(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gespot op de A9 bij afslag A22 richting Haarlem om 9:30 vanochtend.

Blauwe motor. Kenteken MP-VD-55. In een regenbui zat je laag achter je kuipruit. Ik zat meer op de kenteken te letten dan de motor, maar als ik een gokje moet wagen zeg ik Honda VFR?
 
A13 > DenH, bij Delft/Delft Noord werd ik gespot door een mede MF er met een vlaggetje op de topkoffer. Kenteken was een beetje vies, dus niet goed kunnen lezen... Iets met een M🤣

Hierbij de wederspot :W
 
Dat zal ik geweest zijn! een Er6N met tas op de buddy ;)

Afzien viel wel mee, doorwaaipak is heerlijk! Maar dan moet je dus wel blijven rijden ;)
Beetje late vermelding maar!!! Op 20 juli heb ik nog iemand gespot op de A27 i.d. richting van Gorinchem. Ik was die debiele rode C1 die nog even extra gas gaf om toch nog naast je te komen, maar ik kreeg helaas geen contact meer.

Slecht verhaal, maar welke fiets het was weet ik niet meer, je had wel een buddy tas weet ik nog ;)

Als je het over laat hebt... ik zie nu dat ik in het spot topic gereageerd had en dat doe ik niet vaak... niet eens gezien dat ik al reactie had. Bij deze dan alsnog een :W
 
IMG_20190216_232702.jpg


Een laat spotje, vorige week in DH
 
Gisteren rond 16:00 uur in Nieuwegein vanaf de Buizerdlaan richting de Batauweg
4 motoren waarvan degene rechtsachter een MF sticker had (kenteken eindigende op 44)
 
Zojuist op de Spaklerweg in Amsterdam thv de Gammel, richting Amstelstation een sticker gespot. Deze hield zich stevig vast aan de kentekenplaat van een grijze fiets zonder kuipen. Ik schat een Bandit of iets dergelijks, maar ik zag alleen de achterkant vluchtig en kan er maar zo naast zitten.
Enniewee... :W
 
Zou qua locatie, tijdstip en kleur mijn ZRX geweest kunnen zijn. Maar die heeft wel een klein kuipje. :)
 
vanmorgen ong. 11:30 op de kennemerstraatweg in alkmaar:W
ik reed achter je vanaf de westerweg
 

Bijlagen

  • 20190305_191018.jpg
    20190305_191018.jpg
    143,2 KB · Weergaven: 23
Terug
Bovenaan Onderaan