Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.

was geen spot, of hij moest mijn lekke achterband niet gezien hebben , toch elke ochtend motor controleren is het advies

Kan ik geweest zijn. Was net bij Motozoom geweest maar rij op een zwarte Kawa met sticker. Rest ook in t zwart...was wel rond 5 uur iig. Zegt dit je wat?

Gespot gisteren dus woensdag 's middags bij de politie accademie in Amsterdam: Groene Ninja. Stond ook iets van pattex84 oid op. Wie o wie?

[me=zoekt foto op in CBR-topic][/me]

Klopt helemaal! Jij was het inderdaad, en ik werk inderdaad ook bij Grontmij (daar hadden we het al eens over gehad ). Zag dat je ook meerijdt met het toertochtje wat we aan het organiseren zijn

Jazekers, lekker met Grontmij-ers. Als ik dan op het lijstje kijk, dan kan het haast niet anders dan dat je Michiel bent.

Tijdens mn avd-examen nog een gele fazer gespot met sticker, randweg eindhoven vlak voor afslag veldhoven

Vanmorgen vroeg, de BMW van Kuikuhnek, niet gespot omdat z'n nieuwe motor waar hij zo blij mee is nog niet voorzien is van stickert

Dus, Kuikuhnek, bij deze niet gespot!

geplaats door Leon G

Gister gespot

Ralph
Zx6r blauw
Badhoevedorp Texaco

geplaats door Leon G

Laatst bewerkt:
Net nog, rond 16:15 een motorscooter (grijs, bestuurder had een licht bruine broek aan, was geen motorbroek ) vanaf de ring van utrecht (a2/a27 samenkomen) jij ging richting nieuwegein, ik richting houten, ik ging zo netjes naar links voor je bij de stoplichten

Laatst bewerkt:

Kan ik geweest zijn. zwarte R1, leer pak met rugzak.

gespotje:

van middag rond 4 uur/ half 5?

WAAR? Amsterdam-osdorp
op de baden powellweg linksafslaand bij stoplicht de tussenmeer op

een GS500E met stikkurt

ik zat achter je bij de stoplicht in een witte blik je keek niet en ik wilde je neit laten schrikken

je ging de clauskinderenweg op en ik rechtdoor

Bij Deze GESPOT

Laatst bewerkt:
Nijmegen rond 14.00
MN-88 huppeldepup... rode motor met een dame erop met lang blond haar. Ik zat in de caddy die je inhaalde toen je rechts afsloeg richting Dukemburg

ik zag vanochtend ergens tussen 10 en 11, volgens mij, een div rijden in Tiel met een stickertje.
Ik kwam vanaf de kant van ochten en jij ging die kant op. Het was ter hoogte van de SMC alarmcentrale.

Laatst bewerkt:
Gespot vanmiddag bij de bandenboer: de motor van TeeWee met alvast een nieuwe voorband...

Zojuist me eerste echte koekblik spot.
Kevin in ze kaniergele wagen.
Beetje jammer met dit weer in koekblik
Maar ben ik nou berucht of beroemd aan het worden in de regio, je noemde me meteen al bij me nickname

Niet te snel oordelen broerlief ik moet ook met blik naar me werk......en geloof me dat is anders geweest

Kan me voorstellen dat je schrikt als hij naast je stopt

hmmmm, door wie word ie dan vaker gespot??

Ha.... dan gaan wij elkaar misschien wat vaker spotten

pffft, hij is er nog niet eens en al vrouwelijke aandacht

Hey Bro staat het in je profiel dat je vrijgezel bent geworden

Hey Bro staat het in je profiel dat je vrijgezel bent geworden

~[/quote]

Geen idee eigenlijk

Even later voorbij Dordrecht nog een MF'er gespot ik zat in de file maakte ruimte voor je en je stak je rechterbeen uit, je reed achter een andere moto aan...

Kenteken : MP-LH-??
Tijd: 17;34
A 16

Bij deze gespot wie o wie
Dat was vast een hele zwarte mooie R1 met mij erop

Ik ben altijd vriendelijk voor koekblikkers die goed in hun spiegels kijken
Zouden er meer moeten doen
Ik heb jou niet gespot, toch wat beter op auto's letten

Toen ik even later door die buien reed was ik wat minder goed gehumeurd

Rij elke dag van Breda naar Rotterdam, met auto of op mn R1. Kom echt nooit MF'ers tegen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.