Kokkie gespot op de A4 ....ik reed ff een rondje met je mee...wij waren met z'n 12en aan het rijden op de A4!!
jep dat was ikVanmiddag bij Safe Motoren stond een groene Kawa.
Reed me later voorbij (ik in koekblik) met dame/heer met een een helm met hanenkam erop???
Was die kawasaki een blauw brik, en reed er een blauwe R6 voor? dan waren wij dat.. Ik ben de brikker, en Oesie is de R6.
We zagen idd wel een soort witte combi aan de kant gaan. dus staken we even een vingertje uit, was jij da?
Ik zag zaterdag ene Arckira rijden op de Duitse autobaan en bij een benzinepomp. Hij reed met nog 3 andere 'motorfreaks' kan dit kloppen?
Afslag Everdingen/Leerdam... Is de A2 tussen Utrecht en Den Bosch.
dat was gears met solex achterop,is mij bevestigd door een betrouwbare bronVerder vanmiddag op de A1 ingehaald door een MF'er op een gele Suzuki, met duo. Duo had hanekam op de helm. Jullie hebben vast wel mijn stickertje gezien, want jullie zaten een tijdje achter mij.
Gingen iig bij knp Hoevelaken richting Utrecht. Heb nog effe gezwaaid en de duo zwaaide terug. Reed samen met Hakman (reed voor me op een SP2 zonder sticker).
Vanavond ff rondje wezen rijden, stond er aan de singel in Amsterdam een blauw/groeneBMW MS-..-.. Ik toeterde nog even toen we met 2 thundercat's langsreden
He'
Eindelijk gepot,
Enne kawasnol, jij gaat niet bepaalt zachtjes de bocht door
Ik was er een van op een zwarte Fazer 1000
Maar waarom hebben wij jou niet gezien/gehoordKlopt, die reed er ook bij inderdaad... Zo ver van huis en dan toch nog 'medeforummers' tegenkomenhaha
Maar waarom hebben wij jou niet gezien/gehoord
Safe Zoetermeer 12:30
Speed four,.....203mph