Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn de modjes dit topic uit het oog verloren.
Bij mij alleen bij de recensies...Komen die problemen in elk topic voor of alleen bij de recensies?
^In MIJN MOTOR-FORUM staan topics waarin ik zelf als laatste heb gereageerd toch als nieuw weergegeven..
Zou Motormeuk ook in My MF kunnen?
En kan My Topics bovenaan?
Sinds safari een update heeft gehad werkt motormeuk niet meer op mijn macbook. Motormeuk lijkt flash te forceren om video's af te spelen, maar safari kan daar niet goed mee overweg. Hopelijk kan dit worden opgelost.
Probleem is dus duidelijk
Over Motormeuk;
Ik zie in de code dat 'allowfullscreen' wordt genoemd, maar full screen via Motormeuk een YT-filmpje kijken? Dat lukt niet.
Ik heb een paar fixes voor YouTube gemaakt waardoor dit als het goed is weer moet werken.Sinds safari een update heeft gehad werkt motormeuk niet meer op mijn macbook. Motormeuk lijkt flash te forceren om video's af te spelen, maar safari kan daar niet goed mee overweg. Hopelijk kan dit worden opgelost.
Ik heb een paar fixes voor YouTube gemaakt waardoor dit als het goed is weer moet werken.