[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 08:15 een dame op een (bordeaux) rode motor sport/naked op de A13 RI delft

ik reed in me sprinter aan de rechter baan toen jij opeens naast me kwam en me inhaalde...je kon niet verder want er zat een auto voor je ,ik probeerde te toeteren maar je keek niet...dus ik kwam achter je rijden om zodan links uit te komen en je in te halen..zodat ik me uitvergrote MF sticker kon laten zien..blijkbaar kon je dit niet waarderen en ging je naar de rechter baan om vervolgens een paar auto's rechts in te halen en meteen de afslag RI delft te pakken }) ........zag nog wel je blonde (kleine) gevlochten staartje onder je zwarte helm :9~

gespot voor het gemeentehuis in diemen: suzuki VS 1400 (zie onder). ik hoorde dat je daar werkt maar had je motor nog niet eerder gespot. toevallig dezelfde dag wel gespot bij het zwembad in diemen. even gezocht op het forum en het is: Bigintruder die zijn intruder te koop heeft staan nota bene...

gespot dus:

(Afbeelding)

deze staat bijna elke dag voor cafe mel in diemen.

zo ook vandaag...gespot dus.

dat was ik.

heb geen politie gezien?

of werd ik buiten dienst gespot?

:]

Altijd maar klagen dat er geen politie is, en zijn ze er wel, dan zien ze ons niet
:)
Ik was de bestuurder van de rode Toyota die jou liet invoegen bij het versmallen van de rijbaan.

Altijd maar klagen dat er geen politie is, en zijn ze er wel, dan zien ze ons niet
:)
Ik was de bestuurder van de rode Toyota die jou liet invoegen bij het versmallen van de rijbaan.

aha ik stak mijn hand nog op nadat je me ertussen liet.
had me een beetje vergist in hoe druk het op dat stukje zou zijn,
normaal kan je daar zonder klem te komen gewoon invoegen.

:}

Vanmorgen om 08:15 een dame op een (bordeaux) rode motor sport/naked op de A13 RI delft

ik reed in me sprinter aan de rechter baan toen jij opeens naast me kwam en me inhaalde...je kon niet verder want er zat een auto voor je ,ik probeerde te toeteren maar je keek niet...dus ik kwam achter je rijden om zodan links uit te komen en je in te halen..zodat ik me uitvergrote MF sticker kon laten zien..blijkbaar kon je dit niet waarderen en ging je naar de rechter baan om vervolgens een paar auto's rechts in te halen en meteen de afslag RI delft te pakken }) ........zag nog wel je blonde (kleine) gevlochten staartje onder je zwarte helm :9~
Was het misschien een thundercat?
Spot regelmatig een bordeauxrode cat met MF sticker in Delft. Vanmiddag om een uur of 5 nog. Dame met blond staartje of vlechtje onder de helm uit.
Zwart textiel pak met rugzak, ik geloof ook rood van kleur.

Vanmiddag gespot in Ede op het industrieterrein bij een vaag bedrijf ;) :
Een rode gs500e met kuip.....stond netjes op de motor-parkeerplek naast het pand...

Van wie zou die nou zijn?

Vanmiddag gespot in Ede op het industrieterrein bij een vaag bedrijf ;) :
Een rode gs500e met kuip.....stond netjes op de motor-parkeerplek naast het pand...

Van wie zou die nou zijn?
olé, zeker naast een Magna? O-)

m'n eerste spot kerl *D

hoe durf je hem te vergeten :+

Was het misschien een thundercat?
Spot regelmatig een bordeauxrode cat met MF sticker in Delft. Vanmiddag om een uur of 5 nog. Dame met blond staartje of vlechtje onder de helm uit.
Zwart textiel pak met rugzak, ik geloof ook rood van kleur.
klopt helemaal :}

Gespot 8-)

Wanneer: Vanmorgen rond 8:00 uur
Waar: Wachtend voor de pont bij Amerongen/Eck en Wiel
Wat: Rode Ducati

Berijder droeg een zwart/grijs/wit leren pak!

*D *D eindelijk!
ik heb een blauwe honda gezien in den burg
het type weet ik niet :P
hij stond vlak bij de appotheek in den burg dus.
wie?

edit: het was een varadero |(
en het was woensdag geloof ik

++GESPOT ROTTERDAM++

Ouwe rode Honda XL 500 uit het jaar 0 :+ Stond bij de viskraam op de Meent.
Je mag em wel eens wassen joh! 8-)
Bij deze gespot!

Vanmiddag rond 16:50 haalde ik op de A20 richting Gouda, vlak na/op het Terbregseplein een motor met sticker in. Ik toeterde, zwaaide, typte op mijn luchttoetsenbord en wees op mijn kentekenplaat. Pas toen zag ik de motoragent die op de vluchtstrook stond :N . Je nam de afslag naar Alexandrium/Capelle Schollevaar/Zevenkamp/Ommoord. Volgens mij was het een gele BMW F650 GS, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Wie o wie?

Vanmiddag rond 15.00 (of zoiets) paarse zzr op de A1 bij Apeldoorn Zuid , op aanhanger achter een witte vw bestelbus, stond ook nog een yammie op zonder kenteken.

Gespot 8-)

Wanneer: Vanmorgen rond 8:00 uur
Waar: Wachtend voor de pont bij Amerongen/Eck en Wiel
Wat: Rode Ducati

Berijder droeg een zwart/grijs/wit leren pak!
Aaaaargh, dan hebben we elkaar net misgelopen Sissi, ik ging de andere kant op met de pont om 8.05 |( '( ( met het hoge koekblikje ;) )

Gespot vanavond (18.20 uur) op de A44 in de richting van Den Haag (ter hoogte van de afrit Sassenheim Noord/Lisse):

Zwarte Suzuki, ik meen een TL 1000. Berijder had een zwart pak aan en volgens mij ook een zwarte helm.

Je reed (op dat moment) achter een Harley achtige motorfiets.

Je nam de afrit Sassenheim/Warmond en sloeg daarna naar rechts af, het viaduct over richting Warmond (zonder die Harley achtige fiets).

Ik reed in rode Dirk van den Broek mega-koekblik (vrachtwagen).

Als je uit de omgeving van Warmond komt, ben ik benieuwd of je wel/niet meerijdt met MF Leiden eo.

Groet, David

Edit: Kenteken MF-P*-8*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan