MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Het is verdacht (zeg maar onmeetbaar) stil rond de nieuwe forumsoftware. Zit er een update aan te komen in het komende (2017) jaar, of is de ETA nog steeds ergens tussen nu en 2050?
September.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is verdacht (zeg maar onmeetbaar) stil rond de nieuwe forumsoftware. Zit er een update aan te komen in het komende (2017) jaar, of is de ETA nog steeds ergens tussen nu en 2050?
Lol......September.
Antwoord op beide vragen is jaHet is verdacht (zeg maar onmeetbaar) stil rond de nieuwe forumsoftware. Zit er een update aan te komen in het komende (2017) jaar, of is de ETA nog steeds ergens tussen nu en 2050?
Klopt, gaan we ook zeker toevoegen in de nieuwe software (is standaard in alle pakketten tegenwoordig).kopen goederen paspoorten etc (papilossantiago@gmail.com)
Misschien een vraag stellen bij het maken van een account die je moet weten ALS motorrijder...
Of.. meerdere vragen...
Antwoord op beide vragen is ja
We hebben twee pakketten die we al een tijd aan het bekijken zijn, maar helaas blijken beide pakketten niet perfect te zijn. We zijn dus (nog steeds) aan het onderzoeken welk van beide pakketten het beste past of passend te maken is.
Gaat om:
- XenForo.com (is net versie 2 van aangekondigd, maakt het ook weer complexer)
- Invision Community - Forum software, CMS, eCommerce & more - Invision Community (site lijkt momenteel niet te werken...geeft ook veel vertrouwen )
Er moeten rare dingen gebeuren willen we niet in 2017 overgaan op een nieuw pakket, en eigenlijk bij voorkeur nog in het eerste of tweede kwartaal.
Ik gebruik zelf altijd Chrome en heb dit probleem niet. Heb ook even op jouw link geklikt (om te quoten) en de pagina wordt zonder hapering/vertraging getoond. Het ligt dus aan jouw Mac ben ik bang. (Overigens heb ik, op dit moment nog, ook een MacBook Pro i7/16 gig).
Chrome Helper heb ik idd ook heel veel last van, op andere sites. Over het algemeen gaat het dan om Flash, zo lijkt het. Die Chrome Helper processen kun je killen met Task Manager, waarschijnlijk dat het dan sneller gaat.
Dat is beslist niet de bedoeling. Kun je eens een screenshot maken als dat gebeurt en dat aan mij mailen? Dan ga ik dit oplossen. Want hoewel advertenties nodig zijn om de rekeningen te betalen, horen ze géén geluid te maken.skittel Oma,
Vraagje ik hoor de laatste tijd regelmatig muziek als ik MF opstart. Heeft dat te maken met de adss? Kan ik dat via een van de add sites uitzetten.
Bedankt alvast,
Groet Dré
Bij het plaatsen van de advertentie kon je je woonplaats selecteren, toen kon je ook kiezen voor het juiste Deurne. Kun je je advertentie eens wijzigen en kijken of het dan lukt?In mijn eigen verkooptopic is mij opgevallen dat er achter mijn woonplaats Deurne, (Antwerpen) staat. Ik weet dat er in Antwerpen ook een Deurne is, maar ik kom uit het mooie Deurne in Brabant, NL. Hoe komt dit, en hoe kan ik dit aanpassen?
Dat is beslist niet de bedoeling. Kun je eens een screenshot maken als dat gebeurt en dat aan mij mailen? Dan ga ik dit oplossen. Want hoewel advertenties nodig zijn om de rekeningen te betalen, horen ze géén geluid te maken.
De banner diehier getoond wordtik hieronder heb ingevoegd (excuus voor de reclame ) maakte (zonder mouseover of klik) een invasieve popup met spelend filmpje. Dat is wat mij betreft ongewenste reclame. De andere reclame laat ik graag staan met adblockuitzondering, in de hoop wat bij te dragen, maar ik wilde deze graag melden als reden om (als dit vaker voorkomt) adblock weer aan te zetten.
Bedankt voor alles wat jullie eraan kunnen doen (doorgeven aan google/instellingen aanpassen/whatever)[afbeelding]
Bananeman schreef op 04 november 2015 @ 21:15:
Na het ongekende succes van deel 2 en deel 1 hier deel 3 voor al je opmerkingen m.b.t. de forumsoftware
Dit is meteen een mooie plek om aan te kondigen dat de forumsoftware in 2016 zal worden vervangen door iets nieuws, we zullen dus weinig tot geen nieuwe features meer toevoegen aan de huidige versie van de software.