Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer? Gisteren om 15.00 ongeveer

Wat? soort zwarte Honda Varadero achtig met topkoffer

Waar? Schoorl Centrum, je stond geparkeer tussen het trefpunt en de kerk in

Ik reed daar voorbij en zag de motor met stickert op het laatste moment staan

Welke klootviool gaat er dan ook keren op de N57,... Gelukkig nog redelijk afgelopen, maar goed.

terug

Wie o wie kwam ik tegen op de A12 zaterdag omstreeks 11:30-12:00 ? Ik was op weg richting Utrecht toen ik een Mercedes dichterbij zag komen, je kwam naast me rijden op de linkerbaan en maakte fotograferende gebaren, dus ik dacht al ... ah wellicht gespot... vervolgens reed je even voor mij uit en toen ik je inhaalde hield je een a4tje tegen de ruit met volgens mij MF er op geschreven, waarop ik even zwaaide en toen weer verder ging . Ik reed op een blauwe R6 met Lookwell overall.

Gespot vanuit mijn blauwe koekblik, vanmorgen op de A2 richting Utrecht op de Waalbrug bij Zaltbommel.
Een zwart/grijze FJR (denk ik ) zonder koffers.
De berijder droeg een textielen motorjas, spijkerbroek en een zwarte integraalhelm.

Laatst bewerkt:
Gespot vanuit mijn blauwe koekblik, vanmorgen op de A2 richting Utrecht op de Waalbrug bij Zaltbommel.
Een zwart/grijze FJR (denk ik ) zonder koffers.
De berijder droeg een textielen motorjas, spijkerbroek en een zwarte integraalhelm.

en heb je ook geen thundercat gespot (komende vanuit Oisterwijk, richting Breda)???
ik reed daar vanochtend.....

Gespot

Wie: BrandyFoxhole
Waar:Mac Hoogeveen
Wanneer:Zondagochtend om een uur of 11

Ik zag je sticker pas toen ik wegreed.......

Dat moet Kaasszje wel zijn en dat is geen MF-ster maar een MF-er

Heel het weekend gespot op het Truckstar festival:..." Ik ben gek" maar deze keer op de fiets steeds met een kruk op de stang.
He kerel bedankt weer voor al je hulp en bedank vooral je moeder voor het halen van de bacardi en de cola.

Groetjes ook namens het hele autotransportladers en autovoetbal team truckstarfestival 2007

Ook gespot op het Truckstar festival crewlid van de organisatie... Raymond weet alleen je nickname niet. Wel fanatiek op de voorkant en achterzijde een MF sticker op je Honda. Vond die Kawa waar je op reed wel mooier.

je krijgt van de week een mailtje van me zoals afgesproken.

Groetjes Edwin

Afgelopen vrijdag omstreeks 15:00 op de Zandzuigerstraat in Den Bosch een zwarte Suzuki GSX-R1000 MR-HX-** de bestuurder kwam voor me staan bij het verkeerslicht en ik zag sticker zitten

Bij het volgende verkeerslicht bij de Brabant hallen stond ie te wachten om rechtsaf (richting van der Heyden) te kunnen slaan en toen had ik de mogelijkheid om GESPOT te roepen begreep ie niet meteen, maar na het roepen van MOTOR-FORUM werd het duidelijk

Hebben wij weer

Gister om en nabij half 1 in Alkmaar - zien we een motor langskomen met een MF sticker - dus wij duidelijk maken dat we hem gezien hebben.
Hij keek er wel onnozel bij. Even later stonden we dus naast hem bij een stoplicht en wij zo van - Gespot!

Hij zo van uhh gespot wat bedoel je . Nou zeggen wij je hebt dus een sticker achterop.
Ow was het antwoord - ik heb hem net 3 weken (3 WEKEN notabene en dan nog niet op MF gekeken) en ik snapte die sticker niet
Als er bij mij toch een onbekende stickert op zit ga ik altijd na wat het is en als het me niet bevalt trek ik hem eraf.

Maar ja - toch een spot

Laatst bewerkt:
Hebben wij weer

Gister om en nabij half 1 in Alkmaar - zien we een motor langskomen met een MF sticker - dus wij duidelijk maken dat we hem gezien hebben.

Maar ja - toch een spot

Dat soort grappen kom je dus regelmatig tegen hier.

btw

Mooi he in Alkmaar e.o.

Thanks voor de spot

Lekker gegeten

GESPOT

Ik geloof DeKnaller en z'n kawa + aanhang. Gistermiddag - hoe laat weet ik niet meer - bij eetcafé Entréé te Hoogerheide. Had de vorige keer foto's gemaakt, nu geen tijd voor gehad. I.i.g GESPOT

Net terug van vakantie, hele hoop Nederlandse motoren alleen maar 1 mf-er gezien

Een rode VFR (pre-VTEC) met een MF-bumpersticker onder de kentekenplaat reed samen met een donkere motor langs de Mosel in Duitsland. Plaatsnaam ben ik kwijt, maar ze hebben daar het kenteken COC - ****. Was op 1 augustus.

Gisteren nog een spot door m'n pa, die zag 2 motoren "met zo'n sticker als jij hebt..." langs de kant van de weg staan bij het plaatsje Kell Am See langs de Hunsruck-Höhestrasse (B407)

17:47 in Bunnik afslaand richting Zeist.

Brikkie-achtig model . Ik was bezig met een brandweeruitruk (wegdek reinigen)

Vanmiddag bij Domburg rond half 3 3 uur

een groepje motorrijders gezien waarvan een kawasaki en nog 2 die een sticker hadden. Het was er erg druk net voor de rotonde Ik geloof dat er een gsxr tussen zat maar reed er vrij snel voorbij dus ik weet het niet precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.