Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
op 8 juli in Durbuy België:
3 bikes, waarvan 1 rode fazer... jullie reden om een uur of 3 weg.
het duurde inderdaad even maar uiteindelijk, toen je mij een stukje voorbij was, had ik het ook door, een Beretta met wilde wielen deed wel een belletje rinkelen maar gezien de tijd (maandagmorgen om half acht) duurde het hele proces ff...
ik ben blij dat je em mooi vond
waar reed jij dan, zeker vanuit een auto ofzo? heb geen TDM gezien vanmorgen
Dat moet ik geweest zijn, als jouw kenteken eindigt op 56 en je met 'n duo onderweg was. Reed met een kluppie daar iig in de buurt op de vrod, komt nog wel aardig van z'n plek, hè, zo'n HD
Grtz
laatste OT dan...Beetje OT, maar verder zullen we liev zijn
De laatste afrit van de A44 - Leimuiden (precies bij knooppunt Burgerveen / A4)
Dat is een mooie 180 graden doordraaier, zonder vangrails en met goed asfalt!
Hoezo, wil je de Thunderace ff lekker uitproberen Donderaas?
hee fitrefo,ik las en hoorde dat je ons,vodkat en mij gespot had in hilversum,bij deze is dat dus bevestigt,dat was ik inderdaad
Vandaag 2 motoren gespot in Leiderdorp.
De achterste had iig een stickert
Die laatste was iig een Kawasaki.
Ging even opzij met mijn witte bestelkoekblik bij wegwerkzaamheden.
Jullie haalden in aan de rechterkant.
Man wat duurde dat wachten lang zeg.
Balen dat ik niet op de motor naar mijn werk kan
Was rond 14.45.
Hey..ik rij bijna dagelijks wel door de herenstraat, ik woon nl zelf in wateringseveld. Ik ben topografisch niet zo sterk aangelegd dussuh waar is die dorpskade eigenlijk??? en dan natuurlijk, waar zit jij dan dat je zoveel motoren ziet rijden???Ik zie hier dagelijks tigtal motoren rijden (Dorpskade , wateringen) heb er tot nu toe maar 1 gespot met MF sticker Zijn er dan zo weinig motorrijders op het forum uit mijn regio of kijk ik net de verkeerde kant op
Hey..ik rij bijna dagelijks wel door de herenstraat, ik woon nl zelf in wateringseveld. Ik ben topografisch niet zo sterk aangelegd dussuh waar is die dorpskade eigenlijk??? en dan natuurlijk, waar zit jij dan dat je zoveel motoren ziet rijden???
Afslag Everdingen/Leerdam... Is de A2 tussen Utrecht en Den Bosch.