Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
'k Denk dat ik 't ben, onderweg naar Cadzand-Bad.
Ik reed achter m'n zwager in blik (grijze Seat Cordoba met vouwcaravan).
@M91: Als ik het ben geweest (je hebt me al eerder gespot vanuit een zwarte Corolla), ik heb je niet horen toeteren. Onderweg ingehaald door een 25 - 30 motoren (we reden met een snelheid van 90 / 95 km), maar geen ene sticker gezien?
Bedankt voor de spot,
Jan
dat waren kpl op zn nieuwe r6 en ikgistermiddag om half 4 gespot op de overgang A12 naar A27, een zwart grijze R1 met bereider in rood pak en een SRAD, blauw met bereider ook in het blauw. heb nog geprobeerd een foto te maken maar batterij was leeg.. (ik zat in blik)
gistermiddag om half 4 gespot op de overgang A12 naar A27, een zwart grijze R1 met bereider in rood pak en een SRAD, blauw met bereider ook in het blauw. heb nog geprobeerd een foto te maken maar batterij was leeg.. (ik zat in blik)
yip waren wij ookVandaag heb ik heel wat motoren gespot op Zandvoort. Wat was het nat zeg!
na een paar weken met de auto gegaan te zijn vandaag weer met de motor. Spotte direct Mdevil op zijn weer strak gezette gsx.
Was inderdaad niets aan de hand.En teruggespot, bedacht me ineens dat je mischien wel met pech stond
sorry voor het doorrijden, maar kennelijk was er niets aan de hand
die ander was hoogstwaarschijnlijk crachNet gespot A13 en later Utrechtse baan afslag Voorburg bij de stoplichten MaRRioBlade en andere gast met een blauwe R1. Jullie reden in blik met de motor op een aanhangert.. ik zat naast m'n pa in een rode M'Benz vito Gast met R1 moest wel lache dat ik ff aandachtig naar je R1 zat te kijken
Vanochtend 26-07 rond 8:10 op de A10:
kon 't niet goed zien, maar leek een blauw / witte CBR, met kenteken MD-77-xx Met een nogal kleurige helm.
Wij waren met de koekblik
Klinkt als de BMW van BikertrashCentrum van Haarlem, rond een uur of 11.30: een groene off-road met een MF-sticker! Wie o wie??
Yes! Weer eens een keer gespot
Blauw/grijze CBR..dus close enough! kenteken MH-77-xx...wederom bijna perfect! Kleurige helm...check! That's me
Was jij ook op de motor?
Vandaag heb ik heel wat motoren gespot op Zandvoort. Wat was het nat zeg!
klinkt eerder als mosseltjeCentrum van Haarlem, rond een uur of 11.30: een groene off-road met een MF-sticker! Wie o wie??