[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat jij op die blauwe R1 (2007?) met volgens mij 2brother dempers?

Kwam namelijk een R1 naast me staat, en kijkt me met een big smile aan, en ik kijk met een big smile terug. :+ Toen ie een stukje naar voren reed zag ik zijn sticker. :P

Als ik op mijn SV was geweest had ik mee rechtdoor gegaan. :P

Mooie bike. :Y

Ja ik was op die r1 2007....
met akrapovic uitlaat....

Jammer dat je niet p je sv was dan ;)

zojuist gespot bij HK suspension;

Jessy- witte CBR600RR
Ducktape- CBR600F
Andy-Marf-2004 R1

:W

daarnet gespot. bij verkeerslichten Halfweg een huskie-SM

Laatst bewerkt:
Om 18.00 uur gespot in Almere Buiten, een zwarte soes? met fluorgroene velgen..?! Je kwam van de Tussenring en ging al slingerend de Hagevoordreef op en bij de rotonde naar rechts voorbij de sportschool. Volgens mij had je een spijker broek aan met een rode jas.

Om 18.00 uur gespot in Almere Buiten, een zwarte soes? met fluorgroene velgen..?! Je kwam van de Tussenring en ging al slingerend de Hagevoordreef op en bij de rotonde naar rechts voorbij de sportschool. Volgens mij had je een spijker broek aan met een rode jas.

Was het niet RBF, boertje? _O- :+
Die rijdt altijd in spijkerbroek, misschien had z'n zx6r vermomd als soes, je weet het maar nooit ;) _O- _O-

Volgens mij ben ik vandaag door Mr. Hawkeye gespot.

Hij stond bij de verkeerslichten op de Lozerlaan te Den Haag.
Ik reed vanaf de Erasmusweg de Wippolderlaan (N211) op.

Bij de verkeerslichten, ter hoogte van de A4, kwam je naast me staan en knikte naar achter.
Zijn gezamenlijk de A4 opgereden in de richting van Den Haag. Ik zag je nog stoppen op de vluchtstrook…

Ben nog terug gereden om te kijken of je problemen had, zag je echter niet meer staan.

Bijdeze terug gespot! *D

Laatst bewerkt:
10 minuten geleden een zwarte gixxer gespot op de A9 richting alkmaar net voor het rotterpolderplein

je kwam naast me rijden en maakte duidelijk dat ik gespot was

ik reedt op de fireblade :W

was hem ff warm aan het rijden , mocht je denken wat reedt hij zacht :+

Vandaag om 9:30 Ebbehout Zaandam:

(terug)gespot grijze scooter van Tuutuut :W
Wat voor motor was het? Misschien was het mijn buurjongen :P
:N
Het is echt de mijne. Onze motoren staan verscholen tussen gebouwen ;)
Een grijze Honda scooter, maar hij heeft ook een zwarte Buell. Werkt hier ergens in hetzelfde kantoor gebouw als ik.
Ik vermoed aan je werktijden te zien en je nickname ook op dezelfde verdieping ;)
שלום (goed vertaald? Als het je niets zegt dan zit je op een andere verdieping :$ )
Nope, dan was het mijn buurjongen niet :P
Dacht dat jij op een scooter reed |(
:?

10 minuten geleden een zwarte gixxer gespot op de A9 richting alkmaar net voor het rotterpolderplein

je kwam naast me rijden en maakte duidelijk dat ik gespot was

ik reedt op de fireblade :W

was hem ff warm aan het rijden , mocht je denken wat reedt hij zacht :+

wou het net zeggen damn wat een mietje O-)

maar mooi ding hoor :9

Laatst bewerkt:
Wie spotte mij een half uurtje geleden in de weides @ houten? Gloednieuwe bike, eerste 110 km zitten erop, komt er een fietser aan: gespot :W Ik verstond je niet, toen drong het pas door :P Groetjes!

Vanavond om ca 19:45 in Leiden op de Willem de Zwijgerlaan voor de brug over de Zijl:

Een ZXR400 in groen/wit.

Ik meldde dat je gespot was. Ik kreeg eerst een vage blik, voordat je je realiseerde wat ik bedoelde.

Ik reed op een zwarte Yamaha XJ550 met koffers.

Vanmorgen rond 7:30u op de A6 thv knp Almere een MF'er gespot

Jij reed met het nodige geluid op de A6 vanuit de richting Lelystad. Ik kwam in koekblik vanaf de A27 en nam de afslag naar de S104.

Volgens mij werd je een beetje opgehouden door een wit Combootje oid :?

OMFG, lekker laat weer |(
Het zou heel goed kunnen dat ik dat ben geweest haha. Heb gewoon 3x over deze spot heen gelezen :$

Iig, THNX 4 tha spot :W

deze snelle ambtenaar gespot op de Reeweg bij de Waalhaven te Rotterdam *O*

Was goed weer vandaag

full

vanmiddag op de Erasmus uni in Rotterdam: naast mij geparkeerd een zwarte cbr600f.
het kan niet anders dan dat je mij ook gespot hebt :)

bij deze!

:w :w

29-04-09 om een uur of 21:00 in scheveningen 4 hanekammen en 1 bijrijdster helaas maar 3 motoren op de foto ,bij deze gespot *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full

Vanavond op de A9 gespot:

Rampestamp rond 17:35...

Later zag ik nog een zwart grijse blade rijden en daar achter zat een Kawa groen fiets... kon niet zo goed welk type..

Vandaag rond 19:30 @ A2 bij Everdingen op de snelweg een motorvrouwke gespot. Ik reed langs met een koeriersbusje van OPD. Heb nog 2x getoeterd :)

Ging om een zwarte of grijze nakedbike volgens mij..... GESPOT! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan