10 minuten in de tuin om de planten in de potten water te geven ( de rest krijgt zometeen wel genoeg ben ik bang) en 2 spots !
Eerst kwam Manolo voorbij, zag geen sticker maar z'n motor is herkenbaar genoegmet z'n "Duitse" kont Aardige combinatie, eerst Manolo op z'n kale streetfighter gevolgd door een volledig opgetuigde Goldwing Manolo spotte ook terug, stak z'n hand op.
Nog geen 5 minuten later in tegengestelde richting ( op weg naar huis dus ) VFR750r_fanatic, terugkomend van een langer reisje dan zo maar een ommetje aan z'n volle bepakking te zien. Ook hier een wederspot ( groet en toeter)
Door M91 op 23-07-2005 18:02
Vanmiddag op de A15 tussen Geldermalsen en knooppunt Deil een volgepakte rode VFR. Ik kwam je voorbij rijden en toeterde nog ff! (Zwarte ZX10R)
Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Dirk130 het volgende:
vanmiddag gespot rode vfr op de moerdijkbrug rond 1550 uur. Ik was de vervelende gele bestelbus. Jij reed achter een auto met vouwwagen aan
10 minuten in de tuin om de planten in de potten water te geven ( de rest krijgt zometeen wel genoeg ben ik bang) en 2 spots !
Eerst kwam Manolo voorbij, zag geen sticker maar z'n motor is herkenbaar genoegmet z'n "Duitse" kont Aardige combinatie, eerst Manolo op z'n kale streetfighter gevolgd door een volledig opgetuigde Goldwing Manolo spotte ook terug, stak z'n hand op.
Nog geen 5 minuten later in tegengestelde richting ( op weg naar huis dus ) VFR750r_fanatic, terugkomend van een langer reisje dan zo maar een ommetje aan z'n volle bepakking te zien. Ook hier een wederspot ( groet en toeter)
fanatic heeft 1 nachtje in almelo geslapen bij bizz ivm een verjaardagdus was een lang weekend
Zag hem vanmiddag staan,bijna meer band dan auto
Gisteren (23-7) zo rond tien over twaalf ('s middags) een MF-sticker gespot op de grote rotonde bij Woudenberg. Motor was een (super)sport, Rood, zwart en wit al ik be goed herinner. Berijder had een bijpassend pak, zelfde kleuren, overwegend rood en met koeiwenletter "Dainese" erop. Merk motor heb ik niet meer kunnen vaststellen, zag de sticker pas toen je al voorbij was.
'k Denk dat ik 't ben, onderweg naar Cadzand-Bad.
Ik reed achter m'n zwager in blik (grijze Seat Cordoba met vouwcaravan).
@Dirk130: Vervelend? Volgens mij reed voor jou een grijze BMW die ik vervelender vond (links of in het midden blijven hangen). Toen ik jou en deze vervelende BMW (rechts) inhaalde om achter m'n zwager te blijven, reed jij een stukje achter mij tot na de afrit naar een andere snelweg (A58 ???, weet het niet meer) waarna je ons voorbij ging? Had even getoeterd, dan had ik direkt gezwaaid, want ik vermoedde een MF-er in deze gele bus omdat je mede-passagier al zat te kijken en te lachen?
@M91: Als ik het ben geweest (je hebt me al eerder gespot vanuit een zwarte Corolla), ik heb je niet horen toeteren. Onderweg ingehaald door een 25 - 30 motoren (we reden met een snelheid van 90 / 95 km), maar geen ene sticker gezien?
Bedankt voor de spot,
Jan
gespot op de singel in gouda
een rode rsv mille 2004 met mee gespoten spiegels
kan dit gimli zijn?
reed samen met nog een aantal motoren, ik was degene op die zilveren zx6r die tegemoed kwam rijden.
groeten hengel
Is toch die bike van Dash of nie
dat waren mijn broetje en ik, heb je mijn motor niet gespot:
(Afbeelding)
ik zag je pas toen we weg gingen, bij de uitgang van eht terrein, je wachtte op iemand.
Ach, je bent niet de enige, ben al een paar dagen niet gespot geweest.Ik rij me eigen een slag in de ronde maar ik wor nie gespot....
Kom dan allemaal maar naar de sponsortoertocht op 18 september dan spot ik jullie allemaal.......
man das de herhaling van de 100e herhaling.Gisterennacht Fighternorrie gespot om 00.25
Waar:
Bij EnjoyTV (voormalig RobTV),was Benz aan het polijsten en weer later met
een blauw spuitpistool bezig en (blauwe) verf in trechter aan het gieten.
Met blauwe spuitpistool bezig naast gifgroene kast.
Deed later masker op en ging bumper spuiten.
Dat moet ik dan wel geweest zijnZojuist gespot op de A9 (vlakbij de A2):
Een zwarte BMW Z4 met sticker...
Ja, dat is een oto (watje)
[me]Dirkie zat ingeblikt....
[/me]
Vanaaf rond 18.00 uur in Waarder Tassie gespot uit het keukenraam
Dat moet ik dan wel geweest zijn
Jij geen stickert op je blik? Of heb ik nie goed opgelet
Grtz
Ja dat was ik
Bedankt
dan is je vriendin ook gespot!!!Yep dat was ik..... De GSX-R die bij me reed was mijn vriendin... wat er achter reed hoorde er niet bij..... Klonk trouwens goed toen je wegreed....
Aha, nee de jouwe niet gespotdat waren mijn broetje en ik, heb je mijn motor niet gespot:
(Afbeelding)
ik zag je pas toen we weg gingen, bij de uitgang van eht terrein, je wachtte op iemand.
Aha, nee de jouwe niet gespot
Sorry, maar daarbij: hij valt ook niet zo op
Ik denk dat je me verward met een andere enge kale vent(ik had een zwart tshirt aan met daarop: brother rat...
We waren na de zijspanrace naar huis gegaan
Wij waren met de koekblikoh, dan heb ik dus een ander gespot
ok, wie was dat dan op een FZ achtig ding?