fluxburn3r
MF veteraan
ook leuk iemands motor met kenteken en al op internet zettu
zo beter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ook leuk iemands motor met kenteken en al op internet zettu
Kentekens in deze post moet je gewoon ff in paint onleesbaar maken, dan kun je ze daarna goed uploaden
Ik zal eens wat beter opletten. Moet bekennen dat ik nooit zo op koekblik stickers letJah hij was inderdaad erug mooi
en ken t me voorstellen de hemel brak open toen k op de moerdijkbrug reed
Ik al 5 weken Capelle a/d ijssel Antwerpen dagelijks, helaas met mondeoblik..... te spotten met MF stickertje op me kent.plaat
vandaag vrij
Mij een paar maanden geleden gespot bij de Campina? Waar ligt de Campina, want het zegt me werkelijk helemaal niets
Gespot om plm 14:00 op de parkeerplaats bij school Schoonoord in Zeist: een donkerblauwe Soes door mijn dochter
Was het zeker een natte poes (sorry vrijdag middag)Kijkend uit het raam zie ik Poikies poes glinsteren in de zon.
Yes dat ben ik.. Zal eens kijken of ik jouw motor ook tussen al die motoren kan vinden.
was ieg een kaleWas het zeker een natte poes (sorry vrijdag middag)
Ik zal eens wat beter opletten. Moet bekennen dat ik nooit zo op koekblik stickers let
Ik was idd al na de moerdijkbrug tot op mn boxershort zeiknat en toen moest ik nog tot Breda Thuis maar meteen onder de douche gesprongen
Vanmiddag bij het Murmellius gymnasium te Alkmaar een JAWA. Al eens eerder gespot.
Dit keer even snel een plaatje geschoten.
[afbeelding]
Daar stond je als enigste motor tussen die gigantische rij scooters!
Gespot
Blauwe R6 in Groningen. Stond naast mijn Zx6r in de Haddingestraat voor mijn huis.
wie o wie?
Gister gewassen, dus beetje glinsteren mag ook wel Jouw ntv'tje dus ook gewederspotKijkend uit het raam zie ik Poikies poes glinsteren in de zon.