Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??
Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed
Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open
Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien
3 dubbele spot Wie-o-wie
Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken
16:45, Leiden, Fazer
rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor
Of er zit een dood beest op je voorruit, of de lens van je camera is smerigGisteren! Op de 9 van Munchen naar Nürnberg
Helaas niet snel mijn camera kunnen pakken, maar wie o wie
[afbeelding]
Of er zit een dood beest op je voorruit, of de lens van je camera is smerig
Wasn't me by the way
Gisteravond rond een uur of 8 op de weg tussen Zundert en Rucphen reed ik achter een Suzuki Srad, zwart met "Jagermeister" print, en MF sticker natuurlijk... zat ook een leuk dempertje op.. (nou ja.. demper... ).
Ikzelf reed met een grijs koekblik.. (sorry....)
K vraag me af wie er bij die motor hoort....
Grtz. A3
Gisteravond op de Damlaan in Leidscendam bij het Griekse restaurant "marathon" voor de deur Gerard S met zijn rode V-Strom ABS gespot
En net 5 minuten geleden een zwarte kawasaki zx6r met tanktas bij het stoplicht bij de double U te Leidscheveen Kenteken: MZ-60- ** en een 2tje
Grz Aliss
Gisteravond rond een uur of 8 op de weg tussen Zundert en Rucphen reed ik achter een Suzuki Srad, zwart met "Jagermeister" print, en MF sticker natuurlijk... zat ook een leuk dempertje op.. (nou ja.. demper... ).
Ikzelf reed met een grijs koekblik.. (sorry....)
K vraag me af wie er bij die motor hoort....
Grtz. A3
Gisteren! Op de 9 van Munchen naar Nürnberg
Helaas niet snel mijn camera kunnen pakken, maar wie o wie
[afbeelding]
Vandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)
Op de terugweg 5 motoren langs de kant, 1 Kawa, 2 x Honda en 2x Ducati?
ff gestopt...kon helaas niets betekenen op technisch gebied...(brandstofpomp defect)
Hoop dat jullie het met de gevonden oplossing gehaald hebben naar huis...
ff in Arnhem topic gespiekt...
- **nancy**
- Maurice916
- Gimle
- O$|RU$
en nog 1 dus...
16:45, Leiden, Fazer
rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor
Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??
Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed
Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open
Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien
3 dubbele spot Wie-o-wie
Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken
Klinkt als Kaasszje. Die was als het goed is omstreeks die tijd op weg naar Noord-Holland. Denk alleen niet dat hij de weg kwijt was.4 dubbele spot zelfs
Bij deze teruggespotVandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)
Op de terugweg 5 motoren langs de kant, 1 Kawa, 2 x Honda en 2x Ducati?
ff gestopt...kon helaas niets betekenen op technisch gebied...(brandstofpomp defect)
Hoop dat jullie het met de gevonden oplossing gehaald hebben naar huis...
ff in Arnhem topic gespiekt...
- **nancy**
- Maurice916
- Gimle
- O$|RU$
en nog 1 dus...
Ik ben gespot/heb een mede MF-er getroffen op de N57 / N215 Ik ging naar links op de rotonde richting Stellendam, je kwam me even achterna, ik kon alleen de nick boven je nummerbord niet lezen We wisselden wat gebarentaal uit en daarna reed je de volgende rotonde terug de file in.
Had je beter rechtsaf kunnen gaan, kun je zo binnendoor rijden zonder file