[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
De zonnestralen verlichten de Nederlandse wegen, dus de motoren worden weer de schuur uit gerold _O-

Gezellig toch; al die motorrijders weer op straat *O*

Weer onverwacht leuke gesprekken bij de pomp, terasjes.
Naar je werk rijden en achter je kijken en merken dat je in ene voorrijder bent geworden van een heel groepje en dat ze braaf overal volgen *D
Automobilisten die weer een beetje gewend raken aan ons :Y
Gezellig weer zwaaien naar elkaar :W

Kortom; het is weer lente !!!! *O*

14:00 een Groene ZX-6r door de Rijnstraat in Woerden :W Bestuurder was in het groen/zwart leer.

Laatst bewerkt:

Naar je werk rijden en achter je kijken en merken dat je in ene voorrijder bent geworden van een heel groepje en dat ze braaf overal volgen *D

Inderdaad. Mijn eerste lente, maar ik geniet :D

Zekersteweten *O*

Is het al weekend :')

Inderdaad. Mijn eerste lente, maar ik geniet :D

Nog geen jaar oud, en nu al kunnen MF'en en motorrijden :?

:} :+

Laatst bewerkt:
Ter volledigheid: Mijn eerste lente met een motor en motorrijbewijs :P

images

:+

Wat voor fiets was het nou precies ?
Hey waterpistool,nou heel beschaafd hoor,een fazer600 ik denk dat je door de lichtval de kleur niet helemaal goed kon zien.
Mijn fout had ik even moeten vermelden O-)
Enjoy the spring :] :] :] :] :] :] :] :] :] :W Gr Jimmy.

Vanmiddag op Schiphol-Centrum, bij de Inspecteurspassage achter een bushalte, een "gespot"-briefje op een tank van een zwart Monster achtergelaten.
Kenteken: M..L..

Was voorzien van een flag aan zijn schijfremslot, "Remove before flight" en tenminste niet aan de sleutels... |(

Laatst bewerkt:
Van het weekend in Cochem (D), oranje gsr600 en rood/blauw/witte cbr600f, stonden naast mij geparkeerd in op het plein in het centrum (samen met nog 100 motoren :P)

Bij deze gespot *O*
Haha ik zag jouw zwarte vfr ook staan. Hehe. Ik zag je ook nog op het uitzigd punt bij cochem. Leuk gehad daar? Ik heb vooral zaterdag en zondag avond super lekker gereden daar.

vanmiddag rond 12 uur amsterdam afslag oud zuid GSX k-7 bestuurder met gele rugzak.
Ik zat in een paars witte gemeente amsterdam oud zuid vuilniswagen aan de rechterkant waar het stuur zit.
Je schoof je motor nog voor me om vervolgens afslag amsterdam oud zuid te pakken

Laatst bewerkt:
Vanmorgen omstreeks 07:00

A20

Blauw witte (suzuki?)

Bordeaux rode rugtas

vlak voor de wegsmalling t.h.v. zevenhuizen

Ton-up: Jouw ondertitel
"De originele & mooiste Black Edition YZF600R, dus is het elke dag DONDERdag"

Mooi kudt voor je, heb je het weekend in zicht, maar komt het nooit dichterbij _O- :')

vanmiddag rond 12 uur amsterdam afslag oud zuid GSX k-7 bestuurder met gele rugzak.
Ik zat in een paars witte gemeente amsterdam oud zuid vuilniswagen aan de rechterkant waar het stuur zit.

Dus aan het roer :Y

Wel het vermelden waard :')

Laatst bewerkt:
Ton-up: Jouw ondertitel
"De originele & mooiste Black Edition YZF600R, dus is het elke dag DONDERdag"

Mooi kudt voor je, heb je het weekend in zicht, maar komt het nooit dichterbij _O- :')Dus aan het roer :Y

Wel het vermelden waard :')

Jep als je probeert te groeten is het makkelijk om te weten wie je groette en aan welke kant ik zat he :+

Vanmorgen om 6 uur bij BP tankstation op de A7 Hoorn-Purmerend.

Een rood/zwarte yahama ? ik zat op je bandenletters te letten :') en toen je je kont naar me toe keerde zag ik de sticker :Y

Bandenletters zijn koel *D

Waar: Q8 Duiven.
Hoelaat : Tussen half 3 en 3.
Wat: Een rood/blauw/witte Honda Cbr.

Je reed met éen hand :X , en toen ik je hoorde, keek ik op, stond bij de Q8. Jij zag mij opkijken, door je olievizier :]

Gespot :W

Rond 16:30u A10 buitenring tussen afslag Volendam en Landsmeer een Kawa (zxr 400)
MF-HP-## Ik ben vlak voor de afslag Landsmeer even rechts naast je gaan rijden en wees naar mijn nummerplaat, alleen had je volgens mij niet helemaal door wat ik bedoelde......

Bij deze dan GESPOT *O*

Laatst bewerkt:
Twee seconden geleden gespot: Een blauw-witte FZR (1000?). Je reed samen met een gele Yamaha Rx en een kawa, maar was de enige met een sticker... Spotplek: kruising Oldenzaalsestraat en de singel te Enschede.

:W

Gespot.

Fazer met sticker
Waar: Bakker Barendrecht

Wie o Wie??

gespotje:

Loeder??????????

ik zag je waarschijnlijk vanaf boeshingerliede komen langs de floriade richting haarlem op die nieuwe weg kan dat om 17.30 uur ??????

Laatst bewerkt:
tussen de A10 zuid (via de rai) en de utrechtse brug om half 6 een rode bestikkerde suzuki

Vanmiddag rond half 5 stond er bij het stoplicht halfweg uit de N200 op een Blauwe R6 met nog een paar motoren, in ieder geval de R6 had een sticker :) Bij deze gespot, ik was het persoon met rugtas op een blauw/witte Suzuki die zwaaide en Halfweg inreed achter een vrachtwagen aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan