(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanmiddag tussen schermerhorn en graft een witte Triumph Daytona.
Ik kwam naast je staan bij het stoplicht en heb dat stuk achter je aan gereden :W
 
Uurtje geleden op het TTcircuit bij het wegrijden zag ik je sticker, en je aangesproken!
Ik reed op de Hayabusa langs je heen toen je daar stilstond.
GESPOT dus!
 
Zondag 7 april- veel motorrijders gezien, en eentje met sticker!
A50- tussen Apeldoorn en Arnhem
rond 16.00 uur
rood-wit-groene Duc, kenteken zo snel niet onthouden

Ik zat in de auto. Met mijn vader op weg naar Vitesse-PSV.
 
Die rood wit groene Duc ken ik, daar zat ik bovenop :)
Op de terugweg van Rondje Regio, de traditionele opening van het seizoen bij de ducaticlub. Ben ik ook eens gespot *O*
 
donkerblauwe F800ST, 2 zijkoffers, en zwarte roltas bovenop.
Dank kan het kloppen.

Had toeter niet geinterpreteerd als gespot.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Over het algemeen doen gepikeerde automobilisten die denken dat je niet tussen de file door mag met je brommer dat... dus ik zou dat ook niet als 'gespot' interpreteren. ;)

Ik geef altijd ruimte, als het kan.
Rijd met speciaal transport .
Ik ben ook te spotten als je achterom had gekeken, MF sticker op naambordje linksvoor😉
 
Vandaag een zwarte CBR heel stuk mee opgereden vanaf Groningen, binnendoor via Waterhuizen naar Glimmen tot ik eraf moest bij Assen-West. Je zwaaide nog even, hallo terug. :D
 
Vandaag een zwarte CBR heel stuk mee opgereden vanaf Groningen, binnendoor via Waterhuizen naar Glimmen tot ik eraf moest bij Assen-West. Je zwaaide nog even, hallo terug. :D

Vanochtend op de A7 vanaf Heerenveen richting Groningen ook opgereden met een zwarte CBR600rr. Vermoed @Sassette ?
 
Net rond 11 uur, zwarte yamaha fazer (ouder type) geparkeerd in het centrum van Obdam, kenteken heb ik niet goed gezien, zag in m'n ooghoek ineens de sticker zitten ;)
 
Vanochtend op de A7 vanaf Heerenveen richting Groningen ook opgereden met een zwarte CBR600rr. Vermoed @Sassette ?

Je was even mijn Mozes :P door die lange file, haha.. je reed mooi vlot door, dus het was fijn achter je aan rijden! :t


Vandaag een zwarte CBR heel stuk mee opgereden vanaf Groningen, binnendoor via Waterhuizen naar Glimmen tot ik eraf moest bij Assen-West. Je zwaaide nog even, hallo terug. :D

Dit was ik niet.
 
Je was even mijn Mozes :P door die lange file, haha.. je reed mooi vlot door, dus het was fijn achter je aan rijden! :t

Graag gedaan. Had zin in koffie, vandaar dat het vlot ging :P Was je wel even kwijt na de file ellende, maar dat was van korte duur :)
 
Kwartiertje geleden ofzo, waar de A4 invoegt op de A10. MX-NG-68.
Ik kwam je voorbij en wees naar achteren. Geen idee of je begreep wat ik bedoelde. Het was me te druk om mee heen om heel uitgebreid te zwaaien. ;)
 
Afgelopen zaterdag zette ik m'n vriendin af voor rijles en zag ik een motor met MF kentekensticker in de loods van rijschool De Munck in Zwijndrecht. 'n Grote rode Kawasaki racert (had even niet goed gekeken welk model).

Wie oh wie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan