Zat jij op die blauwe R1 (2007?) met volgens mij2brother dempers?
Kwam namelijk een R1 naast me staat, en kijkt me met een big smile aan, en ik kijk met een big smile terug.Toen ie een stukje naar voren reed zag ik zijn sticker.
Als ik op mijn SV was geweest had ik mee rechtdoor gegaan.
Mooie bike.
Dat is een Suzuki Bandit
En die kijkt volgens mij nooit hier....
that's me! teruggespotdaarnet gespot. bij verkeerslichten Halfweg een huskie-SM
Om 18.00 uur gespot in Almere Buiten, een zwarte soes? met fluorgroene velgen..?! Je kwam van de Tussenring en ging al slingerend de Hagevoordreef op en bij de rotonde naar rechts voorbij de sportschool. Volgens mij had je een spijker broek aan met een rode jas.
Vandaag om 9:30 Ebbehout Zaandam:
(terug)gespot grijze scooter van Tuutuut
Wat voor motor was het? Misschien was het mijn buurjongen
Ik vermoed aan je werktijden te zien en je nickname ook op dezelfde verdiepingEen grijze Honda scooter, maar hij heeft ook een zwarte Buell. Werkt hier ergens in hetzelfde kantoor gebouw als ik.
Nope, dan was het mijn buurjongen niet
Dacht dat jij op een scooter reed
10 minuten geleden een zwarte gixxer gespot op de A9 richting alkmaar net voor het rotterpolderplein
je kwam naast me rijden en maakte duidelijk dat ik gespot was
ik reedt op de fireblade
was hem ff warm aan het rijden , mocht je denken wat reedt hij zacht
Net rond 16.15 richting Safe uuh Randstad Motoren en Hans van Wijk in Zoetermeer een MF-er en ja weer met een motor
akra's zijn ook goed.Ja ik was op die r1 2007....
met akrapovic uitlaat....
Jammer dat je niet p je sv was dan
Vanmorgen rond 7:30u op de A6 thv knp Almere een MF'er gespot
Jij reed met het nodige geluid op de A6 vanuit de richting Lelystad. Ik kwam in koekblik vanaf de A27 en nam de afslag naar de S104.
Volgens mij werd je een beetje opgehouden door een wit Combootje oid
29-04-09 om een uur of 21:00 in scheveningen 4 hanekammen en 1 bijrijdster helaas maar 3 motoren op de foto ,bij deze gespot[afbeelding]