Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gespot vanavond (18.20 uur) op de A44 in de richting van Den Haag (ter hoogte van de afrit Sassenheim Noord/Lisse):
Zwarte Suzuki, ik meen een TL 1000. Berijder had een zwart pak aan en volgens mij ook een zwarte helm.
Je reed (op dat moment) achter een Harley achtige motorfiets.
Je nam de afrit Sassenheim/Warmond en sloeg daarna naar rechts af, het viaduct over richting Warmond (zonder die Harley achtige fiets).
Ik reed in rode Dirk van den Broek mega-koekblik (vrachtwagen).
Als je uit de omgeving van Warmond komt, ben ik benieuwd of je wel/niet meerijdt met MF Leiden eo.
Groet, David
Edit: Kenteken MF-P*-8*
Jij reed met duo door een woonerf straatje en kwam langs 4 motoren op die aan de rechterkant stonden geparkeerd.. Ik was die jongen die stond te zwaaien.. Niet gezien??
Maar een GS 500 heb ik niet gezien...
gisteren in nowhereville , ergens eind middag / begin avond een blauwe Z-750 geparkeerd in de dorpsstraat met berijder ernaast...
ik wees naar je sticker en stak m'n duimpje op vanaf m'n blauwe hornet vergezeld door een zwarte hornet
Bij Motoport in Zelhem stond buiten een NTV Revere met MF-sticker.........
Die Div is idd van mijen een Yamaha Diversion.... Van jou gok ik?
Ben ik je nog mis gelopen ook nog
Ik heb ff de blauwe FJR die naast de NTV kwam te staan gebracht voor mijn vader.
Ik vermoed dat ik dat ben Maar geen TL en wel een SV
Ow en ik ben door gereden naar Den Haag .. dus mischien dat ik het toch niet ben Kenteken klopt behalve de 8 .. die is bij mij een 6. Harley kan ik me ook herinneren en ik herinner me ook nog jou Dirk-vrachtauto.
Ow .. en ik rijd (nog) niet mee MF Leiden.
zijn er mf'ers in de buurt van Wervershoof?
ik zie er namelijk nooit 1
Die Div is idd van mij
Heb jou ook niet gezien hoor Ook geen blauwe FJR trouwens.... (die zijn overigens )
2e spot:
Tussen Goirle en Tilburg (wederom op de N283) op de Blaakweg uitvoegend naar de A58 (richting Den Bosch/Eindhoven)rond 14.30u rood/witte Yamaha Genesis (oud model vermoed ik) ...en het MF-stickertje zat niet op het nummerbord, maar boven het achterlicht (als ik me niet vergis).
He he eindelijk eens gespot,
Is trouwens een FZ600 hoor,maar het is bijna dezelfde kleurstelling.
ik was voor een GPZ-900R gaan kijken in die buurt.