaf van een motor, en bovendien moet je dan zelf nog het stikkertje bestellen. Gewoon lekker rijden en als je een stikkert ziet even spotten. Als iedere motorrijder die ik op een dag spot een stikker zou hebben zou ik iedere dag een a4tje met spots kunnen typen.

Maar euh? Waar rijd je zoal met je koekblik? Misschien kan ik dan een keer langs komen rijden, voor een spot & zwaai :W

Een flapdrol ben ik ( denk ik ) niet. Zelf rij ik ongeveer 37.000 km per jaar winter, zomer, regen en waar we allemaal nog meer op getracteerd worden ( zie ook het groot aantal versleten moterfietsen hieronder ) op de motor. Daarnaast hebben we nog een auto maar daar zit ik nagenoeg nooit in of verveeld als bij rijder , ik vind het echt nix. Als klap op de vuurpijl ( het op de weg zitten ) rijd ik vrachtwagen , dit minimaal een ton per jaar . . . .

Vandaag heb ik eens zitten tellen met voornoemd resultaat

KeaveXL, Ik hoop je binnenkort eens tegen te komen , te spotten en even bij te babbelen oke ? Maar gezien het door mij gemeten resultaat zitten we in een verschillende regio ! Zelf . . . . . ( of all places ) Almere , en jij ?

Ik ben regelmatig te vinden in de IJmond, Haarlem en Amsterdam mijn Fazertje heb ik van een mede MF-er gekocht in Almere en daar was/ben ik ook wel eens te vinden i.v.m. mijn studie daar. Maar aanstaande woensdag heb ik mijn eindpresentatie, en ben ik hopelijk afsgestudeerd, en zal ik vanzelfsprekend minder vaak in Almere te vinden zijn.
Een flapdrol ben ik ( denk ik ) niet. Zelf rij ik ongeveer 37.000 km per jaar winter, zomer, regen en waar we allemaal nog meer op getracteerd worden ( zie ook het groot aantal versleten moterfietsen hieronder ) op de motor. Daarnaast hebben we nog een auto maar daar zit ik nagenoeg nooit in of verveeld als bij rijder , ik vind het echt nix. Als klap op de vuurpijl ( het op de weg zitten ) rijd ik vrachtwagen , dit minimaal een ton per jaar . . . .

Vandaag heb ik eens zitten tellen met voornoemd resultaat

KeaveXL, Ik hoop je binnenkort eens tegen te komen , te spotten en even bij te babbelen oke ? Maar gezien het door mij gemeten resultaat zitten we in een verschillende regio ! Zelf . . . . . ( of all places ) Almere , en jij ?

Ik ben regelmatig te vinden in de IJmond, Haarlem en Amsterdam mijn Fazertje heb ik van een mede MF-er gekocht in Almere en daar was/ben ik ook wel eens te vinden i.v.m. mijn studie daar. Maar aanstaande woensdag heb ik mijn eindpresentatie, en ben ik hopelijk afsgestudeerd, en zal ik vanzelfsprekend minder vaak in Almere te vinden zijn.

In iedergeval VEEL succes met je eindpresentatie , Afgestudeerd , waarin ? ( puur interesse hoor )

Bedankt! Ik studeer Information Engineering (Zie mij als schakel tussen IT nerd en de Klant, extreem simpele uitleg ;)) . Opleiding volg ik in het WTC, Almere centrum naast het station.
In iedergeval VEEL succes met je eindpresentatie , Afgestudeerd , waarin ? ( puur interesse hoor )

Bedankt! Ik studeer Information Engineering (Zie mij als schakel tussen IT nerd en de Klant, extreem simpele uitleg ;)) . Opleiding volg ik in het WTC, Almere centrum naast het station.

wel allemaal onzin vinden het "gespot" :P maar intussen wel dit topic vol spammen :+

Gespot
Waar Sint Annaparochie
Tijd Half negen
full

Blauwee Kawa zx-6R eerst in paddepoel, daarna op de kraneweg in Groningen
Keek eem snel achterom en zag je MF sticker.

Hierbij gespot :+

Vanmiddag rond 17:15 uur.
We reden haarlem in via de N201 jij sloeg bij de stoplichten rechts af.
MB-VP-**

:W :W

Vanavond bij Mercuur....*Tijgertje* gespot.
Leuk je ff in het eggie gezien te hebben ;)

Bij motorport Wateringen nog een chopper gespot tegen sluitingstijd....k zag je ineens voorbij rijden. Waarschijnlijk ben ik je gewoon voorbij gelopen toen in naar buiten kwam :$

En ook nog MeRcUrY gespot die net de (lege) kan koffie weghaalde :(

Bij deze alsnog allemaal GESPOT :W

Vanavond bij Mercuur....*Tijgertje* gespot.
Leuk je ff in het eggie gezien te hebben ;)

Bij motorport Wateringen nog een chopper gespot tegen sluitingstijd....k zag je ineens voorbij rijden. Waarschijnlijk ben ik je gewoon voorbij gelopen toen in naar buiten kwam :$

En ook nog MeRcUrY gespot die net de (lege) kan koffie weghaalde :(

Bij deze alsnog allemaal GESPOT :W

heey ja gezellig dat jullie er waren
bij deze terug gespot

vandaag rond half 2 op de bezuidenhoutseweg
je had iemand achterop
kon helaas niet zien wat voor motor het was
ik liep net ff naar buiten van me werk
bij deze gespot

Vandaag
of all places, weer in Oosterbeek +/-17.00u centrum richting Wageningen
Naked Suzuki
Vanaf de trapfiets

En helemaal vergeten:
Dinsdag, provinciale weg Ede-Arnhem, vlak voor Arnhem des middags rondom 17.00u
Vrouwspersoon op donkere sportmotor, in grijze koe
Even kort gemeld dat je gespot was, daarna voorweg gereden
Kwas op de rode NTV, naked

Allebei gegroet.

als het een blauwe naked suzuki was was het immke :Y

vandaag een paar spotjes in nijmegen..!
1 diversion in 1 of andere winkelstraat, rond 7 uur zal het zijn geweest
ik zei tegen ej dat je gespot was
je zei toch goh en nu :+

je zat wel op mf, maar bijna nooit, je hebt de div van een mf-er gekocht en kreeg de sticker er bij :)

daarna 3 motoren, waaronder ik geloof ronaldV?, met z'n autouitlaat met lasersticker :+
ze zagen mijn sleutel nog in m'n motor hangen en hebben hem afgegeven bij termaat :Y :Y
nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan