[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag (gister gezien het tijdstip) op de randweg van Bergen op Zoom en in het centrum ervoor een donkerrode (volgens mij een Diversion) bike met het kenteken MD-xx-xx. :)

Vanmorgen gespot in Beverwijk bij de velsertraverse (BP Tankstation). (Rond kwart over 7 / half 8)
Ik ging voorsorteren bij het stoplicht richting A22/A9 -> Alkmaar. Jij kwam vanaf de Parallelweg op je ZX6R (gok ik) uit '98 me tegemoet rijden.
Ik zwaaide ff met m'n andere hand, aangezien ik me koppeling net introk :)
Ik zat op me ZX6R (rood / wit / zwart) uit 2000.

Toen ik omkeek dacht ik toch echt een MF stickert gezien te hebben, dus vandaar even de spot hier ;)

Gespot :W

Vanmorgen rond half acht op de A8 richting A,dam even voorbij het benzinestation. Ik haalde je in en wees naar mijn kentekenplaat.

Jij reed een rode Allroad/enduro type :? Ik zag een stikker en ben gewoon vergeten te kijken wat voor motor je reed. -O-

Weet je zeker dat het een motor was?

Volgens mij wel :Y :Y :Y

Het ding had 2 wielen, en een stuur. Er zat iemand op met een helm en had handschoenen aan.

Het leek erop dat hij met zijn rechterhand gas gaf.

Weet bijna zeker dat het een motor was *O* *O* *O* *O*

Oja zijn kenteken begon met een M

Volgens mij wel :Y :Y :Y

Het ding had 2 wielen, en een stuur. Er zat iemand op met een helm en had handschoenen aan.

Het leek erop dat hij met zijn rechterhand gas gaf.

Weet bijna zeker dat het een motor was *O* *O* *O* *O*

Oja zijn kenteken begon met een M

Het moet toch niet gekker worden dezer dagen! _O-

Vandaag om 9:30 Ebbehout Zaandam:

(terug)gespot grijze scooter van Tuutuut :W

Een grijze Honda scooter, maar hij heeft ook een zwarte Buell. Werkt hier ergens in hetzelfde kantoor gebouw als ik.

vanochtend rond 8.45u op de Baroniebaan van Tilburg richting Rijen ter hoogte van het pompstation een grijze motorscooter met kenteken MS-**-63 en een pracht van een mf-sticker! *O*

wie voelt zich geroepen?

Rond 16.00 uur in de Coentunnel, richting Oostzaan.
Een blauw-zilveren R1. :W Gespot!!!

Mooi geluid in de tunnel! :Y

Net een spot in/voor de coentunnel en later nog een op de haarlemmerweg...
Zat jij op die blauwe R1 (2007?) met volgens mij 2brother dempers?

Kwam namelijk een R1 naast me staat, en kijkt me met een big smile aan, en ik kijk met een big smile terug. :+ Toen ie een stukje naar voren reed zag ik zijn sticker. :P

Als ik op mijn SV was geweest had ik mee rechtdoor gegaan. :P

Mooie bike. :Y

Geen flauw idee of ze stickers hadden, maar ja:

Klaverblad Gorinchem: Een groen/witte ZXR750 of 400 met zwart Berik-pak. Zat 10 m achter je bij de A27 richting Breda. Jammer dat je net rechtdoor ging.

Kinderdijk: Een club van drie; 600RR met Berik-pak, GSX-R750 met Rev'It-pak en een GSX-R met Alpinestars-pak. Sloot bij jullie aan de A15 richting Rotterdam op.

Laatst bewerkt:
Net rond 16.15 richting Safe uuh Randstad Motoren en Hans van Wijk in Zoetermeer een MF-er en ja weer met een motor *O*

:W

Laatst bewerkt:
Wanneer: Vandaag
Waar: Groningen, op de gorechtkade
Wat: Een zwart/witte BMW toermotor
Hoe laat: 16.55u

Ik liep voor je langs met krukken, enkel gebroken helaas, dus genoeg tijd om te spotten...

Bij deze Gespot

Rond een uurtje of 4 een rode Yamaha 350(stond op de zijkant van de kont) tourachtig. Achter de Kopermolen in Leiden, Merenwijk. (waar eerst het politiebureau zat)

gespot op de fellenoordstraat te breda.Blauwe sv 1000 met mf sticker.Ik zat op de seelig kazerne jij zag mijn r1 staan denk ik want je keek die richting uit.rond 17:45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan