[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen +/- 08:00 uur gespot op de A10 (na de RAI) --> A2 richting Utrecht.

Witte Honda Hornet (? :o ), kleurige arai hem (wit / oranje ?) met blauw spiegelvizier.

Ik ging eraf bij Adam zuid-oost, jij ging rechtdoor naar Utrecht.

Ik vond de kleurige bloemetjes op je witte motor prachtig in contrast met de witte doodskoppen op mijn matzwart....

:W :W

Yep, dat ben ik! Inderdaad een Hornet, in de zomer uitvoering.
Leuk die doodskoppen hoor, past wel precies bij je motor.

Gisteravond zwarte FJ1100 op de Vletweide in Bunnik.

Vanochtend 8.37 brik die het spoor overstak in Bunnik (Schoudermandel)... zelfde als gisteravond?

Het begint gewoon een plaag te worden :( :+

Gisteren nog een Mooie Gele Fazer zien staan op de Oudermanstraat Genestetlaan in Den Haag.

Kheb hem ook een keer zien staan toen de bestuurder er afstapte en volgens mij was het een oud klasgenoot van me..

Wie O wie?

Laatst bewerkt:
16:45, Leiden, Fazer

rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor
Yep dat was ik :D

Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??

Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed ;)

Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief :9~ ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten :Y :]
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open :+

Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien :+

3 dubbele spot :? :P Wie-o-wie :?

Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken -O- ;)

En ja wederom was ik ook :)
Had wat problemen met gps...
Eerst kwam otterbox to overleiden... '(
Daarna viel die steeds uit... achteraf net zo goed uit mijn hoofd kunnen rijden, maar ben niet zo'n route wonder...

trouwens sorry voor late reactie ;)

:W :Y dat was ik zag nadat je Gespot riep pas de stickerd op de auto. Was op weg naar mn werk en aangezien het nog lekker weer is maar met de motor gegaan :]

Komen jullie ook toevallig uit ypenburg?..

Nog bedankt voor de spot het was al weer even geleden *D

Hey two face,

Ik woon al weer bijna 9 jaar daar in de omgeving van de singels,messchien je mij daar weleens zien rijden tot voorkort op een zwarte gsx katana.
Tegenwoordig rijd ik weer op een rode gsx 750 es ,wel ouder maar bevalt mij beter (heb iets met oldskool modellen).
leuk je gespot te hebben en tot de volgende spot :W

xeneos

gister gespot in assen en omstreken:

Billy_r6 en De_Wouter en SV_wim

Ze bleven me de hele godganze avond volgen....
en die Billy_r6 maar HING HING schreeuwen bij elk stoplicht :N

Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag rond 15 uur in Ellecom, sloeg af naar de havikerwaard

Kon het zo snel niet zien wat 't was.. sport/tour model, kleur rood :+

Laatst bewerkt:
Wonen in/om Assen :Y

Aha ;)

Mannen kunnen ook lang haar hebben ;)

\[Edit]
Dit en dit is Kaasszje ;)

Ok ok, ik geef toe, ik zat er naast ;)

Vond het al zo'n stevige rijstijl voor een dame :X :+

Yep dat was ik :DEn ja wederom was ik ook :)
Had wat problemen met gps...
Eerst kwam otterbox to overleiden... '(
Daarna viel die steeds uit... achteraf net zo goed uit mijn hoofd kunnen rijden, maar ben niet zo'n route wonder...

trouwens sorry voor late reactie ;)

Maakt niet uit, andere mensen hadden al voor je gereageerd ;)

Excusus voor de MF'ster/MF'er verwarring :X

de_wouter gespot met zijn zxr750

stond ergens bij het stoplicht

ff picie:
350px-Leopard_1_Schnittmodell.jpg

In Den Haag, op loop afstand van Centraal station stonden een aantal motoren geparkeerd, 1 ervan had een sticker..
Een witte blauwe GSX-R 600 SRAD met als kenteken: ML-??-91

Mooie fiets!!!

Laatst bewerkt:
Gespot vanmorgen rond elf uur in Krommenie een mannelijke bestuurder op een paars / gele Suzuki GSX R 750! Mooie motor *D

Wie o wiE?

:W

Laatst bewerkt:
Wanneer: Vandaag om +/- 14.30

Wat voor motor: Volgens mij een blauwe suzuki

Waar: Op de heereweg in SCHOORL, volgens mij een vrouwelijke bestuurder die vergezelt was van 2 andere motorrijders met hesjes aan, een gele en oranje, de voorste was een wat ouder chopperachtig ding

WIE O WIE???????

gister gespot in assen en omstreken:

Billy_r6 en De_Wouter en SV_wim

Ze bleven me de hele godganze avond volgen....
en die Billy_r6 maar HING HING schreeuwen bij elk stoplicht :N
Wooter gespot, met drie gasten achter zich :)

Vanmiddag rond 12 uur, op de A12. Een (ik denk) cbr600? in ieder geval een sportief model, pakte afslag woerden.

Bijna tegelijkertijd kwam er over de linkerbaan nog een blauwe naked voorbij (cb1?).

Bij deze zijn jullie gespot! Vroeg me af of jullie elkaar ook nog gespot hebben.

greetz, Jazzy

ja, die cb1 was ikke denk ik *O*

en ik heb geloof ik geen cbr600 gespot!

Laatst bewerkt:
Wie- o-wie,

heeft zijn rood/witte CBR met geel fluoriserende wielen verkocht zonder zijn sticker te verwijderen???

Gespot in Amersfoort Noord.

Gozer wist niet waar ik het over had

B|

Waar: Op de heereweg in SCHOORL, volgens mij een vrouwelijke bestuurder die vergezelt was van 2 andere motorrijders met hesjes aan, een gele en oranje, de voorste was een wat ouder chopperachtig ding

WIE O WIE???????

Dat was ik :P !! met me pa en ma, Ik reed een szr, me pa een xs (dat was idd het super oude ding!!! :P ) en me ma een bulldog! Hehe.

Het was super vol in schoorl. :X

Laatst bewerkt:
Net (17.15 uur) op de Kruithuisweg in Delft (A4 ri A13) een rode CB500.

Je stond eerst even stil aan de kant van de weg. Vervolgens kwam je naast me staan bij de verkeerslichten nadat ik daar wat ruimte gemaakt had. (Ik was met die blauwe Mazda6 die bij de Voorhofdreef afsloeg)

Net gespot, op weg naar huis, op de N246 meen ik (langs het NH-kanaal vlakbij Alkmaar), rond 17.40 uur, een blauwe BMW die vanuit Alkmaar kwam. We groetten elkaar netjes. :)

Ik keek ff snel om en meende een sticker te zien. Klopt dit? :?

Zoja, dan gespot! (ik reed dus op een groene ZX-9R in groen pak)

:W

Laatst bewerkt:

WIE O WIE???????

Heb jij niks te doen of zo?...................ga 's ff snel een feestje voorbereiden O-)

:+

Dat was ik :P !! met me pa en ma, Ik reed een szr, me pa een xs (dat was idd het super oude ding!!! :P ) en me ma een bulldog! Hehe.

Het was super vol in schoorl. :X

Ja klopt het is altijd tijdens de zomer gekkenhuis in onze mooie dorp, keek toevallig uit het raam bij mijn ouders en je viel aardig op op je motor, goeie combi ;)

Kom je toevallig ook uit Schoorl?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan