monoracer71
MF veteraan
- 8 aug 2009
- 1.938
- 1.090
- Onderwerp starter
Van variatie in onderdelen remsetje gebakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt goed , heb het al eerder zo gedaanzal wel niet enigste zijn die dat rempompje wel erg vreemd geplaatst vind .
Hoe krijg je daar je vloeistof in ???????
Voor de rest gaat het wel mooi worden
ben je al in de dubbele buurt geweest..weet iemand een leverancier van plastigauge in de buurt van Zaanstad?Bekijk bijlage 1676427
Kijk je wel eens naar de datum voor je antwoord ?????ben je al in de dubbele buurt geweest..
bij Frank Lemstra
doe ook veel in deze brommertjes..
Woonde vroeger 200 meter daar vandaan.....heyyy...
niet blijkbaar...
maar nog geen antwoord op mn vraag..
Is nog originele kleur van de tank met veel metal flakeGewaagde kleur, maar
Bekijk bijlage 1962182
dan ken je Eric misschien ook wel..Woonde vroeger 200 meter daar vandaan.....
Zijn dochter zat met mijn dochter op de basis school ongeveer 10 jaar geleden.dan ken je Eric misschien ook wel..
woonde indezelfde straat, had een XS650 en een ducati, heeft Kids met een dame uit Afrika, maar schijnt inmiddels gescheiden te zijn en heeft of had in Haarlem een fietsenzaak..
was ook een vrij "rustig" typje,Zijn dochter zat met mijn dochter op de basis school ongeveer 10 jaar geleden.
Maar heb hem niet heel vaak gesproken.
Voor de krachten die er ontstaan zou hij juist wat meer naar achter mogenmisschien nog een stukkie naar voren?
lijkt mij dan wat meer beschermd en niet dicht bij de grond..
(stoepjes etc)
just a thought..
Is nog niets defenitief , moeten we nog bekijken. Persoonlijk gebruik ik de achterrem nooit.Voor de krachten die er ontstaan zou hij juist wat meer naar achter mogen
De konis zijn nog nieuw , en dat voor 60€ incl verzending. Waren voor een bol d'orGekocht : stond in de rubriek doe het zelf en verbouw : is wel toepasselijk.
Vintage Koni schokbrekers
Vintage Koni schokbrekers.360mm lang hart/hart16mm gat bovenM10 bout benedenAfstand vork beneden 19mm