[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verder vanmiddag op de A1 ingehaald door een MF'er op een gele Suzuki, met duo. Duo had hanekam op de helm. Jullie hebben vast wel mijn stickertje gezien, want jullie zaten een tijdje achter mij.

Gingen iig bij knp Hoevelaken richting Utrecht. Heb nog effe gezwaaid en de duo zwaaide terug. Reed samen met Hakman (reed voor me op een SP2 zonder sticker).

2 MF-ers gespot op het parkeerterrein bij de Dragraces in Drachten:

full

Jammer dat ik jullie al eerder gespot had toen jullie op de snelweg gewoon doorreden bij de Guzzi met pech waar ik wèl voor gestopt was B|
Guzzi was niet te repareren ( kwam aan alle kanten olie uit het blok :X ) en werd opgepikt, maar dat konden jullie niet zien/weten natuurlijk )

Ik haalde jullie weer in toen jullie afsloegen naar het tankstation en wees nog ff naar m'n nummerplaat ;)

2 MF-ers gespot op het parkeerterrein bij de Dragraces in Drachten:

(Afbeelding)

Jammer dat ik jullie al eerder gespot had toen jullie op de snelweg gewoon doorreden bij de Guzzi met pech waar ik wèl voor gestopt was B|
Guzzi was niet te repareren ( kwam aan alle kanten olie uit het blok :X ) en werd opgepikt, maar dat konden jullie niet zien/weten natuurlijk )

Ik haalde jullie weer in toen jullie afsloegen naar het tankstation en wees nog ff naar m'n nummerplaat ;)
Hebbie geen pics van de dragraces ? Niks gemist dus. :+

Stiekeme plaag post :P

Zo zie je nooit een sticker en zo elke dag wel een paar.
Vanmiddag rond de klok van 18 uur op de N207 bij Leimuiderbrug. We moesten wachten voor de brug. Een gele triumph en een blauwe honda (brik volgens mij ;) ) Lekker wedstrijdje gedaan jongens :Y

Op zondag 17 juli 2005 01:56 schreef Diederik Jan het volgende:
Zaterdag 16 juli om 15.37 uur in Zoetermeer ter hoogte van de Esso bij het Silverdome. Een honda hornet? Ik heb nog gespot geroept toen het stoplicht net op groen sprong, maar dat begreep je niet helemaal denk ik Je draaide de a12 op.

Ik draaide ook de a12 op en bleef op de afrit rijden om naar de N209 te gaan richting Hazerswoude en toen heb ik nog twee mf stickers gezien die daar rechtsaf sloegen. Was te ver weg om te zien wat voor motoren het waren.

That was me. Ik hoorde je wel, maar het stoplicht was inderdaad net op groen gesprongen. Ik keek nog in mijn spiegels toen ik de snelweg op ging, maar zag je niet meer. Bij deze dan nog :W

Ha je begreep het dus toch :thumb:

Laatst bewerkt:
Hebbie geen pics van de dragraces ? Niks gemist dus. :+

Stiekeme plaag post :P
Nope, liepen zat lui rond met professioneler spul dan ik bij me had zodat ik de camera maar in m'n zak heb gehouden.
( Niels, Girl en Techno bv en zij mochten ook bij de startlijn staan )

De piccies zullen wel volgen in het "Drachten"- Topic neem ik aan.

Owja, volgens Ketelbinkie heb ik (hij dus ook :+ ) Localhero gespot. Hij reed een tijdje achter ons aan en speerde er vandoor. :Y

Edit:
Nope, liepen zat lui rond met professioneler spul dan ik bij me had zodat ik de camera maar in m'n zak heb gehouden.

Ik heb ze net bekeken, wel gaaf hoor maar dat denemarken is mij net ff te ver hoor. :+
Maybe next time. :9

Laatst bewerkt:
Zaterdagavond, 16-7, op een matzwarte ducati 749? :9~

Je was zelf ook helemaal in het zwart.

Nederlandse plaat met sticker op de boulevard in Knokke, BE

Gespot :

GirlR1100S,Technolab,BMWpiloot,Choppy,Nitromax,PHCRitzen,MrBollox, en ongetwijfeld nog veel meer....

Vanmiddag op de Lekdijk... Lady J (althans..dat stond op de kuip :Y ) en een blauwe SS ... ik reed met nog een stuk of 13 XJRretjes jullie tegemoet....(ik had een jas aan met "Hellfire" er op... )

(Roadrad zit er zwaar aan te denken zijn nick daarin te veranderen)

Zondagmiddag omstreeks 14.45 op de A7 richting Heerenveen. Een zwarte ?? , je bleef rustig achter die caravan hangen. Ik ben je twee keer gepasseerd om nog eens goed te kijken wat je nu reed... Weet t nog nie.. :)

vanochtend rond 12 uur bij de Mac in Spijkenisse een rode fireblade bij een uitje van de CBR club oid. Ik zat tussen die andere groep motorrijders, was een uitje van de catclub :P

Vandaag een GSX-R wat weet ik niet was een zwart met rood , bouwde een wheely bij de Cafe Centraal de Pet net naar de Texaco , ik keek nog snel achterom omdat ik wat gebler hoorde en zag als het goed is nog een blauwe vlek , wweet niet zeker of het een MF'er was

vanochtend in scheveningen om 10:30 bij een BP pomp een rode suzuki(een gs 400 geloof ik) de straatnaam ben ik ff kwijt
die heb ik ook gespot,staat daar wel vaker,dus wie werkt er bij de bp ?

Ik ben voorlopig weer even uitgepost....
Heb er dit weekend na deleten nog 469 over gehouden.. en daar een klein deel van gepost... Was wel enorm heftig.. U2 was wat dat betreft zachtjes.... Ben ik even blij dat ik kappen kon lenen van Sarembe racing! Zal binnenkort maar even kappen gaan halen. Over een maand zijn de finals misschien dat ik daar weer even op de baan gaan staan platen schieten. Is best leerzaam.. en het kan altijd beter nietwaar?

Dat was ik :) .
Ik reed ver op reserve en was dus eigenlijk een beetje aan het suffen. Moest de pomp nog halen.. Toen je gas gaf viel het kwartje pas :P .

Gefeliciteerd! *O* Mooie fiets.

Trouwens m'n tweede spot door een mod. :+
Ik dacht al, wat een enthousiasme :P ;)

@Joost_sv Sv 650 s..

Heb je briefje gevonden in Hengelo (Gld)....

:W

Trouwens heb daar ook nog een rode Suzuki GS500 gespot op de parkeerplaats! :Y

Door fitrefo op 16-07-2005 21:59

vandaag om 1 uur in hilversum: Sp1ke, (denk ik), in ieder geval een SP1, rood, met vriendin? achterop. kruising johan gerardtsweg voor het stoplicht richting mediapark.

@fitrefo

Was dus zaterdag, was jij ook op de motor?
Ik zat namelijk achterop en heb je niet gezien! :W

Zaterdag heb ik een paar motorfietsen geparkeerd gezien met sticker in barneveld bij de klasiekerrace. En vandaag in halle op de Zwarte cross heb ik er volgens mij nog eentje zien rijden vanaf het parkeer terrein, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik zag het ff niet zo helder. Maar hier zullen er zeker wel meer geweest zijn.

Kan het zijn dat ik Kato vanmorgen rond 11:3u gespot heb? Ik reed op dat moment op de A28 H'laken -> Utrecht. Zag aan de andere kant komende vanaf Maarn/A'foort-Zuid iemand rijden die qua kleurencombo aardig op Kato leek. Was iig een groene naked bike.

Yep, zal em geweest zijn op weg naar A'dam voor ritje aldaar!! Moest ie om 12 uur zijn..dussss ;)

Vrijdag 15-7 PunisherADF gespot, en gister 16-7: Jundie, SilverShadow, RML, Joyce666, Witty Princess, Denizz en JJmotosport gespot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan