(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ja, dat zei je vanmorgen ook al. :+ *D :W

😂

Jij let duidelijk beter op dan ik.
Ik probeerde het bericht te wijzigen, dat vond ik kennelijk heel belangrijk. Maar dat ging niet helemaal volgens plan.

Leuk trouwens, zo'n ZRX, sorry dat ik met een Bandit in zag, die ZRX is een stuk exclusiever.

En ach, op de meeste spots wordt niet gereageerd, zo compenseren we een beetje.
 
Zojuist gespot :Win Amersfoort. Exacte locatie is voor de eigenaar wel te herkennen.

De natte motor geparkeerd en met een droge vrachtwagen verder ?
 

Bijlagen

  • 20190315_090248.jpg
    20190315_090248.jpg
    135,9 KB · Weergaven: 15
De enige medemotorrijder die ik me van daar herinner is iemand op een dikke 1200GS(A?), was jij dat? Ik heb niet op stickers gelet; ik was redelijk in gedachten over het gesprek waar ik naar onderweg was.

nee, dat was ik niet, maar die zag ik ook. jullie kwamen samen "soort"van vooraan staan bij het verkeerslicht. Ik stond met een rode honda cb100 achter een lesauto. Ging expres daar staan, zodat je me zou zien, maar helaas is dat dus niet gelukt, maar ik heb je dus wel gespot.. enige paars/witte motor met een mf-sticker op dit forum, dus kon niet missen :]:+:W
 
nee, dat was ik niet, maar die zag ik ook. jullie kwamen samen "soort"van vooraan staan bij het verkeerslicht. Ik stond met een rode honda cb100 achter een lesauto. Ging expres daar staan, zodat je me zou zien, maar helaas is dat dus niet gelukt, maar ik heb je dus wel gespot.. enige paars/witte motor met een mf-sticker op dit forum, dus kon niet missen :]:+:W
O ja, nou je het zegt, ik zag je inderdaad. Ik herinner me nu weer dat ik nog dacht van hé, zou dat een lesser zijn achter die lesauto, maar ik zag geen L. Verder geen aandacht aan je besteed ;) Die BMW ging er trouwens nog stevig vandoor de A10 op.
 
Vanmorgen om 8:20 op de Amstelveenseweg in Amsterdam,
kruizing bij VUmc, de Boelelaan op.
Blauwe Yamaha geloof ik.
Ik stond iets achter je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan