[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
woendag:

1. Gouwe Aquaduct 0805u ri. Utr.
2. A12 -->A28 0855u
3. Alexandrium oprit A20 ri HvH 2010u

:W

Jah hij was inderdaad erug mooi :Y

en ken t me voorstellen de hemel brak open toen k op de moerdijkbrug reed -O-

Ik al 5 weken Capelle a/d ijssel Antwerpen dagelijks, helaas met mondeoblik..... te spotten met MF stickertje op me kent.plaat
vandaag vrij *O*
Ik zal eens wat beter opletten. Moet bekennen dat ik nooit zo op koekblik stickers let :X

Ik was idd al na de moerdijkbrug tot op mn boxershort zeiknat en toen moest ik nog tot Breda :N Thuis maar meteen onder de douche gesprongen :P

Vanmorgen in de parkeergarage bij de SNS in Den Bosch:

een Yamaha TDM, MH-ZN-*.

Ik heb zelf een blauwe Honda Shadow 1100 (nog zonder sticker, want die had mijn dochtertje vast namens mij op mijn binnendeur naar de hal geplakt... B| )

Vanmorgen op de Stadionweg in Amsterdam, een groen met witte ZXR. Bestuurder had een zwarte helm met witte banen en reed "enthousiast" richting het Olympisch Stadion

Mij een paar maanden geleden gespot bij de Campina? Waar ligt de Campina, want het zegt me werkelijk helemaal niets :N

Ik denk dat Niels het tegen mij had. _O-

de Campina is een melkfabriek hier in den bosch. :)

vanochtend gespot op de A1 rond 8:30 / 8:45 kawa zwart zilver als ik het goed heb met kenteken mj - ** - 06
je kwam naast me rijden en wees naar je sticker..

Kijkend uit het raam zie ik Poikies poes glinsteren in de zon. :W

Laatst bewerkt:
Ik zal eens wat beter opletten. Moet bekennen dat ik nooit zo op koekblik stickers let :X

Ik was idd al na de moerdijkbrug tot op mn boxershort zeiknat en toen moest ik nog tot Breda :N Thuis maar meteen onder de douche gesprongen :P

:^

Heb rechts op me kenteken zo n klein MF sticker zitten, maar je kon t ook moeilijk zien ik reed op de middelste baan en je kwam me links voorbij in een drukke file auto op auto, dus onmogelijk om te spotten......

Jah t weer was :r

Vanmiddag rond kwart over 12 bij de Brabanthallen Den Bosch in de buurt.

Rood/witte GS500e. Ik reed langs op een blauw/witte gsx-r maar ik hing net in de bocht dus zwaaien ging niet echt. :+

Vanmiddag zo net na 3 uur op de rotonde naar de A20 in Nieuwerkerk aan den IJssel een ontzettend rode fiets, kon niet zien welk merk, voegde in richting Gouda. Ik kwam net achter je aanrijden op de Europalaan om de rotonde te gaan nemen en zag nog net een sticker.

Wie o wie? :W

Vanmiddag bij het Murmellius gymnasium te Alkmaar een JAWA. :W Al eens eerder gespot.

Dit keer even snel een plaatje geschoten. ;)
2merhoj.png

Daar stond je als enigste motor tussen die gigantische rij scooters!

Laatst bewerkt:
Gespot

Blauwe R6 in Groningen. Stond naast mijn Zx6r in de Haddingestraat voor mijn huis.

wie o wie?

Ben ik net in Elst gespot door yamabea 8-) :W

En van die koffie gaat het nu echt komen :Y

Beloofd :$ ;)

Kijkend uit het raam zie ik Poikies poes glinsteren in de zon. :W
*O* Gister gewassen, dus beetje glinsteren mag ook wel :P Jouw ntv'tje dus ook gewederspot :P

En zojuist op de A1, op de spitsstrook thv muiden gespot door een nieuwe gsxf? Had hem eerst niet door, want zat met mijn hoofd ergens anders :X ( moest extreem nodig plassen, en echt doorrijden deed het niet :P ) Even daarna kreeg ik hem door, nog even ingehaald en duimpje gedaan :P :W

ik ben gespot... door...milieu geloof ik, ik was er niet helemaal bij met mijn gedachten en keek behoorlijk uïg toen hij begon te zwaaien en te roepen vanuit zijn grijze opel..

waar?? sliedrecht bij het tankstation naast de opelcentrale

tijd?? rond 14.00 uur..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan