Beetje laat, was op weg naar de camping en daar hebben ze nog steeds geen internet. Ik zal de volgende keer je tip opvolgen...
Kom btw net terug. Reed op de N57 achter een gele GSXR (geen MF-er), hij zag alleen een kerende auto over het hoofd. Er vol tegen aan, gelukkig alleen last van z'n arm (en soes total loss)
Was me het weekendje wel, gelukkig morgen weer werken
Leuk je gespot te hebben
Ik had de 1e spot.
Graag gedaan. Ik rij daar iedere dag, maar normaal rij ik de andere kant uit richting woonmall.
Vandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)
Gespot vanuit mijn blauwe koekblik, vanmorgen op de A2 richting Utrecht op de Waalbrug bij Zaltbommel.
Een zwart/grijze FJR (denk ik) zonder koffers.
De berijder droeg een textielen motorjas, spijkerbroeken een zwarte integraalhelm.
Dat moet Kaasszje wel zijn en dat is geen MF-ster maar een MF-erWelke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??
Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp.
Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten
Hebben wij weer
Gister om en nabij half 1 in Alkmaar - zien we een motor langskomen met een MF sticker - dus wij duidelijk maken dat we hem gezien hebben.
Maar ja - toch een spot
Gisteravond op de Damlaan in Leidscendam bij het Griekse restaurant "marathon" voor de deur Gerard S met zijn rode V-Strom ABSgespot
En net 5 minuten geleden een zwarte kawasaki zx6r met tanktas bij het stoplicht bij de double U te Leidscheveen Kenteken: MZ-60- ** en een 2tje
Grz Aliss
Dat soort grappen kom je dus regelmatig tegen hier.
btw
Mooi he in Alkmaar e.o.
En daar heb ik je dus gespot: met een bezem in je hand17:47 in Bunnik afslaand richting Zeist.
Brikkie-achtig model. Ik was bezig met een brandweeruitruk (wegdek reinigen)