[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot!!!!

Zondag in Amersfoort bij dierenpark

GS500 E (roze met paars witte velgen!)

Wie o Wie

(door triker en tassie gespot...triker heeft nog een foto ervan gemaakt!!!)

op 8 juli in Durbuy België:
3 bikes, waarvan 1 rode fazer... jullie reden om een uur of 3 weg.

Ik heb je ook nog gespot in Barvaux op 15 juli.
Je z1000 stond op een aanhanger ik zag volgens mij nog net een sticker in mijn spiegel.
Wij reden met zijn 5-en, waarvan 1 met gele hanekam, ikzelf op een matzwarte vtr.
:)

Vanmorgen gespot op de A28 : Bral in zn Dodge W200

(Afbeelding)
het duurde inderdaad even maar uiteindelijk, toen je mij een stukje voorbij was, had ik het ook door, een Beretta met wilde wielen deed wel een belletje rinkelen maar gezien de tijd (maandagmorgen om half acht) duurde het hele proces ff... ;)

Net op de A6 ter hoogte van Muiderberg/Hollandse burg. 2 motoren op een aanhanger waarvan de linkse met sticker (yamaha 400??) bestuurder v/d auto zwaaide enthousiast!

Vandaag 2 motoren gespot in Leiderdorp.
De achterste had iig een stickert :}
Die laatste was iig een Kawasaki.
Ging even opzij met mijn witte bestelkoekblik bij wegwerkzaamheden.
Jullie haalden in aan de rechterkant.
Man wat duurde dat wachten lang zeg.
Balen dat ik niet op de motor naar mijn werk kan B|
Was rond 14.45.

Dat moet ik geweest zijn, als jouw kenteken eindigt op 56 en je met 'n duo onderweg was. Reed met een kluppie daar iig in de buurt op de vrod, komt nog wel aardig van z'n plek, hè, zo'n HD O-)

Grtz

Dat waren wij inderdaad. Beetje aan het :]
En ja ,ging zeker goed van zijn plek .. :Y

Beetje OT, maar verder zullen we liev zijn ;)

De laatste afrit van de A44 - Leimuiden (precies bij knooppunt Burgerveen / A4)
Dat is een mooie 180 graden doordraaier, zonder vangrails en met goed asfalt! :)

Hoezo, wil je de Thunderace ff lekker uitproberen Donderaas?
laatste OT dan... ;)

Ik ben altijd wel geinteresseerd in leuke bochten.... waarschijnlijk heb ik die wel een keertje gepakt maar ik zal er de volgende keer op letten. Moet nog wat schaamranden weg werken

Vanavond ff rondje wezen rijden, stond er aan de singel in Amsterdam een blauw/groene :? BMW MS-..-.. Ik toeterde nog even toen we met 2 thundercat's langsreden :W

Ik zie hier dagelijks tigtal motoren rijden (Dorpskade , wateringen) heb er tot nu toe maar 1 gespot met MF sticker :? Zijn er dan zo weinig motorrijders op het forum uit mijn regio of kijk ik net de verkeerde kant op :+

vanmiddag rond een uurtje of 16.30 op de dijk vlak bij neerrijnen een cbr 600 (geloof ik) voorbij zien komen. Ik had mijn motor (zwarte vfr) en die van mijn vriendin (een zilver grijse cbf) op de dijk staan. Wij zaten een kleine 50 meter verder op het terrar van een ijsje te genieten.

hee fitrefo,ik las en hoorde dat je ons,vodkat en mij gespot had in hilversum,bij deze is dat dus bevestigt,dat was ik inderdaad :)

yep, dacht al jou te herkennen (omdat je ook de enige SP van MF in hilversum bent naar mijn weten) :P
vodkat had inderdaad in deel 7 al gereageerd. ik zat in blik van een vriend van me, aanbouw naar crailo brengen gaat helaas niet op de motor... -O-

Een uurtje geleden gespot Basman180 richting de A27 in Breda.
Volgens mij was dat niet Mo die achterop zat :?

Beetje laat, maar ja, onderweg naar Spanje gespot :P

Vrijdag 1 juli rond 17 uur ergens tussen Eindhoven en Maastricht

full

Vandaag 2 motoren gespot in Leiderdorp.
De achterste had iig een stickert :}
Die laatste was iig een Kawasaki.
Ging even opzij met mijn witte bestelkoekblik bij wegwerkzaamheden.
Jullie haalden in aan de rechterkant.
Man wat duurde dat wachten lang zeg.
Balen dat ik niet op de motor naar mijn werk kan B|
Was rond 14.45.

Was die kawasaki een blauw brik, en reed er een blauwe R6 voor? dan waren wij dat.. Ik ben de brikker, en Oesie is de R6.

We zagen idd wel een soort witte combi aan de kant gaan. dus staken we even een vingertje uit, was jij da? :W

Gistermiddag ergens rond 15.30-16.00 een oude CBR in wit rood blauw op de Ring tussen Rai en VU.

Bestuurder in spijkerbroek :o FOEI ! :+

Ik zie hier dagelijks tigtal motoren rijden (Dorpskade , wateringen) heb er tot nu toe maar 1 gespot met MF sticker :? Zijn er dan zo weinig motorrijders op het forum uit mijn regio of kijk ik net de verkeerde kant op :+
Hey..ik rij bijna dagelijks wel door de herenstraat, ik woon nl zelf in wateringseveld. Ik ben topografisch niet zo sterk aangelegd dussuh waar is die dorpskade eigenlijk??? en dan natuurlijk, waar zit jij dan dat je zoveel motoren ziet rijden???

Hey..ik rij bijna dagelijks wel door de herenstraat, ik woon nl zelf in wateringseveld. Ik ben topografisch niet zo sterk aangelegd dussuh waar is die dorpskade eigenlijk??? en dan natuurlijk, waar zit jij dan dat je zoveel motoren ziet rijden???

Bij de brandweerkazerne daar ligt de dorpskade en ik woon tegenover de brandweerkazerne , is richting de snelweg/grote weg :)

gespot in zeeburgertunnel

vanmiddag rond half 1

volgens mij een fireblade 2004/2005 model(uitlaat onder buddy)
kleur rood met een MF sticker op zn nrplaat

gr edje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan