[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen: A7 Purmerend richting Zaandam net voor de afslag Oostzaan om 8:05 een zwarte Yamaha FJR1300.

Dat is keymasta.

Wie was de motorrijder, zondag rond een uur of 18:00 op de A8 bij de afslag Koog a/d Zaan, die toeterend en druk wijzend mij en m'n vader (MF: hendrikus) voorbij kwam, wijzend naar het stickertje? Je zat volgens mij op een Honda CBR, in ieder geval met bijrijder...

Beetje late reactie, maar vrijdag middag rond de klok van 2 uur een zwarte (geen idee wat voor een) motor gespot op de randweg in Veenendaal net voor de A12.

Zondagmiddag omstreeks 14.45 op de A7 richting Heerenveen. Een zwarte ?? , je bleef rustig achter die caravan hangen. Ik ben je twee keer gepasseerd om nog eens goed te kijken wat je nu reed... Weet t nog nie.. :)

Dat was ik dus, zat er even helemaal doorheen, kwam net terug van een weekendje Duitsland met weinig slaap, veel km's! :] :] Even lekker uit de wind achter een caravan, heel stoer! Later nog een tijdje getoerd met die Trike die ervoor reed.

Zag je de eerste keer wel passeren en zwaaide ook nog even de tweede keer, heb even mezelf opgeladen voor de afsluitdijk en daar vanwege de open brug met veel motorrijders het gas open getrokken nadat de slagbomen open gingen. En weer velen verbaasd doen staan, t*ring wat is dat ding snel! En als je niet weet wat ik reed, geeft niets, die reactie krijg ik dagelijks. Dat bepaalde ook de keus voor mijn fiets! Kwam terug van een internationaal Treffen, in totaal 27 exemplaren aanwezig dus vrij zeldzaam. Raden staat vrij!

Laatst bewerkt:
Dat is keymasta.

Wie was de motorrijder, zondag rond een uur of 18:00 op de A8 bij de afslag Koog a/d Zaan, die toeterend en druk wijzend mij en m'n vader (MF: hendrikus) voorbij kwam, wijzend naar het stickertje? Je zat volgens mij op een Honda CBR, in ieder geval met bijrijder...

Bingo ;) *O* *O*

berijder in rood/wit Honda pak, bijrijder in blauw pak
Honda VF1000R (zie Avatar)
mijn zoonlief en ik, terugkomende uit Nijmegen (zie topic VF1000R/VFkR in "brikken")

Bingo ;) *O* *O*

berijder in rood/wit Honda pak, bijrijder in blauw pak
Honda VF1000R (zie Avatar)
mijn zoonlief en ik, terugkomende uit Nijmegen (zie topic VF1000R/VFkR in "brikken")

Mijn excuses voor het verkeerd herkennen van je motor :) Ik kon het niet goed zien in de flits van het voorbijkomen :P

@Joost_sv Sv 650 s..

Heb je briefje gevonden in Hengelo (Gld)....

:W

Trouwens heb daar ook nog een rode Suzuki GS500 gespot op de parkeerplaats! :Y
Jij reed met duo door een woonerf straatje en kwam langs 4 motoren op die aan de rechterkant stonden geparkeerd.. Ik was die jongen die stond te zwaaien.. Niet gezien??

Maar een GS 500 heb ik niet gezien...

Ik ben gespot door een gast op een zwart rode ninja :9
op de groenekruisweg als ik het goed heb, want heb geen idee waar die groenekruisweg precies begint, hahaha, iig vlak voordat we voorbij de mac (charlois) reden

ik wilde je nickname nog vragen, maar voor ik wat kon vragen waren we alweer aan het rijden..

wie o wie heeft mij gezegd dat ik gespot ben ?? *D

Da's toevallig!...was jij daar aan het dansen?? *O* *O* *O*

(wij gingen bakkie doen bij tent verderop)
Ik liep toen net weg daar...
Wij zijn bij Chicoleo(mexicaan iets verder op) gaan zitten eten en daar ook weer even gedanst *O* *O*

Ok ok ik zal voortaan beter kijken :+
Het "brik" ging trouwens best snel er van tussen ;)

Afrit a44? Die is inderdaad erg lekker. Ik ben niet zo een snelle rijder, maar daar haal ik de 80 in die bocht. Zal vast nog wel harder kunnen, maar ik nog niet ;)

(Ik ga toch maar eens zo een sticker bestellen dan kan ik ook gespot worden :+ )

Brik is idd best rap ja, ik beduidend minder... ben niet zo'n stoplichtsprinter, die VTR is me net wat te wheely happy... :(
Had nog gekeken of je een sticker had, dus misschien een investering waard!

Hele leuke afrit ja, ik stuur hem nu met 110 in en ca. 130 er uit dus er is nog wel wat mogelijk... ;)
Ook mijn eerste kneedown in die bocht gemaakt, dus absoluut een aanradertje!

in bussum een gele ducati monster gespot,rijder had een zwarte systeemhelm,geloof een roof,een geel zwart motorjack met in het gele gedeelte zwarte ducati letters.

wie o wie

en in hilversum gespot,maar zonder motor
alex yzf in zomerkleding middenop het fietspad.

dat was het voor vandaag

Brik is idd best rap ja, ik beduidend minder... ben niet zo'n stoplichtsprinter, die VTR is me net wat te wheely happy... :(

Hele leuke afrit ja, ik stuur hem nu met 110 in en ca. 130 er uit dus er is nog wel wat mogelijk... ;)
welke afrit is dat???

welke afrit is dat???

Beetje OT, maar verder zullen we liev zijn ;)

De laatste afrit van de A44 - Leimuiden (precies bij knooppunt Burgerveen / A4)
Dat is een mooie 180 graden doordraaier, zonder vangrails en met goed asfalt! :)

Hoezo, wil je de Thunderace ff lekker uitproberen Donderaas?

Gister een Blauwe R1 gespot (R1co?) in amsterdam rond 19:50 van afslag S115 RI de dijkjes van durgerdam ,je was reed samen met nog een motor *O*
Ik stond naast de weg te wachten op NoStrezz om onze kawa's uit te laten.(Moet ook gebeuren :Y )

Ik voelde mijn voorwiel ook erg licht worden hoor ;) en ik remde even af, want die verlaging na de brug is niet fijn als je daar erg snel overheen gaat :X

Sticker staat in de bestelling en 110 is voor mij nog even te veel van het goede -O-

Gisteren gespot door een chopperende MF-er (nadat ik liep te klooien op een rotonde) richting Wilnes (ben niet thuis in die types, klonk wel super )

en vandaag zelf een spot..

R1? (iig blauw) [MJ-JG-**] rijder vanaf de Autoboulevard Utrecht -> A27.(ring Utrecht-Noord) zat in spijkerbroek en nette schoenen B| en een jas waar "outdoor" op staat
Reed "samen" met een persoon op een Duc. zonder sticker

Wel leuk om te zien , dat hopje bij de tweede rotonde.. ,na de shell helaas niet kunnen zien of er nu richting H'sum of Breda werd gegaan

vanmorgen, ca 7.50 uur Leidschendam (afrit A4)

wat oudere (maar wel mooie) groen-witte kawa met sticker

gespot voor het gemeentehuis in diemen: suzuki VS 1400 (zie onder). ik hoorde dat je daar werkt maar had je motor nog niet eerder gespot. toevallig dezelfde dag wel gespot bij het zwembad in diemen. even gezocht op het forum en het is: Bigintruder die zijn intruder te koop heeft staan nota bene...

gespot dus:

full

Vanmiddag gespot door een mede CBR-er :? bij de 's-Gravenweg in Capelle a/d IJssel, je claxoneerde tijdends het langsrijden toen ik het stekkertje van mijn knipperlicht even vast stond te prutsen, zag nog net de MF sticker op je plaat.
Toen ik doorreed was je omgedraaid en kwam me weer tegemoed rijden (om te helpen :? ) volgens mij is je CBR geel/paarse Smokin Joe kleuren :?
Ik was op mijn Zwart/Oranje CBR "ZAC-racer" mijn nieuwe Rensports aan het inrijden.

dat was ik.........
ik kwam inderdaad ff terug om te kijken wat er aan de hand was
ik rij op deze.........
full

groetjes Ed

Ik zag zaterdag ene Arckira rijden op de Duitse autobaan en bij een benzinepomp. Hij reed met nog 3 andere 'motorfreaks' kan dit kloppen? :)

gespot voor het gemeentehuis in diemen: suzuki VS 1400 (zie onder). ik hoorde dat je daar werkt maar had je motor nog niet eerder gespot. toevallig dezelfde dag wel gespot bij het zwembad in diemen. even gezocht op het forum en het is: Bigintruder die zijn intruder te koop heeft staan nota bene...

gespot dus:

(Afbeelding)
hee fitrefo,ik las en hoorde dat je ons,vodkat en mij gespot had in hilversum,bij deze is dat dus bevestigt,dat was ik inderdaad :)

hey, dat was ik ( dit is mijn eerst directe spot, dus voor beide een primeurtje )
ik kreeg nog ruzie met een stel agenten over dat ik daar reed, dus je zal me daar niet veel meer zien... B|
was je op vakantie in a,dam of zo ?

Goh, weer zo kinderachtig van die agenten B|

Ik was een dagje naar Amsterdam, dat doen we zo eens per jaar. Ik kom nl uit Gelderland.

Was nog een hele klus om de auto bij de Arena op te halen. U2 bleek daar te komen en dat wist deze muts natuurlijk weer niet :X

Gisteren gespot door een chopperende MF-er (nadat ik liep te klooien op een rotonde) richting Wilnes (ben niet thuis in die types, klonk wel super )

...knip...
Dat moet ik geweest zijn, als jouw kenteken eindigt op 56 en je met 'n duo onderweg was. Reed met een kluppie daar iig in de buurt op de vrod, komt nog wel aardig van z'n plek, hè, zo'n HD O-)

Grtz

vanmorgen, ca 7.50 uur Leidschendam (afrit A4)

wat oudere (maar wel mooie) groen-witte kawa met sticker

ik ben blij dat je em mooi vond ;)
waar reed jij dan, zeker vanuit een auto ofzo? heb geen TDM gezien vanmorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan