[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag rond 12 uur, op de A12. Een (ik denk) cbr600? in ieder geval een sportief model, pakte afslag woerden.

Bijna tegelijkertijd kwam er over de linkerbaan nog een blauwe naked voorbij (cb1?).

Bij deze zijn jullie gespot! Vroeg me af of jullie elkaar ook nog gespot hebben.

greetz, Jazzy

Vanmiddag rond 1530 uur een groene yamaha diversion...op de haven in zaandam..stond aan de zijkant van de woning op de hoek havenstraat-narvastraat

Laatst bewerkt:
gespot in Elp:

Frank op zn ktm
Frits op zn nsr
en nog iemand met een Bandit (sorry, ben je naam vergeten)

voor iedereen die vandaag zwaaide naar een NX250 met een gigantische legerkleurige tas achterop, sorry dat ik niet terug zwaaide, had twee armen nodig om de boel in bedwang houden, spierpijn -O-

om n uurtje of 5 op de snelweg bij eindhoven richting tilburg, een blauwe R6 (of R1 :X ) met iemand achterop volgens mij.. iig met MF stickertje :9

sorry voor mn vage omschrijving, maar kmoest ff goed opletten waar ik naar toe moest (en t was best druk.. )

Vanavond rond 1900u bij mij om de hoek (geloof dat 't Douwes Dekkerlaan is...) ... in Voorburg een mat zwarte Kawasaki ZX6R. Hebben nog ff twee seconden staan praten. Maar was ff beetje druk met m'n zoontje na een lange werkdag. Ik was die met die rode, nou ja rood, Opel Corsa...
Toen je wegreed zag ik je sticker pas... Dusseh gespot! :W maar wie :?

Ja dat was ik dus! Die die Srad :] op de hoek is van jou!? :W

én

In Voorburg in de Douwes Dekkerlaan rond 1800u weer de matzwarte Kawasaki ZX6R... Vanaf 't balkon maar ff fotootje gemaakt. Sticker zit op de achterkant netuurlijk ;)

Yep... that's me!!!

rond een uur of 8 stonden er twee MF motoren op de motorparkeerplaats in scheveningen (de scheef)..

Een gixxer 750 (K7?) MR-**-67

en een kawa Z750 MS-**-01

Jullie stonden er toen ik met nog iemand terug kwam om weer te gaan rijden, julli emoeten onze motoren dus ook gezien hebben :)

That's me en Milady Wolferine

Wij hebben jullie motors ook zien staan bij deze terug gespot

Reed vanavond in m,n koekblik groene astra (met stikert) op de laan van Hoornwijk wordt ik ingehaald door een mf-er met een blauwe R-6.
Pas bij de verkeerlichten waar jij linksaf richting snelweg ging en ik richting Hoornbrug -Den Haag kon ik gespot naar je roepen.
Je stak nog je duim op .

groetjes van Xeneos :W

Reed vanavond in m,n koekblik groene astra (met stikert) op de laan van Hoornwijk wordt ik ingehaald door een mf-er met een blauwe R-6.
Pas bij de verkeerlichten waar jij linksaf richting snelweg ging en ik richting Hoornbrug -Den Haag kon ik gespot naar je roepen.
Je stak nog je duim op .

groetjes van Xeneos :W
:W :Y dat was ik zag nadat je Gespot riep pas de stickerd op de auto. Was op weg naar mn werk en aangezien het nog lekker weer is maar met de motor gegaan :]

Komen jullie ook toevallig uit ypenburg?..

Nog bedankt voor de spot het was al weer even geleden *D

full

op de boulevard in scheveningen

Wanneer? Gisteren om 15.00 ongeveer

Wat? soort zwarte Honda Varadero achtig met topkoffer

Waar? Schoorl Centrum, je stond geparkeer tussen het trefpunt en de kerk in

Ik reed daar voorbij en zag de motor met stickert op het laatste moment staan ;)
'tis dan wel een Caponord maar dat was ikke *O*

Dat moet Kaasszje wel zijn en dat is geen MF-ster maar een MF-er :P ;)

Dacht toch echt een lange staart onder de helm te zien :?

Ook gespot op het Truckstar festival crewlid van de organisatie... Raymond weet alleen je nickname niet. Wel fanatiek op de voorkant en achterzijde een MF sticker *D :Y op je Honda. Vond die Kawa waar je op reed wel mooier.

je krijgt van de week een mailtje van me zoals afgesproken.

Groetjes Edwin[afbeelding]

V-Ray is zijn nickname ;)

Raymond zit toch niet bij Truckstar? Zal wel bij een blad werken van dezelfde uitgever ;)

Gisteren TT cicuit gespot, Ik zat bij m'n wit rode R1

je weet wel

[afbeelding]

Ook op Truckstar Festival geweest?

spotter.jpg

Gespot!!! Afgelopen vrijdagavond bij Rotterdam voor het stoplicht richtig Capelle :+

een zwart en een groene kawa zx-6r en een blauw zwarte Yamaha R6..
Stickers zijn niet goed te zien, maar zaten er wel ;)

Laatst bewerkt:
Gespot:

rond 21.00uur op de Ockenburghstraat

Een gele (SV?) met daarop BarrySV (?) en een dame met een rood leren pak? :? of heb ik nu iemand anders gepspot? :?

Vanmorgen +/- 08:00 uur gespot op de A10 (na de RAI) --> A2 richting Utrecht.

Witte Honda Hornet (? :o ), kleurige arai hem (wit / oranje ?) met blauw spiegelvizier.

Ik ging eraf bij Adam zuid-oost, jij ging rechtdoor naar Utrecht.

Ik vond de kleurige bloemetjes op je witte motor prachtig in contrast met de witte doodskoppen op mijn matzwart....

:W :W

Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Gespot!!! Afgelopen vrijdagavond bij Rotterdam voor het stoplicht richtig Capelle :+

een zwart en een groene kawa zx-6r en een blauw zwarte Yamaha R6..
Stickers zijn niet goed te zien, maar zaten er wel ;)

jammer van de spijkerbroeken :o oeps verkeerde topic :+

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan