[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot

groenblauwe BMW

woensdagmiddag 14:45uur

Je trok op bij het stoplicht vandaag bij De Lier richting Westerlee en de rest van het Westland, ik groette terug vanaf mijn FJ600

:W

gespot

groenblauwe BMW

Je trok op bij het stoplicht vandaag bij De Lier richting Westerlee en de rest van het Westland, ik groette terug vanaf mijn FJ600

Das een smurf..

gespot

groenblauwe BMW

Groenblauwe BMW .. check
stoplicht vanaf bij de Lier ... check
woensdagmiddag 14:45 .. check

Klopt!

Bedankt voor de spot

Ik heb je ook nog gespot in Barvaux op 15 juli.
Je z1000 stond op een aanhanger ik zag volgens mij nog net een sticker in mijn spiegel.
Wij reden met zijn 5-en, waarvan 1 met gele hanekam, ikzelf op een matzwarte vtr.
:)
JA! ik had jullie groep wel gezien, maar zag geen stickers in mijn spiegel, dus ik heb dat niet als spot genoteerd.
Maar bij deze dan terug gespot.
Bike is trouwens een oranje Z750...

full

Vanochtend A9 richting Amsterdam voor afslag A4

Meisje op een naked geval.. volgende keer niet zo boos kijken als ik 'mooie sticker' naar je roep :W

Gespot, bitaktus_snellus...

Gister op de zuilense ring.. was zeer gezellig....

vanochtend rond 12 uur bij de Mac in Spijkenisse een rode fireblade bij een uitje van de CBR club oid. Ik zat tussen die andere groep motorrijders, was een uitje van de catclub :P

EINDELIJK !!!! ik ben gespot *O* *O* *O* *O* *O*

ik zag idd een hoop thundercats...

Jep that was ikke *D , maar eeh blauwe hanekam??? Hij is toch echt rood hoor :+ Teminste de laatste keer dat ik keek nog wel ;)
LOL, dacht toch echt dat ie rood was... Het ging ook in een flits ;) Maar leuk om toch een reactie krijgen, wel grappig om te weten wie het was :Y

Greetz

Weer bij Safe Zoetermeer; twee dit keer:
1. Paarse Kawa MT-87-XX
2. Blauw/witte Suzuki 1000 MB-GN-XX

Ik zie honderden motoren voorbij komen of geparkeerd staan in Den Haag centrum en mijn drie eerste spots zijn bij Safe Zoetermeer... :r

Weer bij Safe Zoetermeer; twee dit keer:
1. Paarse Kawa MT-87-XX
2. Blauw/witte Suzuki 1000 MB-GN-XX

Ik zie honderden motoren voorbij komen of geparkeerd staan in Den Haag centrum en mijn drie eerste spots zijn bij Safe Zoetermeer... :r

Fietsertje en blauwitje mischien :? :?

Vandaag omstreeks half 11 Wegmisbruiker gespot , hij stond voor mijn deur :+
Even gezellig kennis gemaakt en gepraat met hem om daarna een ritje achterop bij hem mee te maken wat naar mijn mening goed verliep :]

full

Vandaag omstreeks half 11 Wegmisbruiker gespot , hij stond voor mijn deur :+
Even gezellig kennis gemaakt en gepraat met hem om daarna een ritje achterop bij hem mee te maken wat naar mijn mening goed verliep :]

(Afbeelding)

zijn jullie zo groot of is de chopper zo klein? ;)

en ik weet dat het geen zxr is, maar je mag wel wat blijer kijken _O-

safe Rotterdam..... vandaag 21-07 uurtje of 12.00 / 13.00 uur blauwe motor, merk ff kwijt, maar wel nikko dempers....

Op de A1, Amsterdam-Amersfoort, ter hoogte van Weesp. Vandaag, 21 juli omstreeks 16:40 uur. Een rode Suzuki Bandit, kenteken MH-**-50.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan