Haha, leuke spot man!
Ik dacht nog: Wat gaat die gast er dicht langs... Oei, hij stopt
Door omstandigheden heb ik nog niet zoveel behoeften aan motorrijden, daarom in koekblik... Dat ik je bij de nickname ken is omdat mensen in m'n omgeving je ook wel eens spotten.
Ik zie je vast nog wel eens rijden, let in het vervolg op een groene Kawasaki ZX7R
Ik heb ook weer iemand gespot. Geen idee wie of wat, maar ik zal even een beschrijving geven.
Zwarte motor, dikke vette uitlaten (2 stuks) en nummer 20 voorop. Ter hoogte van Abcoude op de A2.
Gespot bij de Esso / hoofdweg / Harderwijk : "onderkruipsel" op haar r6 met vriend op de TL1000(?)
Gespot
(en heel veel plezier gewenst bij de bergtraining in juni - wij gaan met pinksteren!)
ff spammen
http://www.lcvm-bergtrainingen.nl/indexmotor.html
Op de SuperDuke met Akra's op de terugweg van de TOMS training op Zandvoort.
Zal er naar uitkijken, en naar de mensen uit je omgeving ha ha
Voor zolang het duurt, ga eind deze maand verhuizen naar West-Friesland, maar zal nog vaak zat hier de buurt onveilig maken.
Jammer dat die omstandigheden er zijn voor je kerel, maar komt vast goed
Tot spots
wanneer*vanmorgen
tijd*06:25
locatie*oprit van Zevenaar de A12 op richting utrecht
wat*een zeer dikke associale moddervette Crysler 300C met ubervelgen
had een mf sticker op kentekenplaat achter
Ruilen tegen een Daihatsu applausse
Wie-oh-Wie heb ik vandaag gespot??
Tussen 16:30 en 17:00 uur op de A6, vlak voor de hollandse brug?
Ben even kwijt wat voor motor je reed want mijn aandacht lag op die zwarte HANEKAM op je helm
Zag nog net dat je de paralelweg opreed langs de A6, afslag Almere stad-west.
Ik op een overwegend gele CBR600F
Bij deze, U BENT GESPOT
Ha.... dan gaan wij elkaar misschien wat vaker spotten
Gisteravond op de motorparkeerplaats in scheveningen:
Blauwitje
Fazero
MissTR46
En jouw heb ik paar maanden ook gespot! Toen kwam jij bij de Campina net in dat lekkere bochtje voorbij! Ook een keer gepost 1 of 2 delen terugEn jou heb ik zondag op de A2 bij Den Bosch gespot
Zal rond elfe geweest zijn..
Haha ik zag jouw zwarte vfr ook staan. Hehe. Ik zag je ook nog op het uitzigd punt bij cochem. Leuk gehad daar? Ik heb vooral zaterdag en zondag avond super lekker gereden daar.