CB750 ohc straat racert

Die kogeltjes zijn de dopjes op de oliekanaaltjes in de krukas. Die moet je wel dichtmaken ;)

Oow, ik dacht dat je de kogeltje ging vervangen door een plug. Verkeerd gelezen denk ik (gezien het tijdstip _O- )

Met kogeltjes eruit kunnen smeerkanalen krukas grondig gereinigd worden:t

Balhoofdset gl1200 tbv cbr 600 voorvorkpoten , offsett cbr was te klein kreeg ruzie met de tank.
20221213_130854.jpg

Sowieso gaat de achterkant ook omhoog.

Heej, dat zijn toch CBR600F2 wielen? wat heb je daar voor schijven op getoverd? Ziet er behoorlijk "zelfbouw" uit :t

Schijven zijn in het verleden door Just Barnar gemaakt met buitenringen van suzuki.
Zat op een racer die ik ergens in 97 gekocht heb. Daarna naar mijn broer gegaan die heeft ermee gereden tot de bak plofte...

Mooie oplossing om simpel wat grotere schijven te monteren

Schijven zijn in het verleden door Just Barnar gemaakt met buitenringen van suzuki.
Zat op een racer die ik ergens in 97 gekocht heb. Daarna naar mijn broer gegaan die heeft ermee gereden tot de bak plofte...
Kleine wereld, ik heb ooit een Triumph gehad die door Just was opgebouwd/gemodificeerd.

Remklauwen gereviseerd , met behulp van een verfbrander perslucht en wd40 kwamen de zuigers eruit.
Waren verder nog netjes opgepoetst met scotch brite en weer gemonteerd.
20221219_100935.jpg

Waar zijn deze witte lijntjes voor?
20221220_130608.jpg
20221220_130614.jpg

Word hier anders , ga frame tegelijkertijd verstevigen.

Terug
Bovenaan Onderaan