[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot groep motorrijders om 10 uur in Den Bosch. Wijk maaspoort. Jullie kwamen denk ik van Hedel af, en sloegen links af bij het kruispunt van de Q8. Reden daarna naar winkelcentrum Maaspoort om daar links op de rotonde te gaan. Helft van de groep moest btw stoppen voor rood. :+

Ik reed ff achter jullie aan. Jullie gingen na het winkelcentrum rechts en 1 stopte er om te kijken waar de rest bleef. Toen stopte ik naast 1 van jullie en riep gespot.. De persoon moest wel ff denken waar het ook al weer over ging... _O-

ps. velen hadden een sticker...

Laatst bewerkt:
hee Michael hee Jeroen,
zoals beloofd bij deze gepost, de spot bij de appie in zeist...

Jullie zeker lekker gereden de hele dag? Ik braaf aan het werk.... -O-

Keek ik erg katerig uit de ogen? :Z

Haha nou dat viel best mee hoor ;)
Helaas moet er soms ook gewerkt worden haha

Yes 't was weer een lekker stukje rijden...

C u next time :W

.... Paul851 gespot......
...zowel bij't komen als bij't gaan..... :W

( ff de vetrollen in het pak proppen... :P ...)

full

Laatst bewerkt:
Lady N en ik hebben vandaag op Schiphol onder de toren gespot:

De motor van Ton-Up!

PS. Je krijgt zeker kwantum-korting op je duck-tape?
Nope, met de groeten van medeweggebruikers die niet bij Pearle en/of Hans Anders ziujn geweest en dan ook nog zo stoer zijn om na in mijn ogen en op mijn motorpakvelletje voelbare impact stug door te rijden... :( :X

En het waarborgfonds.. :N
Ik houd er over op. 8-)

Laatst bewerkt:
Zojuist eengroene motor (waarschijnlijk een kawa..) gespot met MF sticker
waar: Den Bosch, bij stoplicht de HERVEN, richting de Maaspoort.
tijdstip:15.30

De auto voor je reed niet weg, toen t groen was.. (bijna onmogelijk, omdat verkeerslichten daar aftellen..). Tussen ons zat nog 1 auto, en die stopte weer voor oranje.. waardoor ik niet mee kon rijden..

zag je sticker pas toen je wegreed.

Vanmiddag op de medemblikkerweg gespot Bacchus met span *O*

Kwam je in koekblik tegemoet, heb de hond nog steeds niet kunnen leren dat ze zich vast moet houden B|

:W

Vandaag VEEL MF'ers gespot op CP Zandvoort bij de MSL dag :+

vandaag een mannetje/ vrouwtjes of 50 op CPZ :)
was gezellig !
heb niemand aangesproken anders bleef ik bezig :P

Gisteren in Duiven (gelderland), Je haalde de syntus waar ik in zat in, die in richting doetinchem ging (niet dat dat heel moeilijk is _O- ) en je had een vriendin (denk ik) achterop. Je reed op een honda allroad nogietus. Later zag ik je nog vooraan bij de spoorwegovergang staan.

Wie oh wie oh wie? 8-)

Edit : het was kwart voor elf ;)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag bij MHS...Ghetto Bassie met z´n Blade en kippie (nu nog) op de GSX-F... Gefeliciteerd met de aankoop van je Tiger-Blade!! *O* *O*

En vanmiddag bij mij voor de deur...

Alex-the-one met z´n Multi Purpose Vehicle....Strak geluidje :9~

full

Vanmiddag rond 15.00 in Asch gespot: Stefano

Hoewel hij direct aangaf niet zo heel actief te zijn op MF toch ff vermelding hier ;)

Hij was op weg om met wat familie te gaan rijden in Luxemburg

Foto-GRRKM3QH-D.jpg

Kon hem helaas niet meer vertellen dat er per ongeluk een stuk blubber op z'n kentekenplaat terecht was gekomen toen'ie over de boerenweggetjes was gereden :$ :+

MF'er gespot in Zwolle

Je ging rechtsaf vanaf de Ceintuurbaan de Oude Meppelerweg op. Ik reed ook op de Ceintuurbaan, voorgesorteerd om linksaf de A28 op te gaan. Ik weet niet waar je vandaan kwam, maar zag nog net een stickertje :Y

Ik heb zelf een stukje terug bij de Shell staan tanken. Wellicht ben je me daar gepasseerd. Zo niet, dan kwam je waarschijnlijk vanaf Meppelerstraatweg ;)

Heb gisteren in Bennekom een klein brommertje gespot die mee reed (denk ik) in e.o.a. optocht. Zei nog dat je gespot was. Was bij de super de boer, ongeveer een uurtje of 10uur half 11. Zou niet weten wat voor merk/ type het was

En ook nog een suzuki, blauw bij de AH voor ook in Bennekom, dorpsstraat om uurtje of 19.00 - 20.00 op 29 april.

Vanmiddag even op CPZ geweest... En daar nog wat MF-ers gespot.

#1 - Dame in zwart pak & zwarte helm op een blauwe Yamaha?
imag0197b.jpg

# 2 en 3 - Twee heren, 1 op een blauwe Thundercat & 1 op een ZXR400.
imag0195.jpg

Vanmiddag op de medemblikkerweg gespot Bacchus met span *O*

Kwam je in koekblik tegemoet, heb de hond nog steeds niet kunnen leren dat ze zich vast moet houden B|

:W

He leuk ook eens gespot, :W
Draai je 60duizend km per Jaar word je een Keer gespot, maarja ik val ook niet op heb namelijk geen Stikker :+

Ik heb sinds een week een sticker en nog geen één keer gespot ;( '(

Maar ik zie zelf eigenlijk ook vrijwel nooit MF-er's.

Heb gisteren in Bennekom een klein brommertje gespot die mee reed (denk ik) in e.o.a. optocht. Zei nog dat je gespot was. Was bij de super de boer, ongeveer een uurtje of 10uur half 11. Zou niet weten wat voor merk/ type het was

En ook nog een suzuki, blauw bij de AH voor ook in Bennekom, dorpsstraat om uurtje of 19.00 - 20.00 op 29 april.
Dat ben ik dus wel geweest :)

vanmorgen om 10.10
twee motoren langs de Nauernase vaart richting de watertoren van Assendelft

allebij met een dame achterop,een had een stikker,kon alleen niet zien wat voor
fiets het was.lette te veel op de ducati waar je samen mee reed :+

wie wie?

Vanmiddag een Suzuki ( blauw ) gespot op de A-10 rond 15.40 uur vanaf Zaandam onder de tunnel door , ter hoogte van IJburg.

Onder zijn / haar buddy staan 3 witte 0-en " 000 " elkaar 2 maal ingehaad, daarna " speed & sound " . . . . . . . . :W

GESPOT !

Nope, met de groeten van medeweggebruikers die niet bij Pearle en/of Hans Anders ziujn geweest en dan ook nog zo stoer zijn om na in mijn ogen en op mijn motorpakvelletje voelbare impact stug door te rijden... :( :X

En het waarborgfonds.. :N
Ik houd er over op. 8-)

Nog steeds :?
Of alweer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan