Bugs, features en andere zachte waren

Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed.
full

Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed. [afbeelding]
Betreft alleen motor forum, niet andere websites.

Sinds een aantal dagen verdwijnt ineens de pagina en krijg ik dit te zien op mijn Android telefoon. Na seconde of 20 verdwijnt het een krijg ik een wit scherm. Met pagina verversen krijg ik de pagina terug en gaat het weer even goed. [afbeelding]

Dat heb ik ook sinds een paar dagen, soms snel achter elkaar, soms geen last van.

Geen idee of ik hier goed zit, maar er leest vast wel een modje mee ;)
In de nieuwe forum lay out worden de teksten van de recenties erg breed weergegeven. Dit is bij het lezen op mobiel erg lastig.
De letters zijn erg klein, als je ze geoter maakt (de pagina inzoomt) dan moet je van links naar rechts scrollen per regel im goed te kunnen lezen.. niet erg handig.

Wie weet wordt er nog aan gewerkt, in elk geval hoop ik dat :)

Heb ik ook..
Sinds ruime week en ook alleen op t motorforum..
Begint een beetje irritant te worden...
Zojuist ook zon dwingend bericht malware op de telefoon en mn whatsapp was ook geinfecteerd...
Pagina gesloten en dan gaat t weer even goed..

ah, dacht al dat ik de enige was... erg irritant inderdaad. Of is het malware op mijn toestel misschien? wel apart dat het zich alleen voordoet op mf

Geen idee of ik hier goed zit, maar er leest vast wel een modje mee ;)
In de nieuwe forum lay out worden de teksten van de recenties erg breed weergegeven. Dit is bij het lezen op mobiel erg lastig.
De letters zijn erg klein, als je ze geoter maakt (de pagina inzoomt) dan moet je van links naar rechts scrollen per regel im goed te kunnen lezen.. niet erg handig.

Wie weet wordt er nog aan gewerkt, in elk geval hoop ik dat :)

Bij je profiel kan je kiezen voor de optie ''verbreed forum'' wellicht dat je die optie aan hebt staan.

ah, dacht al dat ik de enige was... erg irritant inderdaad. Of is het malware op mijn toestel misschien? wel apart dat het zich alleen voordoet op mf

Ik heb er ook last van en ben er vrij zeker van dat ik geen malware heb, probleem doet zich zowel op de laptop als op de smartphone voor.
Gebruik wel op beide Chrome als browser.

Bij je profiel kan je kiezen voor de optie ''verbreed forum'' wellicht dat je die optie aan hebt staan.
Nee die optie staat uit.
Ik heb het ook echt alleen maar bij de recensies, geen andere topics.
Heeft wellicht met het format van die recentie lay out te maken die er voor wordt gebruikt?

Nee die optie staat uit.
Ik heb het ook echt alleen maar bij de recensies, geen andere topics.
Heeft wellicht met het format van die recentie lay out te maken die er voor wordt gebruikt?

:N
Ik heb t op verschillende plekken op t forum..
Maakt niet uit waar.... :(

Iemand een idee....

Wordt steeds erger.. bij mij... iig... |(

Ik heb het ook, schijtirritant en het lijkt steeds vaker voor te komen, het lijkt wel alsof m'n telefoon geïnfecteerd is.

Laatst bewerkt:
Ik probeerde zojuist mijn profiel te bewerken (profielfoto instellen), hierbij moet je je huidige wachtwoord invoeren. Helaas heeft de invoer voor het huidige wachtwoord een maximum lengte van 30 karakters, terwijl ik een wachtwoord heb wat langer is (tijdens registratie ingesteld). Ik moet handmatig de beperking van het veld halen om alsnog mijn profiel te kunnen wijzigen, lijkt me niet helemaal de bedoeling...?

Ik probeerde zojuist mijn profiel te bewerken (profielfoto instellen), hierbij moet je je huidige wachtwoord invoeren. Helaas heeft de invoer voor het huidige wachtwoord een maximum lengte van 30 karakters, terwijl ik een wachtwoord heb wat langer is (tijdens registratie ingesteld). Ik moet handmatig de beperking van het veld halen om alsnog mijn profiel te kunnen wijzigen, lijkt me niet helemaal de bedoeling...?

Meer als 30 karakters......
Ik kom nog niet aan de helft hahaha :}

Meer als 30 karakters......
Ik kom nog niet aan de helft hahaha :}

Gegenereerde wachtwoorden zijn super handig, deze allemaal in 1 kluis welke met 2-factor-authenticatie netjes beschermd is en waarvan het wachtwoord regelmatig veranderd wordt en je hoeft toch maar 1 wachtwoord te onthouden! Echt een aanrader.

Gegenereerde wachtwoorden zijn super handig, deze allemaal in 1 kluis welke met 2-factor-authenticatie netjes beschermd is en waarvan het wachtwoord regelmatig veranderd wordt en je hoeft toch maar 1 wachtwoord te onthouden! Echt een aanrader.

Ik laat chrome alles registreren in mijn google account, deze is uiteraard wel beveiligd met 2 traps.
Een Gegenereerde wachtwoord is nog niet eens zo'n slecht idee.

Volgens mij zijn de modjes dit topic uit het oog verloren.

Volgens mij zijn de modjes dit topic uit het oog verloren.
Stuur ze een PB ;)
Heb ik al even geleden gedaan, helaas ook nog geen reactie op.maar misschien werkt t wel als meer het doen...

Je kunt modjes attenderen door posts te rapporteren. Heb er net één gerapporteerd, ik voel me net een NSB'er.

Zo ziet het er bij mij uit[afbeelding]

Er is vanochtend geen zak aan browsen op mf :'(. Bij elk topic krijg ik eerst dat plaatje op de android toestel. Op laptop (linux debian) nog nooit gehad trouwens.
Het vreemde is dat als ik de back knop klik in android browser, ik niet terug kom in het topic dat ik had geopend maar de pagina daarvoor.

Terug
Bovenaan Onderaan