gespot voor het gemeentehuis in diemen: suzuki VS 1400 (zie onder). ik hoorde dat je daar werkt maar had je motor nog niet eerder gespot. toevallig dezelfde dag wel gespot bij het zwembad in diemen. even gezocht op het forum en het is: Bigintruder die zijn intruder te koop heeft staan nota bene...
gespot dus:
(Afbeelding)
Op de A1, Amsterdam-Amersfoort, ter hoogte van Weesp. Vandaag, 21 juli omstreeks 16:40 uur. Een rode Suzuki Bandit, kenteken MH-**-50.
safe Rotterdam..... vandaag 21-07 uurtje of 12.00 / 13.00 uur blauwe motor, merk ff kwijt, maar wel nikko dempers....
dat was ik.
heb geen politie gezien?
of werd ik buiten dienst gespot?
Altijd maar klagen dat er geen politie is, en zijn ze er wel, dan zien ze ons niet
Ik was de bestuurder van de rode Toyota die jou liet invoegen bij het versmallen van de rijbaan.
Vergeet het maar ik wordt ook noooit gezien tussen Utrecht en Amsterdamvandaag me sticker geplakt voortaan elke ochtend a2. moet toch eens gespot worden.
opletten he
Vergeet het maar ik wordt ook noooit gezien tussen Utrecht en Amsterdam
Uh dat was ikkeVanochtend A9 richting Amsterdam voor afslag A4
Meisje op een naked geval.. volgende keer niet zo boos kijken als ik 'mooie sticker' naar je roep
Vergeet het maar ik wordt ook noooit gezien tussen Utrecht en Amsterdam
Was het misschien een thundercat?Vanmorgen om 08:15 een dame op een (bordeaux) rode motor sport/naked op de A13 RI delft
ik reed in me sprinter aan de rechter baan toen jij opeens naast me kwam en me inhaalde...je kon niet verder want er zat een auto voor je ,ik probeerde te toeteren maar je keek niet...dus ik kwam achter je rijden om zodan links uit te komen en je in te halen..zodat ik me uitvergrote MF sticker kon laten zien..blijkbaar kon je dit niet waarderen en ging je naar de rechter baan om vervolgens een paar auto's rechts in te halen en meteen de afslag RI delft te pakken........zag nog wel je blonde (kleine) gevlochten staartje onder je zwarte helm
olé, zeker naast een Magna?Vanmiddag gespot in Ede op het industrieterrein bij een vaag bedrijf:
Een rode gs500e met kuip.....stond netjes op de motor-parkeerplek naast het pand...
Van wie zou die nou zijn?
olé, zeker naast een Magna?
m'n eerste spot kerl
hoe durf je hem te vergeten
klopt helemaalWas het misschien een thundercat?
Spot regelmatig een bordeauxrode cat met MF sticker in Delft. Vanmiddag om een uur of 5 nog. Dame met blond staartje of vlechtje onder de helm uit.
Zwart textiel pak met rugzak, ik geloof ook rood van kleur.
Aaaaargh, dan hebben we elkaar net misgelopen Sissi, ik ging de andere kant op met de pont om 8.05Gespot
Wanneer: Vanmorgen rond 8:00 uur
Waar: Wachtend voor de pont bij Amerongen/Eck en Wiel
Wat: Rode Ducati
Berijder droeg een zwart/grijs/wit leren pak!