[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
GESPOT !!!!

Vanavond bij Deen in Wervershoof !!

:W :W Silver Bullit :W :W

full

_O-

Laatst bewerkt:
Ja hoor, net terug van vakantie en nu alweer gespot: Crawls übergeile Z1000 in Haarlem. Mevrouw Grandia begon meteen te watertanden (en ik bleef natuurlijk 'cool' 8-) )
Ik blij dat ik hem net gewassen had, vanmiddag alleen nog even oppoetsen en hij is echt weer toonbaar O-)

Gisterochtend 3 buikschuivers gespot in Zevenhuizen. 2 met sticker. Degene met de groene kawa bleef staan voor het groene stoplicht :? . Volgens mij verstond je me niet echt toen ik naast je stopte en GESPOT riep ;) Ik reed op de GSX1400.

:W

Gespot op 29 juli om 14:45 in Gemund (in de Eifel) een zilveren toerfiets met koffers. Je reed door de Hermann-Katwinkel Platz richting B266 of B265.
Ik dacht dat je met 1 andere motorfiets was, maar was zelf net het slot aan het omhangen en stond dus niet op te letten.

gisteravond ZEEUW gespot bij de shell op het floraplein in eindhoven

vanmorgen mac666, zeeuw, en nog twee andere mf-ers ( sorry gasten ben ff jullie nicks vergeten ;)) gespot en heerlijk een rondje mee gereden :]

Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??

Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed ;)

Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief :9~ ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten :Y :]
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open :+

Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien :+

3 dubbele spot :? :P Wie-o-wie :?

Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken -O- ;)

gisteravond een spot bij de bioscoop in Ede(cinemec)
kawa zzr met sticker

gespot bij deze wie o wie??

Vanmiddag (14.05 uur) in Rijpwetering een rode motor met sticker gezien. Type niet zo snel herkend.

Kwam uit de richting Oud Ade en ging over de brug naar links, rijdend achter een gele BMW zonder sticker.

Zo stond op scheveningen , vuurwerk was voorbij

Wordt op me schouder getikt , wijs naar me nummerplaat

En keek hem aan met de gedachte waar heeft ie het over :9

Toen ging het toender tijd een kwartje , nu euri cent vallen ,

En zei volmondig GESPOT :Y

Dat was ikke *O*
Leuk dat je nog even dit neerzet :Y
Tot het volgende vuurwerk 8-)

5 minuten geleden in Leersum richting Amerongen een blauwe CB1 (?) als laatste van een groepje van 3. Degene die voor je reed was een vrouw op een blauwe SV, voorste weet ik niet meer.

Ik zat op m'n hekje voor het huis een sigaar te roken 8-)

Gisteravond op de Damlaan in Leidscendam bij het Griekse restaurant "marathon" voor de deur Gerard S met zijn rode V-Strom ABS :P gespot

En net 5 minuten geleden een zwarte kawasaki zx6r met tanktas bij het stoplicht bij de double U te Leidscheveen Kenteken: MZ-60- ** en een 2tje :P

Grz Aliss

Zilveren Transalp geparkeerd bij de 2e slag van Rockanje.
(kwam rond 11 uur aan toen stond hij er al)

vandaag net na/voor de afslag weert nederweert a2 een yamaha xt660 in het blauw?

zwaaide nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan