[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag bij Safe Motoren (Zoetermeer) stond een groene Kawa.
Reed me later voorbij (ik in koekblik) met dame/heer met een een helm met hanenkam erop???

Laatst bewerkt:
rond half 5 in diemen, net over de brug komend uit zuidoost, reed je richting de snelweg. ik spotte je dus rijdend de andere kant op. Blauwe thundercat met volgens mij bijpassende helm.

Kokkie gespot op de A4 ....ik reed ff een rondje met je mee...wij waren met z'n 12en aan het rijden op de A4!!

He' :+

Eindelijk gepot,

Enne kawasnol, jij gaat niet bepaalt zachtjes de bocht door :9

Laatst bewerkt:
Was die kawasaki een blauw brik, en reed er een blauwe R6 voor? dan waren wij dat.. Ik ben de brikker, en Oesie is de R6.

We zagen idd wel een soort witte combi aan de kant gaan. dus staken we even een vingertje uit, was jij da? :W

Yep, yep, yep :Y :)

Was btw een Peugeot :P

Vanochtend gespot, zwart/ grijze cbr 600 in het rivium/ capelle, je reed volgend mij bij sodexho de zijstraat in... :W

beetje laat maar toch...

zondag, rood/witte yamaha R1 (of R6 :o ) in Scheveningen haven. Jij kwam vanaf de boulevard en reedt langs het terras van de surf inn (restaurant). Rechts van je lag de veerboot naar engeland.
Het was toen ongeveer 21.30/22.00

Laatst bewerkt:
Verder vanmiddag op de A1 ingehaald door een MF'er op een gele Suzuki, met duo. Duo had hanekam op de helm. Jullie hebben vast wel mijn stickertje gezien, want jullie zaten een tijdje achter mij.

Gingen iig bij knp Hoevelaken richting Utrecht. Heb nog effe gezwaaid en de duo zwaaide terug. Reed samen met Hakman (reed voor me op een SP2 zonder sticker).
dat was gears met solex achterop,is mij bevestigd door een betrouwbare bron

daarbij,nog een andere spot,maar volgens mij geen MFer
corne klein van rtl motorsport gezien op zn CBR 1000RR fireblade in repsol honda valencia replica,dikke motor,pak en helm bijpassend en zn maatje kwam het pad af op een ten kate fireblade in winston sponsoring

Gistermiddag rond de klok van 17:15 Orpheus gespot op de Grote Beer in Veenendaal.
Je stond lekker achter zo'n grote gele kanarie te wachten voor de bushalte.

Vanavond ff rondje wezen rijden, stond er aan de singel in Amsterdam een blauw/groene :? BMW MS-..-.. Ik toeterde nog even toen we met 2 thundercat's langsreden :W

That's me!

Bedankt voor de post. Heb helaas jullie toeter niet gehoord.

Mzzl.

Gespot!
Daarnet op de A13, circa 08:15, richting Rotterdam, een zilvergrijze BMW K1200RS met kenteken MB-RN-.. en een zwart pak. Ikzelf was op een BMW Scarver, zijnde een leenmotorfiets (motor van de vrouw naar de garage gebracht), en had dus geen stickert. ;(

Wie o wie?

Later.

45 minuten geleden gespot: Op de Holterbergweg (Kantorenpark A'dam Z.O.)
Ik stond bij het stoplicht te wachten vanaf de Arena (Donkergroen naked).
Je reed langs in de richting Makro/weg ri Utrecht.
Kenteken: MT-*9-H*

gister met groene subaru en een grijze yamaha fazer op pad geweest.

vandaag ga ik letterlijke van drenthe richting brabant en terug een gele suzuki GS ophalen op de aanhangwagen.

:W :W :W

gisteren in nowhereville :? , ergens eind middag / begin avond een blauwe Z-750 geparkeerd in de dorpsstraat met berijder ernaast...
ik wees naar je sticker en stak m'n duimpje op vanaf m'n blauwe hornet vergezeld door een zwarte hornet 8-)

Zojuist ene spot:

12:00u, Purmerend Overwhere: een donkere/ grijs-zwarte Fireblade.

thv rotonde Ds. M.L. Kingweg. Ik moest je voorrang verlenen met m'n oranje/bruine SUV.

Maar waarom hebben wij jou niet gezien/gehoord :? ;)

Ik zat in de auto bij m'n vriend. Kan wel dat jullie me gezien hebben bij de benzinepomp want ik stond nog even te kijken naar de motoren en later stond ik voor jullie in de rij... Bruin haar, roze rokje en wit shirtje :)

Gespot:

Zilvergrijze Kia Rio met MF-sticker, Suzuki sticker en Yoshimura stickers achterop.

Ongeveer 16.00 uur bij het bruggetje over de sluisjes in Leidschendam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan