[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer gespot Mr.GiXx, dit keer rijdend (lekker geluidje trouwens). Ik stond binnen bij de werkplaatsbalie.

Wie-O-Wie
Parkeerkelder Burg. Patijnlaan

SNC00068.jpg

Gisteren om ca 17.00 gespot in de Eifel een paar km van Daun: 3 kawa's waarvan 2 groen en 1 zwart. Wij stonden op de parkeerplaats met een rode R6 en een oranje R1. :W

:W

We deden een bergtrainingkje van Moto Sportivo! Was een lekker stukje daar met mooie snelle bochten!

D8 eerst dat je zat te gebaren dat we het wat rustiger aan moesten doen?!? O-)

Gespot, een roodharige dame (?) op de A4 richting Amsterdam. Leuk, eindelijk weer eens een spotje gedaan :) Ik reed nog even met je mee richting het pomp station, maar je reed door op de afslag.

Dat was ik! Beetje late reactie, dat wel...

Ik ben trouwens wel een dame, maar dan met lichtbruin haar. Zie trouwens weinig MF-ers op het korte stukje op de A4, terwijl ik er wel elke dag rij...

Zag je mee rijden, maar ik ging niet naar het tankstation, maar gewoon naar huis!

Zojuist gespot op de A1 richting Amersfoort
Een MF-er met een motor met kenteken MZ-xx-SB
Ik haalde je in bij de carpoolstrook en je wees op een sticker op je kuipruitje...:? Denk dat je naam daarop stond?
In elk geval: Gespot dus!
:W :W :W

A28 ter hoogte van Zwolle vanuit zwarte Audi A4 in de file rond 17u een blauwe hanekam die me iets te snel voorbij kwam om de motor te zien en nog iemand waar ik nog even naar toeterde en even verder op een duimpje omhoog kwam :W

Btw nog mensen die te hard hebben gereden bij afslag Epe/Nunspeet... ze stonden daar foto's te maken!

dat was ik wss ! :+ :W

Gisterenmiddag om 15:45 in Leidschendam thv. restaurant "kapitein haak" gespot

KawaBeer op z'n ER6n
en even later nog een zwarte motor (type onbekend) met kenteken MV-10-??

Ik zat in het restaurant een verjaardag te vieren.

*O* *O*

Laatst bewerkt:
Daarnet gespot bij Hemo motoren. Een zwart/zilver met oranje tinten R6. Het was model 99/00. Denk dat die van BennoR6 is.

Vanmiddag Mercury gespot voor de deur van z'n werk. Zo te zien had je de hele stoet wel gehoord/gezien :W

gistermiddag om 17:30 stond ik te tanken bij de shell in almere buiten.
Toen ik wegreed zag ik een BMW langs rijden, en die reed een grappige route binnendoor richting het winkelcentrum van almere buiten.. (stukje over een fietspad) :+

Ik was je even kwijt, en even later zag ik je net weglopen bij je motor, deze stond geparkeerd voor de C1000 in winkelcentrum doemere..

Je had een donker leren pak, en een zwart/witte helm..

Wie o Wie? Gespot :W

Dat was ik, was onderweg naar huis in de automatische piloot beland en vergeten dat ik nog even langs de C1000 zou gaan. En tja, dan is dat stukkie fietspad de kortste route anders moet je helemaal omrijden. O-)

Zag in een ooghoek een zwarte motor, met zijkoffers voorbij gaan. Dacht nog even 'was dat nou een sticker die ik zag zitten?' Maar ja dus :W

Zojuist gespot op de A1 richting Amersfoort
Een MF-er met een motor met kenteken MZ-xx-SB
Ik haalde je in bij de carpoolstrook en je wees op een sticker op je kuipruitje...:? Denk dat je naam daarop stond?
In elk geval: Gespot dus!
Op de kuipruit staat idd. m'n nick, maar je linkerachterlichtje doet het niet wel daar het remlichtje. :Y

En knipper in de file heeft niet zoveel zin als íe zo slecht zichtbaar is, met xenon val je beter op, niet dan ja toch? 8-) ;)

Op de kuipruit staat idd. m'n nick, maar je linkerachterlichtje doet het niet wel daar het remlichtje. :Y

En knipper in de file heeft niet zoveel zin als íe zo slecht zichtbaar is, met xenon val je beter op, niet dan ja toch? 8-) ;)

Gespot!! Rond kwart voor 6 op de A10 nabij de ING. Ik was met Koekblik vandaag.

Later Ellis (denk ik, want niet haar gebruikelijke route) nog gespot op de A9.

Zo zie je maar weer dat je alleen gespot op :r kantoortijden :Y , maar ik heb je die slOPEL nog?

Wie weet tot zondag! :]

Laatst bewerkt:
Zit net even met m'n pa de foto's van de meeting van het BMW R1100RT forum te bekijken en wat zie ik daar. Een rode R1100RT met sticker (MP-GP-**). Dus bij deze gespot :W

vanmiddag gespot

een rode yamaha met kenteken MP-DJ-**
reed op de A1 thv afslag Zwolle/Arnhem A50
bestuurder had fluo hesje aan.

bij deze :W :W

Net weer gespot Mr.GiXx, dit keer rijdend (lekker geluidje trouwens). Ik stond binnen bij de werkplaatsbalie.

Wie-O-Wie
Parkeerkelder Burg. Patijnlaan

[afbeelding]

Als je de rechter R1 bedoelt.... Dan ben ik het. Die R6 rijdt volgens mij (bijna) nooit.
Zo te zien gaat het me wel lukken jou binnenkort ook te spotten.

We deden een bergtrainingkje van Moto Sportivo! Was een lekker stukje daar met mooie snelle bochten!

D8 eerst dat je zat te gebaren dat we het wat rustiger aan moesten doen?!? O-)

_O- daarvoor ben je toch niet met een supersport in de Eifel? Jullie ook lekker gestuurd en alles heel gehouden? Zijn jullie trouwens nog op de ik meen 259 van Cochem omhoog geweest? Is een geweldig stuk. Rasen ist aus.... dan weet je het al.

vandaag om 15.15 op de A8 richting assendelft
twee motoren oldskool zx10 en daar achter een dame op een blauwe r6
allebij met hannekam.
ging naast je rijden en stak mijn duim op,je snapte de bedoeling

later zag ik jullie weer terug rijden richting zaandam nadat de brug open was geweest.

hej thanks 4 the spot! *O* *O* :] :]

:Y :W
Ik reed over de A9 vandaag, doe ik vaak op de terugweg.
Maar jij??? in koekblik?? hoe dat zo?

vandaag om 15.15 op de A8 richting assendelft
twee motoren oldskool zx10 en daar achter een dame op een blauwe r6
allebij met hannekam.
ging naast je rijden en stak mijn duim op,je snapte de bedoeling

later zag ik jullie weer terug rijden richting zaandam nadat de brug open was geweest.

waren wij inderdaad... (beetje late reactie)
SBK-kaartjes halen van een mede-MFer :+

MissTR46: nu weet ik het weer jij was het in het busje hehe ik dacht of het is mn Rossi tasje achterop of de mf stickert :+ cool thanks! nogmaals :)

Laatst bewerkt:
Vanavond om ongeveer 19.25 op de A9 van Haarlem richting Beverwijk, net voor de brug over zijkanaal C, een rode Honda?, met sticker, en haalde mij op m'n Hrley in en zwaaide terug met je voetje
Gespot :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan