Vanavond rond 1900u bij mij om de hoek (geloof dat 't Douwes Dekkerlaan is...) ... in Voorburg een mat zwarte Kawasaki ZX6R. Hebben nog ff twee seconden staan praten. Maar was ff beetje druk met m'n zoontje na een lange werkdag. Ik was die met die rode, nou ja rood, Opel Corsa...
Toen je wegreed zag ik je sticker pas... Dusseh gespot!maar wie
Dat was ik
Was ik ook weer! Druk weekend gehad! beetje jammer van het 2-tje iddEn net 5 minuten geleden een zwarte kawasaki zx6r met tanktas bij het stoplicht bij de double U te Leidscheveen Kenteken: MZ-60- ** en een 2tje
Grz Aliss
rond een uur of 8 stonden er twee MF motoren op de motorparkeerplaats in scheveningen (de scheef)..
Een gixxer 750 (K7?) MR-**-67
en een kawa Z750 MS-**-01
Jullie stonden er toen ik met nog iemand terug kwam om weer te gaan rijden, julli emoeten onze motoren dus ook gezien hebben
Reed vanavond in m,n koekblik groene astra (met stikert) op de laan van Hoornwijk wordt ik ingehaald door een mf-er met een blauwe R-6.
Pas bij de verkeerlichten waar jij linksaf richting snelweg ging en ik richting Hoornbrug -Den Haag kon ik gespot naar je roepen.
Je stak nog je duim op .
groetjes van Xeneos
'tis dan wel een Caponord maar dat was ikkeWanneer? Gisteren om 15.00 ongeveer
Wat? soort zwarte Honda Varadero achtig met topkoffer
Waar? Schoorl Centrum, je stond geparkeer tussen het trefpunt en de kerk in
Ik reed daar voorbij en zag de motor met stickert op het laatste moment staan
Dat moet Kaasszje wel zijn en dat is geen MF-ster maar een MF-er
Ook gespot op het Truckstar festival crewlid van de organisatie... Raymond weet alleen je nickname niet. Wel fanatiek op de voorkant en achterzijde een MF stickerop je Honda. Vond die Kawa waar je op reed wel mooier.
je krijgt van de week een mailtje van me zoals afgesproken.
Groetjes Edwin[afbeelding]
Wonen in/om AssenOok op Truckstar Festival geweest?
[afbeelding]
Gespot!!! Afgelopen vrijdagavond bij Rotterdam voor het stoplicht richtig Capelle
een zwart en een groene kawa zx-6r en een blauw zwarte Yamaha R6..
Stickers zijn niet goed te zien, maar zaten er wel