Centraal: hoe was de motorbeurs?

ik vond het al met al een geslaagde beurs, lekker gezellig druk op donderdag en veel aanbod van kleding en motoren. Heb alles weer eens gezien en daarvoor ga je er toch heen.

Heb zelf een textiel broek van BF gekocht voor 119€ en dat leek me wel een goede prijs.

Iemand al een impressie :+ van Gebring ("hete" handschoenen en zo?) . Wat is de deal en wat was jouw deal daar?

Doe zelf ff de impressie (na een beursbezoekje van 50 mins, ff in de pauze):

"Gebring doet niet aan beurskorting. Maar omdat de mensen er zo om zeuren hebben we besloten er een driewegschakelaartje bij te doen. Dat ding is € 18, dus je hebt toch nog een voordeeltje". Aldus de verkopers aan de bezoekers.

Zondag ga ik nog een keertje naar de beurs, en dan veel langer. Maar die handschoenen van Gebring, die koop ik lekker voor € 30 minder, bij de goedkope postorderaar.

Hij was gezellie hoor

Utrechtgroeten.jpg

Eerst keer dat ik ben geweest en zeker niet de laatste keer!

Wat een mooie dingen allemaal zeg! en ook zeker zoals hierboven /\
|

Heb een jethelm gekocht matzwart met witte strepen echt gaaf en een toolroll voorop!

Iederen die nog gaat veel plezier!!!!!!!!

Drive Safe! :]

Sander

Sjah, hoe het was?
Druk! Heel erg veel van hetzelfde maar wel leuk gehad :) .

Ik vond het ook zekers mooi. Erg druk en wel veel van hetzelfde, maar toch mooi.

Ik weet nu na heeeeel veel helmen passen dat ik toch echt wel een Shoei wil :)
Ik ben maar 1 koopje tegegekomen na ruim 3 uur rondslenteren... dat was een XR1000 voor slechts 200 eurootjes.. nie gekocht, was volgens mij een tweedehands geval waar vanalles mee gebeurd kan zijn, ondanks dat er geen krassen op zaten...
Ik koop wel iets in de winkel..

Verder vond ik er niet veel aan... Lekkere corona-meisjes, da wel :P

Het was wel leuk maar wel erg veel kleding. Ik was op zoek naar wat accessoires zoals een kleine claxon, knipperlichten, etc. maar deze waren bijna niet te vinden.

Verder leuke beurs en weer een hoop mooi speelgoed gezien!! Nog wel optimate 3 SP en een motorhoes gekocht.

Volgend jaar weer!!!

Hadden ze ook tankpads van motografix voor een prijs minder dan 36 euro?

Kvond het beetje tegenvallen. Prijzen waren niet egt super laag ofzo en toch wel veel hetzelfde zoals 20 duizend motoports die er stonden...

Wij gaan morgen. Ik wil kijken voor een intercom (bestuurder-duo), kettingreiniger en kettingspray en even informeren waar ik het goedkoopste aan een Michelen Pilot Power achterband (150/70ZR17) kan komen. Iemand toevallig nog tips bij welke stands ik voor bovenstaande het beste kan slagen?

Een mooie beurs weer , prijzen van eten en drinken een dikke 0.......15 euro voor 3 broodjes ,2koffie en een yogurtdrank '(

maar wel mooi moto's

Foto=44IKKMO7

Foto=YL7DS7AX

Oja kwas nog wle uitgenodigd door een Corona chickie om een rondje te rijden :+ Dus samen met en vriend ff op die simulator geboekt. Kben er ook achter gekomen op de beurs wat voor soort helm ik nou moet nemen en mijn keus is gevallen op een Nolan N102 Target :D Net besteld bij me lokale dealer die het voor de beursprijs kon leveren maar kga morgen maar weer de bestelling afzeggen want de vriend van me moeder is net Nolan dealer geworden waarschijnlijk dus tegne inkoop is altijd leuker haha :P

Haha je haalde die figuren er zo uit. Strakgeroktezuurpruimen idd en vaak nog in het zwart ook met en tiental koters. De beveiliging bij de garderobe kon ze er ook zo uithalen om ze weg te sturen :P

motorbeurs was leuk en druk!!! vond alleen het spectakel wel meevallen bij de grote stands van yamaha, honda, suzuki enzo...had ik wel wat meer van verwacht.
ik was ook nog op zoek naar knipperlichtjes, maar ben na een dag rondlopen tot de conclusie gekomen dat mijn plaatselijke dealer tog echt goedkoper is... -O-
maar tog nog een paar goede aankopen gedaan!! *O*
was leuke dag!!! :W

vandaag best een leuke dag gehad maar ga voor aanbiedingen liever naar de plaatselijke dealer wel leuke dames bij diverse stands *O*

jezus man wat had die bvtmotorpaint een heftige fietsen gemaakt man
stond echt leuk spul
die gasten zijn het wel
stond dit jaar echt veel van hun
hou ik wel; van beetje appart
gr roy

Oja kwas nog wle uitgenodigd door een Corona chickie om een rondje te rijden :+ Dus samen met en vriend ff op die simulator geboekt. Kben er ook achter gekomen op de beurs wat voor soort helm ik nou moet nemen en mijn keus is gevallen op een Nolan N102 Target :D Net besteld bij me lokale dealer die het voor de beursprijs kon leveren maar kga morgen maar weer de bestelling afzeggen want de vriend van me moeder is net Nolan dealer geworden waarschijnlijk dus tegne inkoop is altijd leuker haha :P

Ik vond dat spel dus retemoeilijk, wat was je tijd? Had 1:21. Het kortere Corona meisje (Nancy) had zelf 1:17, kan je nagaan _O-

Ik vond het een leuke beurs!
Zwarte Suzuki GSXr 750 Yoshimura gezien....* zucht*

Hadden de auto geparkeerd bij het Transferium!
€ 3,50 voor heel de dag parkeren en gratis gebruik van de sneltram(5 personen)....ideaal!

Ik vond het aanbod van nieuwe motorpakken zeer summier, er hing alleen maar veel heel oud spul spul voor bijna dezelfde prijzen als de nieuwe pakken.

ik ben dus helaas niet geslaagd, volgende keer beter.

ps bij die nieuwbouw op het zand tegenover de parkeerplaats, is gratis parkereren ;)
is lekker dichtbij dus

Laatst bewerkt:
Ik vond het geslaagd, de mensen die met mij mee gingen hebben lekker geshopt.
Samen met een paar leren pakken en wat laarzen naar huis.

Ik zelf het een voor een achter bok gekocht en valter moto diabolo's :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan