Melissaa026
MF'er
het is gelukt erg bedankt!!!!
groeten melissa
groeten melissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Betreft alleen motor forum, niet andere websites.Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed. [afbeelding]
Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed. [afbeelding]
Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed. [afbeelding]
Dat heb ik ook sinds een paar dagen, soms snel achter elkaar, soms geen last van.
Geen idee of ik hier goed zit, maar er leest vast wel een modje mee
In de nieuwe forum lay out worden de teksten van de recenties erg breed weergegeven. Dit is bij het lezen op mobiel erg lastig.
De letters zijn erg klein, als je ze geoter maakt (de pagina inzoomt) dan moet je van links naar rechts scrollen per regel im goed te kunnen lezen.. niet erg handig.
Wie weet wordt er nog aan gewerkt, in elk geval hoop ik dat
ah, dacht al dat ik de enige was... erg irritant inderdaad. Of is het malware op mijn toestel misschien? wel apart dat het zich alleen voordoet op mf
Nee die optie staat uit.Bij je profiel kan je kiezen voor de optie ''verbreed forum'' wellicht dat je die optie aan hebt staan.
Nee die optie staat uit.
Ik heb het ook echt alleen maar bij de recensies, geen andere topics.
Heeft wellicht met het format van die recentie lay out te maken die er voor wordt gebruikt?
Ik probeerde zojuist mijn profiel te bewerken (profielfoto instellen), hierbij moet je je huidige wachtwoord invoeren. Helaas heeft de invoer voor het huidige wachtwoord een maximum lengte van 30 karakters, terwijl ik een wachtwoord heb wat langer is (tijdens registratie ingesteld). Ik moet handmatig de beperking van het veld halen om alsnog mijn profiel te kunnen wijzigen, lijkt me niet helemaal de bedoeling...?
Meer als 30 karakters......
Ik kom nog niet aan de helft hahaha
Gegenereerde wachtwoorden zijn super handig, deze allemaal in 1 kluis welke met 2-factor-authenticatie netjes beschermd is en waarvan het wachtwoord regelmatig veranderd wordt en je hoeft toch maar 1 wachtwoord te onthouden! Echt een aanrader.
Stuur ze een PBVolgens mij zijn de modjes dit topic uit het oog verloren.
Zo ziet het er bij mij uit[afbeelding]