[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 2 spots:

Nummer 1: 12.00 uur A4 ri Amsterdam tussen Burgerveen en Brugrestaurant

Streetfighter (kenteken MT-88-**), gebaseerd op een oud model Yamaha :? Het was een zwarte motor, met delen van het frame groen gespoten.
De berijder had een leren Lucky Strike jas aan en een witte helm op. Hij zat erg driftig om zich heen te kijken, maar volgens mij omdat 'ie geen spiegels had O-) .

Nummer 2:

16.45 A2 ri Utrecht thv afslag Ouderkerk a/d Amstel

Blauwe motor met Bos demper. Kenteken niet gezien. Het merk heb ik in de snelheid even niet kunnen ontdekken, maar ik dacht dat het een naked bike was. Berijder had een blauw met zwart pak aan, rugtas op (?). Ging er volgens mij bij Ouderkerk af (net als ik) en daarna heb ik hem niet meer gezien.
In de hoop dat je bij het stoplicht zou staan, heb ik al rijdend "MF" op een stukje papier geschreven, maar het mocht niet baten :N

In beide gevallen reed ik in een rode Dirk van den Broek vrachtwagen (Volvo, trekker/oplegger).

vanmiddag in levende lijve gespot: Arckira, in het Zuiderpark.
leuk je gesproken te hebben :)

gespot ergens in noordhoven te zoetermeer op een parkeerplaats:"

Rode Renault, space wagen achtig iets met mf stikkert :} :} :}

Ow ja had ook nog gezien dat de auto uit breda kwam, wie ow wie??

vandaag op de molenstraat in zaandam in een garage maatje van mij kocht er een kuipensetje voor een gsxr en toen zag ik een yamaha staan met stickert

Gespot in bank-hang-pak, vrouwelijke MF-ster met blauwe ogen, vers gekleurd (en geknipt) haar en vriendelijke glimlach.

Tijdstip ongeveer: NU
Plaats delict: Groot Ammers.
Nog te spotten tot nader orde.

Ra, ra, wie is het?
}) _O-

Laatst bewerkt:
Gespot in bank-hang-pak, vrouwelijke MF-ster met blauwe ogen, vers gekleurd (en geknipt) haar en vriendelijke glimlach.

Ra, ra, wie is het?
}) _O-
geen idee??? je poes :?

Laatst bewerkt:

Ra, ra, wie is het?
}) _O-

Vertel vertel *O* *O*
't klinkt wel leuk hoor ;)

Vanavond op Scheev Jorge24 en maatje (sorry, ff je nick kwijt, zat een 5 in... O-) ), was wel ff gezellig ;)

Grtz

Laatst bewerkt:
Gister (26 juli) op Noordelijke Esweg in Hengelo een gele volgens mij naked yamaha?? :? .
Stond geparkeerd daar.
Vd week ook al een keer eerder gezien in die buurt trouwens.......

In Den Bosch

tijd : 13.05
gespot vanuit de Bus

vlakbij waar Rijkswaterstaat ook zit op diezelfde weg

Een middel/donker blauwe motor
met zijkoffers
en Kuip
met Stickerrrrrrrr
T Merk kon ik vanuit de bus nie lezen.. t was met schuine letters ofzoiets

stond nog andere motor naast ( zonder sticker )

Wieeeeeee was daaaa !!!!

Daaaa was ikkeeeee!!!

M'n eerste spot :} Kewl, thx! Het merk staat overigens op de tank, maar daar zit zo'n bagster overheen dus dat heb je niet kunnen lezen. ;)

Daaaa was ikkeeeee!!!

M'n eerste spot :} Kewl, thx! Het merk staat overigens op de tank, maar daar zit zo'n bagster overheen dus dat heb je niet kunnen lezen. ;)

Wat gaaaf he ?? *O* :} :}

Wij ( Lief Draakje en ik ) al steeds kijken of er al gereageerd was
Een bus rijd namelijk ook vrij hard voorbij en kon die chauffeur niet ff vertellen te stoppen wahahahhaa

Maarre.. Ook wij kregen zo kick van YEAHHH STIKKERTJUHHHHHHH.. hahaha

Op naar de volgende :}

Morgen gaan mn dochter en ik weer bussen.. Via Eindhoven naar Tilburg of Helmond ook ff enzo.. voor 5 euro met ons 2 door heel brabant heen met alle bussen _O- :}

Gespot
Blauwe Ford Mondeo met autosticker achterop de achteruit in hoorn op de provinciale weg rond half 12!

gespot op de singel in gouda
een rode rsv mille 2004 met mee gespoten spiegels
kan dit gimli zijn?

reed samen met nog een aantal motoren, ik was degene op die zilveren zx6r die tegemoed kwam rijden.

groeten hengel

dan heb ik um ook gespot toch :?

:+

gespot ergens in noordhoven te zoetermeer op een parkeerplaats:"

Rode Renault, space wagen achtig iets met mf stikkert :} :} :}

Ow ja had ook nog gezien dat de auto uit breda kwam, wie ow wie??

je bent zelf ook gespot DOOR MIJ 8-) ;) stond 3 meter van je af in stadshart was met me vriendin aan het winkelen tot ik opeens een Kawa hoorde brullen... en dat was jij ;) mooi geluid trouwens... :9~

ook nog een BMW geparkeert bij een klein bedrijfspand (in zoetermeer) met de MF sticker op de rechter zijkoffer -O- wie o wie ? :P

Gisternacht om half 2 ofzo op de A27 Zeta boy gespot toen ie me inhaalde (en hij herkende mij ook :P ).
Ik ging even terug naar huis, reed achter die alto aan (maar dat had je al door volgens mij).

je bent zelf ook gespot DOOR MIJ 8-) ;) stond 3 meter van je af in stadshart was met me vriendin aan het winkelen tot ik opeens een Kawa hoorde brullen... en dat was jij ;) mooi geluid trouwens... :9~

ook nog een BMW geparkeert bij een klein bedrijfspand (in zoetermeer) met de MF sticker op de rechter zijkoffer -O- wie o wie ? :P
whahahahahaha dat meen je :P Ja ff boodschappies op de markt halen ;)

Maar thanks voor het compliment over me uitlaatje 8-)

Vandaag gespot in Utrecht bij een bepaalde zaak: Jessy ;)

iemand op een bandit1200 sprak mij net aan bij het stoplicht op de provinciale weg door Hoorn... je dacht dat ik op MF zat, vind ik knap aangezien ik al een half jaar geen sticker meer heb :+

iemand op een bandit1200 sprak mij net aan bij het stoplicht op de provinciale weg door Hoorn... je dacht dat ik op MF zat, vind ik knap aangezien ik al een half jaar geen sticker meer heb :+
Misschien rijd je op de weg net zo irritant als je avatar op de pc is
:+ O-)

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan