[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k Denk dat ik 't ben, onderweg naar Cadzand-Bad.
Ik reed achter m'n zwager in blik (grijze Seat Cordoba met vouwcaravan).

@M91: Als ik het ben geweest (je hebt me al eerder gespot vanuit een zwarte Corolla), ik heb je niet horen toeteren. Onderweg ingehaald door een 25 - 30 motoren (we reden met een snelheid van 90 / 95 km), maar geen ene sticker gezien?

Bedankt voor de spot,
Jan

Snap ik gelijk waarom je zo rustig reed! :]

Het kan trouwens wel kloppen dat je geen sticker gezien hebt hoor... O-)

[me]M91 is vanmiddag nog gespot door Niels. :+ [/me]

Net gespot A13 en later Utrechtse baan afslag Voorburg bij de stoplichten MaRRioBlade en andere gast met een blauwe R1. Jullie reden in blik met de motor op een aanhangert.. ik zat naast m'n pa in een rode M'Benz vito :) Gast met R1 moest wel lache dat ik ff aandachtig naar je R1 zat te kijken :)

vanmiddag gespot op de mercuriusstraat in hilversum
rood paars kawasaki zzr 600

gistermiddag om half 4 gespot op de overgang A12 naar A27, een zwart grijze R1 met bereider in rood pak en een SRAD, blauw met bereider ook in het blauw. heb nog geprobeerd een foto te maken maar batterij was leeg.. (ik zat in blik)

yep dat was ik :Y :Y samen met soes :Y :Y
btw is een R6

was ff daar voor naar een shoot geweest :P :9 :P :9

full

Vandaag heb ik heel wat motoren gespot op Zandvoort. Wat was het nat zeg!
yip waren wij ook B| B|
het was regen regen en nog eens regen :(
heb de motor maar niet van de aanhanger gehaald :N :N

aangemeld als baco op post 19 -O-

full

na een paar weken met de auto gegaan te zijn vandaag weer met de motor. Spotte direct Mdevil op zijn weer strak gezette gsx.

na een paar weken met de auto gegaan te zijn vandaag weer met de motor. Spotte direct Mdevil op zijn weer strak gezette gsx.

En teruggespot, bedacht me ineens dat je mischien wel met pech stond :+

sorry voor het doorrijden, maar kennelijk was er niets aan de hand })

En teruggespot, bedacht me ineens dat je mischien wel met pech stond :+

sorry voor het doorrijden, maar kennelijk was er niets aan de hand })
Was inderdaad niets aan de hand. :N
Ik stond daar even om aan Inga door te geven dat het SPATT (SPijkernisser Anti Terroristen Team) weer onder het fietsbruggetje stond. met twee man anders verveel je je zo in je auto. :(

En anders had ik wel even naar huis gelopen dus geen probleem.

Net gespot A13 en later Utrechtse baan afslag Voorburg bij de stoplichten MaRRioBlade en andere gast met een blauwe R1. Jullie reden in blik met de motor op een aanhangert.. ik zat naast m'n pa in een rode M'Benz vito :) Gast met R1 moest wel lache dat ik ff aandachtig naar je R1 zat te kijken :)
die ander was hoogstwaarschijnlijk crach

Vanochtend 26-07 rond 8:10 op de A10:

kon 't niet goed zien, maar leek een blauw / witte CBR, met kenteken MD-77-xx Met een nogal kleurige helm.

gister verschillende MF-ers gespot op zandvoort :W

te nat om lekker te knallen :( :( :(

die van mij is ook de aanhanger niet af geweest B| B|

Vanochtend 26-07 rond 8:10 op de A10:

kon 't niet goed zien, maar leek een blauw / witte CBR, met kenteken MD-77-xx Met een nogal kleurige helm.

Yes! Weer eens een keer gespot *O*
Blauw/grijze CBR..dus close enough! kenteken MH-77-xx...wederom bijna perfect! Kleurige helm...check! That's me :P
Was jij ook op de motor?

Centrum van Haarlem, rond een uur of 11.30: een groene off-road met een MF-sticker! Wie o wie??

Yes! Weer eens een keer gespot *O*
Blauw/grijze CBR..dus close enough! kenteken MH-77-xx...wederom bijna perfect! Kleurige helm...check! That's me :P
Was jij ook op de motor?

nope, niet op de motor, reed met m'n koekblik helemaal rechts, kwam geloof ik net de A10 op draaien, toen ik een motor 2 banen links van me voorbij zag komen. viel niet mee, maar heb toch nog wat puntjes goed dus.. was ook te ver weg om er achteraan te rijden, en je overdreven duidelijk te maken dat je gespot was!

Ben ik nog gespot ?
Heb 500km gereden om een kado voor me vaders verjaardag te kopen in Duitsland.
Ben ik Aachen geweest. 8-)

ongeveer een half uur geleden een Suzuki GSF 1200 gespot op de Lutmastraat in Amsterdam, kenteken MY-??-RG, motor uit 1998 (RDW rules :9 ) Wie voelt zich aangesproken?

Gr. Jeroen

In Den Bosch

tijd : 13.05
gespot vanuit de Bus

vlakbij waar Rijkswaterstaat ook zit op diezelfde weg

Een middel/donker blauwe motor
met zijkoffers
en Kuip
met Stickerrrrrrrr
T Merk kon ik vanuit de bus nie lezen.. t was met schuine letters ofzoiets

stond nog andere motor naast ( zonder sticker )

Wieeeeeee was daaaa !!!!

Centrum van Haarlem, rond een uur of 11.30: een groene off-road met een MF-sticker! Wie o wie??
klinkt eerder als mosseltje

rikkie uc

mossel je bent gister gespot zonder handschoenen door mij en jessy :( :9

Om uurtje of 1715 in DELFT op de hoek mekelweg / stieltjeseg, vlak bij de shell expres, iets zeer kleurigs en snel ook wel geloof ik. Ik had weinig tijd, was met verkeer bezig, maar zag nog wel een tweede blauw vlakje op de nummerplaat in mijn spiegel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan