[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt het is altijd tijdens de zomer gekkenhuis in onze mooie dorp, keek toevallig uit het raam bij mijn ouders en je viel aardig op op je motor, goeie combi ;)

Kom je toevallig ook uit Schoorl?

Haha, jaaa...paarszwart achtig pakje bij een blauwe motor met rood zadel. :+
Wat ben ik toch goed in modekleuren combineren. :X _O-

Hehe, nee ik kom niet uit Schoorl!
Dichtbij Schagen. :Y
En hargem aan zee? pfff...weet al die namen niet meer. _O-
Leuk rijden is het daar bij kamperduin ook...

Ken je dit stukje?
Moet je een keer gereden hebben. :9
Vandaag doorgeweest ook! *O*

Hooo...ik ga te veel offtopic :+

Ik heb jammer genoeg geen spot gezien vandaag. :W

Aha ;)Ok ok, ik geef toe, ik zat er naast ;)

Vond het al zo'n stevige rijstijl voor een dame :X :+ Maakt niet uit, andere mensen hadden al voor je gereageerd ;)

Excusus voor de MF'ster/MF'er verwarring :X
Maak je niet druk: je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn. Waar denk je dat zijn onderschrift op slaat? :P

Laatst bewerkt:
Net gespot, op weg naar huis, op de N246 meen ik (langs het NH-kanaal vlakbij Alkmaar), rond 17.40 uur, een blauwe BMW die vanuit Alkmaar kwam. We groetten elkaar netjes. :)

Ik keek ff snel om en meende een sticker te zien. Klopt dit? :?

Zoja, dan gespot! (ik reed dus op een groene ZX-9R in groen pak)

:W
Dat was ik :+

En de sticker zit er inderdaad op :)

Vandaag 2 keer gespot: _Fanatic. Één keer heel enthousiast langs m'n werk en toen ie me daarna eindelijk gevonden had ook óp mijn werk :+

nee dat ben ik met die gs *O* *O*

Oke dan... wel een gaaf ding, en leuk geluidje voor een 500, ik hoorde je al van ver aan komen })
Ik heb zelf een XJ 550 en ook een lekker geluidje erin.. kan je toch heerlijk meer scheuren he..
Misschien spot ik je een keer op de :] ipv Terrasje :+

alsnog bij deze.. :W :W

Oke dan... wel een gaaf ding, en leuk geluidje voor een 500, ik hoorde je al van ver aan komen })
Ik heb zelf een XJ 550 en ook een lekker geluidje erin.. kan je toch heerlijk meer scheuren he..
Misschien spot ik je een keer op de :] ipv Terrasje :+

alsnog bij deze.. :W :W
ja volgens mij zag ik je zitten op dat terras ik zag je al opkijken toen ik eraan kwam.
ik woon zelf in achterberg maar kom vaak in veenendaal omdat mn oma er woont.
ik zal je vast wel een keer zien op de motor :]

Hahaha... als ik een ' motor' geluid hoor zit altijd gelijk rechtop..

is een tikkie van me

Als je deze ziet voorbij scheuren.... dat ben ik het :Y

full

Laatst bewerkt:
vanochtend op de Lozerlaan te Den Haag een gele (tenminste volgens mij was die geel :P ) rsv. Je reed in de richting van de A4...
Ik zat in zo een opvallende mercedes...
Zit je otevallig ook op ARA... Zo ja, zal ik je daar ok even spotten :+

Ook gespot op het Truckstar festival crewlid van de organisatie... Raymond weet alleen je nickname niet. Wel fanatiek op de voorkant en achterzijde een MF sticker *D :Y op je Honda. Vond die Kawa waar je op reed wel mooier.

je krijgt van de week een mailtje van me zoals afgesproken.

Groetjes Edwin[afbeelding]

:W

V-Ray is zijn nickname ;)

Raymond zit toch niet bij Truckstar? Zal wel bij een blad werken van dezelfde uitgever ;)

:)

Ja klopt het is altijd tijdens de zomer gekkenhuis in onze mooie dorp, keek toevallig uit het raam bij mijn ouders en je viel aardig op op je motor, goeie combi ;)

Kom je toevallig ook uit Schoorl?

Nee Winkel.

Gespt: zx6r '98/'99, Pattex84 aan de 1ste/2e (:?) van swindenstraat.

23bfd963d115486d2d634f6daefad30c

6d68c7afcac0fdfb9e150058d8df48c7

Mooie fiets, ma die ductape :o _O-

Laatst bewerkt:
Haha, jaaa...paarszwart achtig pakje bij een blauwe motor met rood zadel. :+
Wat ben ik toch goed in modekleuren combineren. :X _O-

Hehe, nee ik kom niet uit Schoorl!
Dichtbij Schagen. :Y
En hargem aan zee? pfff...weet al die namen niet meer. _O-
Leuk rijden is het daar bij kamperduin ook...

Ken je dit stukje?
Moet je een keer gereden hebben. :9
Vandaag doorgeweest ook! *O*

Hooo...ik ga te veel offtopic :+

Ik heb jammer genoeg geen spot gezien vandaag. :W

Tuurlijk heb ik daar gereden, vroeger werd daar bij die boerderij aan het begin van de video het nationale harley treffen georganiseerd. 2 vrienden wonen iets verder op waar de video eindigd dus daar ben ik vroeger heel veel geweest ;) .

Wanneer: Gisteravond om +/- 22.00

Wat: Volgens mij een blauwe motor?

Waar: Ring Alkmaar afslag Heiloo, je ging vanaf de rotonde heiloo in, ik toeterde nog naar je en wees halvers naar je M-F sticker, hoop alleen niet dat ik geflitst ben want ik keek niet egt op mijn teller :?

WIE O WIE???

Afgelopen vrijdag omstreeks 15:00 op de Zandzuigerstraat in Den Bosch een zwarte Suzuki GSX-R1000 MR-HX-** de bestuurder kwam voor me staan bij het verkeerslicht en ik zag sticker zitten :)

Bij het volgende verkeerslicht bij de Brabant hallen stond ie te wachten om rechtsaf (richting van der Heyden) te kunnen slaan en toen had ik de mogelijkheid om GESPOT te roepen :+ begreep ie niet meteen, maar na het roepen van MOTOR-FORUM werd het duidelijk _O-

Hahaha ja dat was ik, alleen niet op een Suzuki maar op mijn trouwe Kawasaki ZZR1400...

Ik had inderdaad niet direct door wat je riep, oordoppen enzo he ;)

Laatst bewerkt:
Vanmorgen gespot ...

Meneer op n ?? met gele striping op zn wielen, een top koffer en
n kenteken dat start met mn ...

Ik reed achter jou vanaf op rit Rai tot afrit VU waar jij namelijk
van rij baan veranderden. Ik kwam naast jou rijden en toeterde,
maar geen responds ??

wow "gepost" ;)

Could be me *D

CBR 600 Voornamelijk rood met hier en daar zwart. OP dat moment had ik een rood met zwarte textiel jas aan. Wit met rode Shoei helm

Ja en geen motorbroek dacht ik te zien? 99% zeker dat jij het was dan ;-)

Vandaag 2 keer gespot: _Fanatic. Één keer heel enthousiast langs m'n werk en toen ie me daarna eindelijk gevonden had ook óp mijn werk :+

En terug gespot :W

Thnx voor het lekkere bakkie koffie en de gezellige babbel :}

Overigens bijna 5000 km van/naar en in Noorwegen gereden, geen enkele MF-er gespot :o
Zelfs in totaal maar 10 Nederlandse motoren in Noorwegen zelf :X
Gaat iedereen van MF alleen maar naar het zuiden of zo :?

Dan maar een zelfspot foto :P , gemaakt bij de Briksdal gletjser 8-)

Briksdal.jpg

Dat was ik :+

En de sticker zit er inderdaad op :)

Mooi zo! *D

Ben volgens mij 1 van de weinigen (m'n vriendinnetje doet er tegenwoordig ook aan mee 8-) ) die bij bijna iedere motor (iig) een poging doet (als 't ff kan en verantwoord is natuurlijk) om z'n nek naar links te draaien en die kentekenplaat te checken op iets blauws rechtboven (dat wordt fysioën over een paar jaar). Echt veel extra spots levert 't niet op, maar zo nu en dan wel.

Rijden sowieso weinig mensen met sticker rond, vraag me nu af hoeveel mensen hier op MF met sticker rijden, en daarnaast vraag ik me weleens af hoeveel van degenen die er wel mee rijden, dit topic regelmatig checken...

Gisterenavond rond 21.30 uur nog een MF-ster gespot voor het stoplicht op de Raamweg/Zuidhollandlaan in Den Haag. Op je jas stond 'sportbiker'? Je bent gespot :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan