Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond, rond een uur of 5 denk ik:

De afrit vanaf de A22, naar spaarnwoude/velsen-zuid. Ik reed op de srx langs de file heen en zag een helmpje temidden van alle autos, en toen ik je passeerde zag ik je sticker. Ik stak me hand nog uit maar weet niet of je dat gezien hebt.

Volgens mij was het een R1/R6 aan het achterlicht te zien!

Bij deze

Tsjah, jij reed die grote weg op richting Wijk bij duurstede. Ik ga daar door (niet echt lekker stukje) maar rijd vervolgens via stukje rijndijk en weer lekdijk? naar amerongen. Laatste stukje is namelijk ook erg lekker

'Vanmiddag in AMSTERDAM

Welke MF'er heb ik een hand geschud naast Het paleis op de dam?

Kon je niet zo goed verstaan door je kappie in je helm dus nickname heb ik iig niet gehoord.
Wie o wie

Vanochtend

Rood-Zwarte VFR 400 (nickname die je riep kan ik niet vinden)

Leiden, van de Europaweg tot Plesmanlaan

jammer van de Apple-sticker op je helm

Dezelfde VFR 400R is gespot op de HS leiden (da's gewoon een klein stukkie door vanaf de Plesmanlaan .

Je liep net weg bij je motor, toen zag ik je sticker pas. Was te laat om "gespot" te roepen . Volgende keer dan zit er een briefje onder

Dat was ikke, onderweg naar Antwerpen voor me werk......mooie SV

Even later voorbij Dordrecht nog een MF'er gespot ik zat in de file maakte ruimte voor je en je stak je rechterbeen uit, je reed achter een andere moto aan...

Kenteken : MP-LH-??
Tijd: 17;34
A 16

Bij deze gespot wie o wie

'Vanmiddag in AMSTERDAM

Welke MF'er heb ik een hand geschud naast Het paleis op de dam?

Kon je niet zo goed verstaan door je kappie in je helm dus nickname heb ik iig niet gehoord.
Wie o wie

Hoppa, dat was ikke!

Kwam net van m'n werk en was bijna thuis....

Volgens mij zag ik je ook bij het stoplicht staan maar zag ik geen mf stickert, of vergis ik me nu?

Vanmorgen op de A27, rond 7:30, net voorbij de stichtsebrug, in de richting van hilversum.
Een zwart/paarse Suzuki GSXF, zonder stikker. echter herkende ik je van de MFF wheelyday..

[Me="inSaNo"]zat (voor het eerst deze week) weer eens in het blik op weg naar mn werk..[/Me]

Gisteravond rond 18.00, op de weg Eelde/Glimmen, ter hoogte van de benzinepomp/carpoolplaats. Een gifgroene (duh) Kawasaki ZX-6R (model 2002 gok ik).
Je sloeg net voor de benzinepomp rechtsaf, de verkavelingsweg op.

Ik reed in het koekblik van de zaak richting Eelde en zag nog net de sticker op je kentekenplaat.

Same @ me, sp1/2 tussen halfweg en haarlem in samen met een oer gixxer

thunderace @ zandvoort nog even gemeld dat ie gespot was

Tevens haantje en fab-ian gespot

Laatst bewerkt:
Gespot: zwarte VW Polo met mf sticker, A27 op de Stichtse brug, rond 7.25 oid

Laatst bewerkt:

Gister (woensdag) :

Gele VTR1000f firestorm met volgens mij een stel leovincies eronder, erg mooi geluid iig.
Was rond 13:00 - 13:15 bij leeuwarden noord, voor de grote wielen en aqua zoo langs..

Ik reed nog een tijdje naast je (in koeklik) en toeterde 2 x maar je hoorde schijnbaar alleen het geweld van je uitlaten

Bij deze, gespot

U wil een lintje of wat?
Goeie actie hoor daar niet van, maar om dat nou in het gespot topic te zetten

Zo klink je wel erg vol van jezelf
Nee hoor geen lintje
Ik vond het eigenlijk wel een beetje spannende actie zo midden op de fly-over..

De spot die ik hier postte was meer om het topic terug te vinden onder mijn eigen onderwerpen.

Maar zoals je al zegt, ik moet niet overdrijven

Laatst bewerkt:
Gisteren, rond 17:15 in De Bilt: rood/wit/paarsige CBR (volgens mij). Ging bij de stoplichten linksaf richting Zeist/Amersfoort.

Hey Mover,

Dat kan ik best geweest zijn. Effe by the way, jij werkt toch ook bij Grontmij???

Gespot: zwarte VW Polo met mf sticker, A27 op de Stichtse brug, rond 7.25 oid
Ik was het niet, maar ik heb ook geen MF sticker erop zitten Ik heb die polo ook al een aantal keer gezien en hier gepost, maar er is nooit reactie op gekomen...

Vanmorgen rond 8:00 uur wel weer Miertje gespot

Afgelopen dinsdag in helmond op de traverse een baluwe R1 en een gsxr ouder type. Ik was op een Buell 1125R proefrit dus geen MF stickert

Ik was het niet, maar ik heb ook geen MF sticker erop zitten Ik heb die polo ook al een aantal keer gezien en hier gepost, maar er is nooit reactie op gekomen...
k weet dat jij het niet ben
heb die polo ook wel eens eerder gespot, maar ook nooit reactie gehad, nou ja dan maar niet hoor

k weet dat jij het niet ben
heb die polo ook wel eens eerder gespot, maar ook nooit reactie gehad, nou ja dan maar niet hoor
Ik heb sinds vandaag een grijze Polo... dus niet meer op een zwarte letten

was minder blij met het weer gister

Laatst bewerkt:
Hey Mover,

Dat kan ik best geweest zijn. Effe by the way, jij werkt toch ook bij Grontmij???
[me=zoekt foto op in CBR-topic][/me]

Klopt helemaal! Jij was het inderdaad, en ik werk inderdaad ook bij Grontmij (daar hadden we het al eens over gehad ). Zag dat je ook meerijdt met het toertochtje wat we aan het organiseren zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.