Plastigauge - Blankers Unusual Classics
www.frost-auto.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top daar heb ik wat aan.Clevite Plastigage 2 (Rood) .051 - .152mm voor Honda ✅ AKR Performance
Clevite Plastigage 2 (Rood) .051 - .152mm voor jouw Honda. ✅ Direct leverbaar ✅ Scherpe prijzen ✅ Voor 13:00 besteld, morgen in huis.www.akr-performance.nl
Zal ze even bellen.iedere autoparts heeft dat toch liggen ?
Iets duurder dan de andere maar wel de originele.Hier lijken ze het te hebben.Plastigauge - Blankers Unusual Classics
www.frost-auto.nl
Ik weet niet hoeveel staafjes er in de andere zitten maar in de link die ik stuurde zitten er 10. Jou tolerantie moet natuurlijk wel in het meetbereik vallen.Iets duurder dan de andere maar wel de originele.
Meten is weten, maar waarom denk je dat de lagers versleten zijn?Plastigage besteld , verder alleen aan het schoonmaken…..
Voor de zekerheid en het aanwezige slijtagebeeld , legt nu open en kunnen nu makkelijk vervangen worden.Meten is weten, maar waarom denk je dat de lagers versleten zijn?
Ik heb een min of meer toevallige, maar goede ervaring met een F2 kop in combinatie met een K (welke K weet ik niet) nokkenas.2 kleppen uit kop gedemonteerd, aan uitlaatkant is geleider behoorlijk ruim , misschien proberen een k kop en een f2 kop te combineren.
volgens het net zou dat een lastig verhaal zijn.
Bekijk bijlage 1679492
Koppelbij lage toerentallen rijd inderdaad veel beter op straat.Ik heb een min of meer toevallige, maar goede ervaring met een F2 kop in combinatie met een K (welke K weet ik niet) nokkenas.
Deze combinatie was veel rijdbaarder dan volledig F2, die alleen goed trekt tussen 6500 en 9500 rpm.
Foto geeft verkeerd beeld van afstap door de flits , in real live ziet het er veel beter uit , heel glad en geen putjes.Pfff die krukas is rijp voor de schroothoop of op z,n minst moet deze opnieuw geslepen worden,
anders ben ik bang dat de lagerschalen geen lang leven zullen hebben.