Centraal: hoe was de motorbeurs?

Erg druk en eten is duur. Volgende keer zelf eten meenemen en niet meer op zondag gaan :+

Leuke aankopen gedaan zoals shoei helm voor 150 euro, col voor 10 euro, oordopjes, een paar handschoenen en een tanktas.

Gratis relatiekaartje gekregen toen ik in de rij van de kassa stond *D

The same thing every year, but still fun :Y

Informatie ingewonnen over andere remmen, met evt. een adres die wat honderden euro's goedkoper kan *O*

Ik dacht dat we alles hadden gehad, liepen we richting uitgaan ineens door een hal waar we nog niet geweest waren :z

Echt bijzonder vond ik het niet ook al was het mijn eerste keer daar. Geen spectaculaire aanbiedingen. En kwa motoren en accesoires leek het op alle andere beurzen

he mensen ik ben met een maat van me op de zaterdag heeb geweest.
ik heb er een goede helm en een stel warme handschoenen gevonden.
ik zou zeggen laat het lessen maar beginnen... o kut nog geen pak en het is nog geen zomer in iedergeval was erg gezellig en zeker de moeite waard volgend jaar weer pics komen snel
}) 8-)

Hier helaas niemand gegaan ivm verhuizing. Het weekend dat we over zouden gaan viel helaas net in het weekend van de motorbeurs te Utrecht -O- .Jammer, want ik had nieuwe zomerhandschoenen nodig. Niks aan te doen, ging als 5 jaar achtereen dus een jaartje niet is niet eens zo heel erg :)

Volgend jaar weer wel natuurlijk! *O*

Laatst bewerkt:
Ik ben al op donderdag geweest. Lekker rustig die dag.

De aanwezigheid van een aantal importeurs valt mij wel tegen. Suzuki (Nimag) pakte wel uit met een grote stand maar Aprilia (uiteindelijk zelfde organisatie) had alleen een paar motoren staan. Geen mensen vanuit de importeur.

Prijzen vielen mij tegen. Veelal krijg je dezelfde korting die je bij je eigen dealer ook wel kan bedingen. (Bijvoorbeeld Alpinestars handschoenen)

Volgende keer maar bij motornewz kijken voor de motoren en kleding e.d. koop ik wel bij mijn eigen dealer.

ELF76

Zoals ik al verwacht had waren de vizieren die ik heb gekocht voor mijn helm dus niet de vizieren die ik had moeten hebben, ze passen niet :( En die kerel bij hoog en laag beweren dat ze wel zouden passen(mijn helm stond gewoon naast die bak met vizieren)
Balen dus!
Dus voor iemand die een shoei helm heeft waar de vizieren met het typenummer CF-1 op passen, ik heb nog 2 vizieren te koop. Ikzelf heb de x spirit helm dus op dit type passen ze niet. Volgens moeten ze wel op de XR 1000 passen. Het zijn half en donker getinde racevizieren. (origineel shoei met voorbereiding voor tear off)

Zoals ik al verwacht had waren de vizieren die ik heb gekocht voor mijn helm dus niet de vizieren die ik had moeten hebben, ze passen niet :( En die kerel bij hoog en laag beweren dat ze wel zouden passen(mijn helm stond gewoon naast die bak met vizieren)
Balen dus!
Dus voor iemand die een shoei helm heeft waar de vizieren met het typenummer CF-1 op passen, ik heb nog 2 vizieren te koop. Ikzelf heb de x spirit helm dus op dit type passen ze niet. Volgens moeten ze wel op de XR 1000 passen. Het zijn half en donker getinde racevizieren. (origineel shoei met voorbereiding voor tear off)

jaaa jij had ook de cx1-v moeten hebben , staat ook op je orginele vizier ;)

jaaa jij had ook de cx1-v moeten hebben , staat ook op je orginele vizier ;)

Tja die kennis heb ik me nu ook opgedaan, alleen iets te laat B| Maar ik had gehoopt dat deze ene keer iemand wel eens wist waar hij het over heeft, helaas ben ik dus weer bevestigd in mijn al eerdere ontdekking>> Als je iets goed wilt doen moet je het zelf doen, tegenwoordig is het gewoon een uitzondering als je iemand spreekt met verstand van zaken.

Zo...mijn frustratie is weer geuit ;)

Laatst bewerkt:
ik vond het tegenvallen
ik zocht nog kleding maar niks gevonden en dacht dat er wel meer aanbiedingen zouden zijn maar ik vond het nog aardig duur.
heb wel op een stuk of 8 fietsen gezeten maar ben er nu wel achter dat ik toch erg klein ben '(

ik vond het tegenvallen
ik zocht nog kleding maar niks gevonden en dacht dat er wel meer aanbiedingen zouden zijn maar ik vond het nog aardig duur.
heb wel op een stuk of 8 fietsen gezeten maar ben er nu wel achter dat ik toch erg klein ben '(

Op welke dag ben je gegaan? Op donderdag was er best veel keus. :)

Een aantal mensen had het al gezien, ik heb er een piccie van geschoten.

Hier de stand van de Belastingdienst:
full

vind het net turken op de markt dat graaien overal, ze hebben niet echt veel assorti, en t ergste is dat DE jas die ik wilde hebben net voor mn neus werdt weggegraaid! '(

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan