Trasos
MF veteraan
- 1 sep 2003
- 59.952
- 125
dus tochHugh waar was jij dan?
Stond jij achter die bus met toeristes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dus tochHugh waar was jij dan?
Stond jij achter die bus met toeristes?
dus toch
ooowja die stoffe lampekap , is het niet ......Lullo roep me de volgende keer eens..
kutstreken...
flikte je met BlitzeR1 ook al..
ooowja die stoffe lampekap , is het niet ......
ken ik niet ;PNee, die andere met stickers..
gespot
groenblauwe BMW
woensdagmiddag 14:45uur
Je trok op bij het stoplicht vandaag bij De Lier richting Westerlee en de rest van het Westland, ik groette terug vanaf mijn FJ600
gespot
groenblauwe BMW
woensdagmiddag 14:45uur
Je trok op bij het stoplicht vandaag bij De Lier richting Westerlee en de rest van het Westland, ik groette terug vanaf mijn FJ600
Das een smurf..
JA! ik had jullie groep wel gezien, maar zag geen stickers in mijn spiegel, dus ik heb dat niet als spot genoteerd.Ik heb je ook nog gespot in Barvaux op 15 juli.
Je z1000 stond op een aanhanger ik zag volgens mij nog net een sticker in mijn spiegel.
Wij reden met zijn 5-en, waarvan 1 met gele hanekam, ikzelf op een matzwarte vtr.
vanochtend rond 12 uur bij de Mac in Spijkenisse een rode fireblade bij een uitje van de CBR club oid. Ik zat tussen die andere groep motorrijders, was een uitje van de catclub
die heb ik ook gezien
Die heeft zich nog aan mij voorgesteld, dacht dat ik ook mee kwam rijden.
Begon gelijk over mijn MF stickertje. Maar helaas, moest met de Thundercats gaan toeren
LOL, dacht toch echt dat ie rood was... Het ging ook in een flits Maar leuk om toch een reactie krijgen, wel grappig om te weten wie het wasJep that was ikke , maar eeh blauwe hanekam??? Hij is toch echt rood hoor Teminste de laatste keer dat ik keek nog wel
Weer bij Safe Zoetermeer; twee dit keer:
1. Paarse Kawa MT-87-XX
2. Blauw/witte Suzuki 1000 MB-GN-XX
Ik zie honderden motoren voorbij komen of geparkeerd staan in Den Haag centrum en mijn drie eerste spots zijn bij Safe Zoetermeer...
Met schade,...veel.2. Blauw/witte Suzuki 1000MB-GN-XX
Vandaag omstreeks half 11 Wegmisbruiker gespot , hij stond voor mijn deur
Even gezellig kennis gemaakt en gepraat met hem om daarna een ritje achterop bij hem mee te maken wat naar mijn mening goed verliep
(Afbeelding)
Hier een speciale lach voor jou Base!zijn jullie zo groot of is de chopper zo klein?
en ik weet dat het geen zxr is, maar je mag wel wat blijer kijken