CB750 ohc straat racert

Blijft een gecompliceerde constructie bediening van de schakelwals....
20230928_175846.jpg
20230928_175901.jpg
20230928_175851.jpg
 
Als het er maar in zit zoals Honda San het back in the days bedoeld heeft komt dat weer helemaal goed :t
 
20231002_205546.jpg
niet het veertje vergeten van de hevel...
Vond het raar dat ik de wals naar voren kon trekken en weer terug blijkt dat de neutral schakelaar voor de geleiding zorgt....
 
Cilinder blok ook gemonteerd , was wel even een geduld klusje...
20231007_202502.jpg
20231007_192013.jpg
 
4 zuigers met ringen allemaal netjes erin proppen is een dingetje ja. Dan is een 1 cilinder wel een makkie ;)
 
Zaag in de suzuki sebring uitlaat om deze pas te maken....
20231030_174845.jpg
 
Word een hoge uitlaat met korte demper.
Kijk niet naar de demper is alleen voor het ideen
20231103_124001.jpg
 
Sebring maakt ook het meeste kans , meer mogelijkheden voor demping ook.
 
Diverse pijpdiameters aangepast : doorzagen en weer aan elkaar lassen.
 
Werkte vroeger in de perslucht , zijn interne oliefilters van een compressor .
Filtergaas doe ik dan om de gaatjespijp zodat de demperwol er niet uitblaast.
Voor de supermono maakte ik de complete dempers zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan