[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da´s de mijne *O* :W

Had een belachelijk lange werkdag vandaag, 12 uur in dienst van de overheid -O-

Ben daar bijna dagelijks te spotten, weer of geen weer....

ik kom er al 10 jaar en ik zie nu pas die MF stickert. Wat is je functie daar als ik vragen mag? Ik ben zelf waterklerk.

GESPOT vanavond op Scheveningen.

Racer88, DPG, Motomuis&Motormeisje, een rode R1 en gouden GSX750R (sorry ik ben jullie namen kwijt)

en ook twee meer ervaren motorrijders zonder sticker... ik weet niet of ze MF lid zijn. Maar ik kon lekker met ze lullen... :P

Vanavond rond 18.30 op de rotonde bij Nieuwerkerk aan den IJssel bij de op/afrit A20 een rijder met een rood/zwarte jas op een naked. Je kwam vlot over de rotonde gestuiterd 8-) Ik stond je daar voorrang te verlenen in het blik.

U is gespot :W

dinsdag in de zeikende regen zag ik de 2 wieler weer eens staan van Tiger T in rotterdam op zn bekende werkplek

:W

:} je bent een held :}

ik kom er al 10 jaar en ik zie nu pas die MF stickert. Wat is je functie daar als ik vragen mag? Ik ben zelf waterklerk.

Stikkertje zit ook nog maar net een maandje of 2 op de Blade, periode half 2007-begin 2008 hebben er wel een VT1100 en FJ600 met stikkert gestaan...

oh en, ik ben Douane-ambtenaar en hou me bezig met Niet Fiscale Wetgeving...

Voor wie werk jij dan?

Nog even een spotje posten,

Dinsdagmiddag op de A27 richting hilversum, een Rode Ducati.
Na enig zwaaien had je door dat je gespot was, en zwaaide je terug.. :W

Ik had ook nog een fototje gemaakt.

full

Bij hilversum ging je eraf, en ik moest nog even een stukkie door..

Laatst bewerkt:
GESPOT vanavond op Scheveningen.

Racer88, DPG, Motomuis&Motormeisje, een rode R1 en gouden GSX750R (sorry ik ben jullie namen kwijt)

en ook twee meer ervaren motorrijders zonder sticker... ik weet niet of ze MF lid zijn. Maar ik kon lekker met ze lullen... :P

IJAAAAAAH Eindelijk gespot..... :P
Die andere waren Daniel23 en DuNcKiE

Vanavond op de A9 gespot:

Rampestamp rond 17:35...

Later zag ik nog een zwart grijse blade rijden en daar achter zat een Kawa groen fiets... kon niet zo goed welk type..
Dan waren wij denk ik, ik op de zxr en mijn spike op de blade.
Tnx voor de spot!

Nog even een spotje posten,

Dinsdagmiddag op de A27 richting hilversum, een Rode Ducati.
Na enig zwaaien had je door dat je gespot was, en zwaaide je terug.. :W

Ik had ook nog een fototje gemaakt.

[afbeelding]

Bij hilversum ging je eraf, en ik moest nog even een stukkie door..

Ik had al een vermoeden, maar zag niets bekends. Denk zal maar enthousiast terugzwaaien en ik lees het nog wel op M-F :W

tnx voor de foto

Volgens mij Rewd gespot in Drunen. Witte 848, wit pak. Je kwam uit de richting van het centrum en sloeg bij rotonde af richting Drunense duinen.
Ik sloeg daar op zelfde moment af richting t centrum op mijn 750ss.

Gave fiets ;)

Op koningennacht vanmorgen. Het was een uurtje of 03:30 denk ik. Ik kwam uit de kroeg en jij net uit je nest denk ik ;)
Het was een zwarte GSX (als ik het goed onthouden heb) met kenteken MH-HD-XX. Wilde je je motor nou verkopen?

Volgens mij ben ik vandaag door Mr. Hawkeye gespot.

Hij stond bij de verkeerslichten op de Lozerlaan te Den Haag.
Ik reed vanaf de Erasmusweg de Wippolderlaan (N211) op.

Bij de verkeerslichten, ter hoogte van de A4, kwam je naast me staan en knikte naar achter.
Zijn gezamenlijk de A4 opgereden in de richting van Den Haag. Ik zag je nog stoppen op de vluchtstrook…

Ben nog terug gereden om te kijken of je problemen had, zag je echter niet meer staan.

Bijdeze terug gespot! *D

Dat was niet Mr.Hawkeye, die rijdt op een totaal andere fiets (wel oldskool :+ ) en is ongeveer 2x mijn leeftijd ;).

Da was ik dus, :+
en ik werd ingehaald door t minitasje van mn oordoppies, vandaar de stop :+ :W (en K-dag + drukte, vandaar de late reactie :+ )

Om 13.00u op de Twuyverweg in het landelijke st. Pancras, een crossmotor, Bestuurder met zwart/rode jas

Laatst bewerkt:
Wie spotte mij een half uurtje geleden in de weides @ houten? Gloednieuwe bike, eerste 110 km zitten erop, komt er een fietser aan: gespot :W Ik verstond je niet, toen drong het pas door :P Groetjes!

nee maar ik vroeg me wel af of ik jou spotte met je spiksplinternieuwe fiets bij motoport Vianen gistermiddag rond 5 denk ik....
was je het was je het? 8-)

Vandaag @ zuidplaslaan vlak bij de kniek in waddinxveen Oude gsx-r 750/1100? Rond 3uur. Er stonden 2 motoren alleen jij had een sticker :Y

En dan nog een spot rond 1uur een hele groep die de mije uit kwam. Zo en zo zag ik een Groene Z750 met sticker. Ik kwam even later nog langs rijden waar jullie stopte voor pauze :Y

nee maar ik vroeg me wel af of ik jou spotte met je spiksplinternieuwe fiets bij motoport Vianen gistermiddag rond 5 denk ik....
was je het was je het? 8-)
Ja haha! :) Had mn sticker er toen nog niet op :o
Was jij die dame in rood/zwart leer? Zo ja: staat je goed :Y

Laatst bewerkt:
Dat was niet Mr.Hawkeye, die rijdt op een totaal andere fiets (wel oldskool :+ ) en is ongeveer 2x mijn leeftijd ;).

Da was ik dus, :+
en ik werd ingehaald door t minitasje van mn oordoppies, vandaar de stop :+ :W (en K-dag + drukte, vandaar de late reactie :+ )

oops,
mijn fout... |(

Had al een vermoeden dat het niet ernstig was, anders was ik je nog wel tegen gekomen. Zie je misschien zondag op het Malieveld! :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan