[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gistern op RONDWEG (industrieweg)NIJMEGEN +- 19.15 uur

BLAUWE R6 MET GAULOISES sticker erop (Zeta boy???) Samen met dacht een

GSX ,r met iemand met een HANNENKAM OP ZN HELM!!!!!!!!!!!!! :]

:}

Gisterennacht Fighternorrie gespot om 00.25 :Y

Waar:

Bij EnjoyTV (voormalig RobTV),was Benz aan het polijsten en weer later met
een blauw spuitpistool bezig en (blauwe :? ) verf in trechter aan het gieten.
Met blauwe spuitpistool bezig naast gifgroene kast.
Deed later masker op en ging bumper spuiten. *O*

Gisterennacht Fighternorrie gespot om 00.25 :Y

Waar:

Bij EnjoyTV (voormalig RobTV),was Benz aan het polijsten en weer later met
een blauw spuitpistool bezig en (blauwe :? ) verf in trechter aan het gieten.
Met blauwe spuitpistool bezig naast gifgroene kast.
Deed later masker op en ging bumper spuiten. *O*
stalker O-) :9

:+

nowhereville = haastrecht.
yup dat was ik, wilde nog ff jullie kant op lopen maar jullie reden alweer door.

Ow ja, Haastrecht! Het was even verwarrend ja....We waren een beetje zoekende naar de weg en dan lukt niet alles tegelijk! Hadden het mischien beter aan jou kunnen vragen! Valt er nog wat te beleven in dat Haastrecht? :Z

Het was een zeer lange dag vrijdag, dus het kan zijn dat ik wat foutjes heb gemaakt... Toen ik je tegenkwam had ik er al de nodige uurtjes op zitten O-) .
Ik zag een van de 2 motoren er bij Warmond af gaan, gezien de snelheid van het bochtenwerk dacht ik dat jij het was en niet die Harley :Y .

Kom je wel uit deze omgeving?? (Duin en Bollenstreek/Leiden)

Hahaha.. ik heb die HD ingehaald ben doorgesjeesd naar Den Haag :]

Maar ik kom dus uit den Haag. Ik rijd wel geregeld in die omgeving. Ik werk namelijk in Hoofddorp en dan rijdt ik regelmatig binnendoor terug *O* Het is echt en prachtige omgeving om lekker te rijden. Zeker daar bij Lisse in de buurt :Y

afgelopden donderdag om 16:20 bij biddinghuizen vanuit de richting dronten een rode met blauw/paarse accenten honda CBR
kleding uhhh niet echt naar gekeken je zat in ieder geval met zijn 2en er op.

enne damn wat had jij een kut weer om in te rijden die dag

Gespot op de A15 tussen Geldermalsen en Tiel. Jij had mij eerst gespot en ik besloot om er even een stukje achteraan te rijden. Jij ging eraf bij Tiel ( bij de Mac ) ik ook. Alleen sloeg jij licksaf en ik rechtsaf. Ik reed op een blauwe R6

Jep dat was ik ;)
Sta op camping de Vergarde in Erichem de komende twee weken maar was het een en ander vergeten dus toevallig eventjes thuis.
Anders had het nog twee weken geduurd voor ik je een reactie kon geven ;)

10 minuten in de tuin om de planten in de potten water te geven ( de rest krijgt zometeen wel genoeg ben ik bang :o ) en 2 spots !

Eerst kwam Manolo voorbij, zag geen sticker maar z'n motor is herkenbaar genoeg :} met z'n "Duitse" kont ;) Aardige combinatie, eerst Manolo op z'n kale streetfighter gevolgd door een volledig opgetuigde Goldwing :P :9 Manolo spotte ook terug, stak z'n hand op.

Nog geen 5 minuten later in tegengestelde richting ( op weg naar huis dus ) VFR750r_fanatic, terugkomend van een langer reisje dan zo maar een ommetje aan z'n volle bepakking te zien. Ook hier een wederspot ( groet en toeter ;) )

Van me pa, eerste model. Die zette ik er naast en zag jouw motor pas toen ik net weg liep naar de auto van mijn chauffeur :P En ik was ook niet te herkennen als MF-er. Ik liep rond in grijze broek, blauw-witte motorjas en in mijn hand blauw-witte helm met blauw-witte handschoenen erin.
Dat signalement zegt me niks helaas :N Ging zelf gekleed in een zwart-met-blauw-en-grijs-en-een-beetje-witte Lookwell jas, MQP broek en Sidi laarzen. Verder nog voorzien van helm en tanktas. Ong 1.93m, dus de kans dat je mij over het hoofd ziet is niet al te groot :+

Gespot vandaag in Schagen bij de classicraces:

full

10 minuten in de tuin om de planten in de potten water te geven ( de rest krijgt zometeen wel genoeg ben ik bang :o ) en 2 spots !

Eerst kwam Manolo voorbij, zag geen sticker maar z'n motor is herkenbaar genoeg :} met z'n "Duitse" kont ;) Aardige combinatie, eerst Manolo op z'n kale streetfighter gevolgd door een volledig opgetuigde Goldwing :P :9 Manolo spotte ook terug, stak z'n hand op.

Nog geen 5 minuten later in tegengestelde richting ( op weg naar huis dus ) VFR750r_fanatic, terugkomend van een langer reisje dan zo maar een ommetje aan z'n volle bepakking te zien. Ook hier een wederspot ( groet en toeter ;) )
Yip. Was eindelijk weer eens aan het toeren met m'n maat. Die heeft idd een dikke 1500 GW. Vandaag ging ik op kop. Wel lastig met al die flitsers als je je moeilijk kunt beheersen met het gas en je km kabel is gebroken. Ik zat naar die dikke auto :} (een andere???) te kijken en toen zag ik je staan.

gespot op de singel in gouda
een rode rsv mille 2004 met mee gespoten spiegels
kan dit gimli zijn?

reed samen met nog een aantal motoren, ik was degene op die zilveren zx6r die tegemoed kwam rijden.

groeten hengel

Rond 17.15 bij het tankstation op de A27 richting Utrecht net na de brug Hagestein (een rijbaan beschikbaar): 2 motoren waarvan 1 met sticker. Ik reed op de snelweg en zat op een zwarte Fazer in een legergroen regenpak en toeterde en zwaaide zo blij ;)

Laatst bewerkt:
Hahaha.. ik heb die HD ingehaald ben doorgesjeesd naar Den Haag :]

Maar ik kom dus uit den Haag. Ik rijd wel geregeld in die omgeving. Ik werk namelijk in Hoofddorp en dan rijdt ik regelmatig binnendoor terug *O* Het is echt en prachtige omgeving om lekker te rijden. Zeker daar bij Lisse in de buurt :Y

Aha, op die fiets. Ik ben inmiddels wat uitgekeken in deze omgeving, dus tijd voor wat anders!
In Lisse, bedoel je dan die bochten in de buurt van de Keukenhof (langs de tennisbaan, begraafplaats en dan richting Voorhout) ?? Dat weggetje is inderdaad heerlijk :] *O*

vanmorgen rond 11;00 uur vlak bij de kerncentrale groepje motoren. waarvan een met sticker. reed weer met de gele huurbus :)

Gisteren (23-7) zo rond tien over twaalf ('s middags) een MF-sticker gespot op de grote rotonde bij Woudenberg. Motor was een (super)sport, Rood, zwart en wit al ik be goed herinner. Berijder had een bijpassend pak, zelfde kleuren, overwegend rood en met koeiwenletter "Dainese" erop. Merk motor heb ik niet meer kunnen vaststellen, zag de sticker pas toen je al voorbij was.

Vanaaf rond 18.00 uur in Waarder Tassie gespot uit het keukenraam :Y

Heleboel lui bij de Meern gespot :P

Dat signalement zegt me niks helaas :N Ging zelf gekleed in een zwart-met-blauw-en-grijs-en-een-beetje-witte Lookwell jas, MQP broek en Sidi laarzen. Verder nog voorzien van helm en tanktas. Ong 1.93m, dus de kans dat je mij over het hoofd ziet is niet al te groot :+

Volgende keer dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan